Még mindíg az undertail-t cseszegetném, illetve csak a végződését, mert az ív igazából nem érdekel, hogy fényezett műanyag figyel ott, vagy a gyári fekete cucc. Szeretném egyedivé tenni a farok idomot, de a f@sz kivan, mert ha jó idő lenne, meg sem fordulna a fejembe, hogy elemeire bontsam, hogy újjá építsem
Már most elegem van a téli időszakból. Nézegetem a képeket, videokat, olvasom az újságokat, ami azért nem jó, mert már megint átalakításon töröm a fejem. Nem jó ez így, én mondom!
Sziasztok!
Csak sikerült szétszedni a farokidomot, köszi a segítséget mindenkinek, így hogy már látom hogy van összerakva nem olyan bonyolult.
Most már indulhat a szépítgetés, tavaszra remélem összeáll. Most jön egy alapos takarítás és lassan mehetnek vissza a cuccok.
A fantázianevek a fényezések nevei. Ahol ott van h N-com, azok elő vannak készítve gyárilag az N-com rendszerre (abba bele tudod tenni utólag), a többi nem. Az N-comosak drágábbak pár ezerrel.
Beépített napszemcsis. Amiért ezt válaszottam, az az ár érték aránya, kézben fogva meggyőzött a minősége, és a formája. Viselve is sokkal jobb, mint a volt Cabergem, sokkal jobban illik a fejemre.
Zajosság: nem olyan zajos, mint az elző felnyithatóm, fura is volt az első úton, pedig füldugó sem volt a fülemben. Nekem a plexi pont a sisakra nyomja a szelet így ott elég nagy a szélzaj, de pl 120-130-nál felállva a nyeregből meglepően csendes volt! Így marad a plexicsere, valszeg a túraplexit cserélem egy gyárira.
Sharp teszt: ott még valóban nem szerepel, mivel elég új modell, így csak remélem, hogy itt is jól szerepel majd. Az elődja az N85 ott 4* volt , szerintem ez is megkapja majd.
A Numo valahogy nem jött be kézben fogva sem, meg az állrész furcsa formája valahogy kényemetlen volt.
a sharp teszteteket nézegettem már de pl a nolan n86 nincs is benne!
a sisak népítéleteken meg sajnos azt vettem észre hogy az újabb sisakok nincsenek benne sajnos!
Szemüvegesként én úgy gondoltam, hogy csak felnyitható. Az elején fel fel nyitottam, de utána már csak felvételnél volt nyitva, meg levételnél, még városban is lehajtva hortdam. Felnyitott állapotban mindig belekapott a szél.
Aztán múlt héten elmentem sisakot venni. Próbáltam a Nolan 104-et (ez az álomsisak), de nagyon drága volt, így kb a feléért vettem egy Nolan N86-ot, és nem bántam meg. Már kétszer motoroztam benne, és nagyon jó, és tegnap már a szemüveg felvétel sem zavart. Ugyanaznap megnéztem a Numo-t is, az elég szűk fazon, még az S-es is kicsi volt, pedig a Nolanom XS-es. Ha felnyithatóból igen jót akarsz, 100 e körül érdemes keresgélni. A Numo amúgy most nagyon jó áron van.
Én Caberg J1-et használtam ami felnyitható,de őszintén szólva felnyitva nem nagyon használtam, mert megváltozott a súlypontja és olyan hülye érzés volt .
Most vettem Caberg V2r Zenith-et ami fixes,de eztmég nem próbáltam ki.
(Karácsonykor vettem).
A felnyithatóval az a baj, hogy amelyik elérhető árban van (50e körül) az zajos. Ennyiért zártból nagyon jó sisakot vehetsz, mint pl. AGV K3 vagy Nolan N64.
sziasztok! tudom az új motorossal az a baj , hogy túl sokat kérdez ! lenne egy újabb persze nem utolsó kérdésem, mégpedig a sisak választás ügyében! tapasztalaitokra illetve tanácsotokra lenne szüksége! zárt vagy felnyitható / őszintén a felnyitható jobban tetszik a városi rohangálás miatt/ de nem tudom eldönteni,hogy mégis miét! én az agv Numon-nal illetve a nolan n104-el szemezek de az előbbi jóval olcsóbb!előre is köszönöm a tippeket illetve segítségeteket!
Valaki tudja a motorblokk festékkódját 2002-es PC34-esnek?!?
Csak sikerült szétszedni a farokidomot, köszi a segítséget mindenkinek, így hogy már látom hogy van összerakva nem olyan bonyolult.
Most már indulhat a szépítgetés, tavaszra remélem összeáll. Most jön egy alapos takarítás és lassan mehetnek vissza a cuccok.
N86
A fantázianevek a fényezések nevei. Ahol ott van h N-com, azok elő vannak készítve gyárilag az N-com rendszerre (abba bele tudod tenni utólag), a többi nem. Az N-comosak drágábbak pár ezerrel.
Az AGV téma engem is érdekelne.
Zajosság: nem olyan zajos, mint az elző felnyithatóm, fura is volt az első úton, pedig füldugó sem volt a fülemben. Nekem a plexi pont a sisakra nyomja a szelet így ott elég nagy a szélzaj, de pl 120-130-nál felállva a nyeregből meglepően csendes volt! Így marad a plexicsere, valszeg a túraplexit cserélem egy gyárira.
Sharp teszt: ott még valóban nem szerepel, mivel elég új modell, így csak remélem, hogy itt is jól szerepel majd. Az elődja az N85 ott 4* volt , szerintem ez is megkapja majd.
A Numo valahogy nem jött be kézben fogva sem, meg az állrész furcsa formája valahogy kényemetlen volt.
a sisak népítéleteken meg sajnos azt vettem észre hogy az újabb sisakok nincsenek benne sajnos!
ha itt rossz eredmenye van vagy nem is szerepel menj tovabb.
ERdemes itt is olvasgatni :
http://www.sportmotor.hu/teszt...
sok aprosag kiderul amirol nem irnak sehol. Pl zajos, rosszul illeszkedik a plexi, szetesik 2 ev alatt stb.
Szemüvegesként én úgy gondoltam, hogy csak felnyitható. Az elején fel fel nyitottam, de utána már csak felvételnél volt nyitva, meg levételnél, még városban is lehajtva hortdam. Felnyitott állapotban mindig belekapott a szél.
Aztán múlt héten elmentem sisakot venni. Próbáltam a Nolan 104-et (ez az álomsisak), de nagyon drága volt, így kb a feléért vettem egy Nolan N86-ot, és nem bántam meg. Már kétszer motoroztam benne, és nagyon jó, és tegnap már a szemüveg felvétel sem zavart. Ugyanaznap megnéztem a Numo-t is, az elég szűk fazon, még az S-es is kicsi volt, pedig a Nolanom XS-es. Ha felnyithatóból igen jót akarsz, 100 e körül érdemes keresgélni. A Numo amúgy most nagyon jó áron van.
Én Caberg J1-et használtam ami felnyitható,de őszintén szólva felnyitva nem nagyon használtam, mert megváltozott a súlypontja és olyan hülye érzés volt .
Most vettem Caberg V2r Zenith-et ami fixes,de eztmég nem próbáltam ki.
(Karácsonykor vettem).
Természetesen ez csak az én véleményem.