44000km van benne, en szedtem le rola a gyari láncot kb 3000km van a lancszettben, kuplungkosar csapagyat csereltem, szelephezagot allitottam. Fekbetetek jok rajta tarcsakon alig van kopas. 700ert eladnam de kopott gumik vannak rajta, csak azert gondolkodom az eladáson mert mindig is sv-t szerettem volna.
Kanyarba ha megy el az eleje utalhat rugó fáradásra meg arra hogy az első telóba nem volt olaj cserélve 2 évente.
A tankot ha lehetőség van rá le kell szedetni a cimbivel akitől veszed nincs e alatta a váz megfujva vagy nem e repedt a festék mert ott szokott a váz elmenni ezt általába kihuzzák de az meglátszik rajta!
Tank oldalát kell nézni vagy szemből a tankot mert ha elesik a moci akkor egyből belever előröl a tankba!
Lábtartók gyáriak e mert azok egyből törnek!
A kilóméterórát leinformálni alváz alapján ha van rá lehetőség!
Ha leveszed az ülést alatta van egy matrica gyári színkóddal megnézni hogy az az a szin e.
Ha nem mért volt árfestve.
bár ez nem támpont mert az enyémnek semmi baja még is átfestetem fehérre!
Vezérműlánc feszítő 8 ezer ft:)
hornetet véleményem szerint nem lehet megölni (persze mindent meg lehet).
lánc lánckerék csere 40 körül (normális minőségű)
betétek 30 körül
tárcsa
de ezeket látod....
a fő hogyha veszed nézd meg hogy mielőtt odaértél beindították e.
ha hidegen 1-2 nap után beindítod akkor milyet füstöl.... nekem nyitott dob van rajta MIVV jön egy kis füst de nem ömlik belőlle és nem kék!
ha hidegen nem csörög az melegen se fog!
meg hát ezek a horneteknek ugy kell járnia hogy muzsika legyen a fülednek.
Az alapjáratnak nem szabad ingadoznia persze nem arrol beszélek hogy hidegen picit mozog a mutató hanem az hogy bizonyos fordulatszámon megtartva nem szabad hogy teljesítmény ingadozás legyen mert az a karburátor hibájára utal!
Tételezzük fel hogy egy nem tiptop állapotú gép kerül a kezeim közé, szóval használták rendesen.. ebben az esetben mennyire kell számolni egy nagyobb összegű szervizköltséggel vásárlás után vagy a közeljövőben? Szóval a megbízhatóság ami érdekelne, hogy 50e km környékén (mivel soha nem fogom megtudni egyiknek sem a valós futását) mivel lehet számolni, mennyire leharcoltak motorikusan.
A te gépedről (ha úgy alakulna hogy megválsz tőle), mit lehet tudni? Ár, km, állapot, stb.
Sziasztok! A közeljövőben tervezem egy Hornet vásárlását, de némileg elbizonytalanodtam. Egy 2003 utáni modellt szeretnék beszerezni, de még nem a digitális kijelzőset, szóval hozzávetőleg egy 10 éves gép jöhet szóba.
A kérdés: Mennyire kell hibákkal meg komolyabb fejfájással számolni egy 10 éves Hornetnél? 700, max. 800e Ft környékében gondolkodok, nem tudom ilyen áron mennyire leharcoltak a gépek.
Válaszokat előre is köszönöm
Plexi egyenlore marad
Hibai:
egy jó tanács nem érdemes elsietni!
A tankot ha lehetőség van rá le kell szedetni a cimbivel akitől veszed nincs e alatta a váz megfujva vagy nem e repedt a festék mert ott szokott a váz elmenni ezt általába kihuzzák de az meglátszik rajta!
Tank oldalát kell nézni vagy szemből a tankot mert ha elesik a moci akkor egyből belever előröl a tankba!
Lábtartók gyáriak e mert azok egyből törnek!
A kilóméterórát leinformálni alváz alapján ha van rá lehetőség!
Ha leveszed az ülést alatta van egy matrica gyári színkóddal megnézni hogy az az a szin e.
Ha nem mért volt árfestve.
bár ez nem támpont mert az enyémnek semmi baja még is átfestetem fehérre!
hornetet véleményem szerint nem lehet megölni (persze mindent meg lehet).
lánc lánckerék csere 40 körül (normális minőségű)
betétek 30 körül
tárcsa
de ezeket látod....
a fő hogyha veszed nézd meg hogy mielőtt odaértél beindították e.
ha hidegen 1-2 nap után beindítod akkor milyet füstöl.... nekem nyitott dob van rajta MIVV jön egy kis füst de nem ömlik belőlle és nem kék!
ha hidegen nem csörög az melegen se fog!
meg hát ezek a horneteknek ugy kell járnia hogy muzsika legyen a fülednek.
Az alapjáratnak nem szabad ingadoznia persze nem arrol beszélek hogy hidegen picit mozog a mutató hanem az hogy bizonyos fordulatszámon megtartva nem szabad hogy teljesítmény ingadozás legyen mert az a karburátor hibájára utal!
A te gépedről (ha úgy alakulna hogy megválsz tőle), mit lehet tudni? Ár, km, állapot, stb.
Külön írják. Ez, amit a vázon találtam papírmatricát ezek szerint a vázra vonatkozik. A fehér farokidomban van másik, ami fehér kód.
https://www.twowheelparts.nl/e...
http://hondahornet.co.uk/600sp... Aki tud angolul. Aki nem, annak google a barátja.
Enyem 2004es nagyon gondolkodom hogy eladom, lentebb van rola kép
A kérdés: Mennyire kell hibákkal meg komolyabb fejfájással számolni egy 10 éves Hornetnél? 700, max. 800e Ft környékében gondolkodok, nem tudom ilyen áron mennyire leharcoltak a gépek.
Válaszokat előre is köszönöm
Ja...,és hol & mennyi ?!?!