Sziasztok! b.u.é.k.!
Most vettem első motorom és egy 600-as hornetre eset a választásom!Emiatt szeretnék érdeklődni ,hogy van e valakinek 2005-ös hornethez szerelési,karbantarási könyve? / magyar de az angol is megteszi /
előre is köszönöm
Van egy olyan gondom vele, hogy hidegen, ha szívatóval indítom, alig pörög 2000-ig teljesen kihúzott szívatóval.
Továbbá elő fordult olyan, ha már nagyon meleg volt (beindult a hűtő) és megálltam vele valahol, akkor nehezen akart beindulni, ha kicsit ráhúztam a szívatót, akkor röffent 1-et, vissza toltam és indult rendesen.
Na ősszel, már megjátszotta kétszer, hogy így sem indult be, de belökésre szinte rögtön indult.
Van ötletetek, hogy miért lehet ez? így elég rossz elmenni vele bárhová.
Én elsőre egy karbi szinkronra és beállításra gondoltam.
tudtok valakit ajánlani Érd-Budaörs-Délpest környékén, aki jól és reális áron dolgozik?
Érdekel valakit esetleg egy Caberg V2R zárt bukó? Matt fekete, újszerű állapotban, kb 1700 km-t "futott". A feleésgemé volt, maszkkal használta, de most egy ideig nem lesz rá szüksége.
Apróbb karcok vannak rajta, de nem vészes, plexi, napellenző sértetlen. Sharp teszten 5 csillagot kapott.
szia!
a ket szurke valoban egyben van azzal a feketevel. az indexek mogotti resznel vannak patentok, a lampat sem kell kiszedni kulon, csak szethuzni a csatlakozot:)
Nos jutottam előrébb de még mindig nem jön szét. Hátul még fogja egy csavar. A fekete műanyagot is csak le kell pattintani? Nem mertem annyira feszegetni.
igen, ez egyértelmű, egy karbi szinkron előtt gondolom ezzel kezdik :) karbi szinkront pedig én nem tudok csinálni.
Exec, érdekel a sisak?
1. Honda Hornet 2004 - 2006 user manual
Hornet 2004-2006
2. Honda Hornet 1998 user manual, ha esetleg kéne valakinek.
Hornet 1998
Most vettem első motorom és egy 600-as hornetre eset a választásom!Emiatt szeretnék érdeklődni ,hogy van e valakinek 2005-ös hornethez szerelési,karbantarási könyve? / magyar de az angol is megteszi /
előre is köszönöm
Van egy 2002-es 600-as hornetem (pc36)
Van egy olyan gondom vele, hogy hidegen, ha szívatóval indítom, alig pörög 2000-ig teljesen kihúzott szívatóval.
Továbbá elő fordult olyan, ha már nagyon meleg volt (beindult a hűtő) és megálltam vele valahol, akkor nehezen akart beindulni, ha kicsit ráhúztam a szívatót, akkor röffent 1-et, vissza toltam és indult rendesen.
Na ősszel, már megjátszotta kétszer, hogy így sem indult be, de belökésre szinte rögtön indult.
Van ötletetek, hogy miért lehet ez? így elég rossz elmenni vele bárhová.
Én elsőre egy karbi szinkronra és beállításra gondoltam.
tudtok valakit ajánlani Érd-Budaörs-Délpest környékén, aki jól és reális áron dolgozik?
köszi előre is a segítséget.
Ezt láttátok már esetleg?
Cafe
Én személy szerint látok benen fantáziát. Ha lenne még egy Hornetem.....
Kérdés, hogy egy ilyen átépítéshez milyen engedélyek kellenek? Műszakin mennyire necces?
12V 21/5W alias Bay15d
600f22-vc
http://www.oemmotorparts.com/o...(cb600f2/f22)&f=ho-cb600f6-
vc&l2=ho-cb600f22-vc
Itt az 5-ös:
Nincs valakinek elfekvőben PC34-eshez gyári kipufogója ?
Lehet törött,sérült nekem igazából csak a könyökcső kellene..
Érdekel valakit esetleg egy Caberg V2R zárt bukó? Matt fekete, újszerű állapotban, kb 1700 km-t "futott". A feleésgemé volt, maszkkal használta, de most egy ideig nem lesz rá szüksége.
Apróbb karcok vannak rajta, de nem vészes, plexi, napellenző sértetlen. Sharp teszten 5 csillagot kapott.
a ket szurke valoban egyben van azzal a feketevel. az indexek mogotti resznel vannak patentok, a lampat sem kell kiszedni kulon, csak szethuzni a csatlakozot:)