Kösz, bár vannak sérülések a gépen, úgy vettem, hogy lehetett látni, hogy a jobb oldala megpuszilta az aszfaltot...
Ma szétkaptam kicsit. Le akarom pucolni, meg pár apróságot javítani rajta, hogy tavaszra fasza legyen!
KOrábban már írtam, hogy a rendszámtartóm egyedi. Na ezen a kéepn látható: a gyári műanyag idom lekerült, csak a fémkeret maradt, és arra lett hajlítva egy lemez, ami az indexeket fogja. Lefújtam mindet feketére és ennyi.
És egy kérdés: nincs valakinek olyan kis gumi akármije, ami a tank alatti idom csavarjának az anyáját fogja? Valahol elhagytam, a csavar és az anya megvan.
Szeva! Fél éve ugyanezzel a kérdéssel rukkoltam elő itt ezen a fórumon. Én 195 cm vagyok. 900-as Hornetet vettem nagy, magas Givi túraplexivel, de mint azt, ahogy az előző hozzászóló is írta, ilyen magasságnál szerintem neked is a sisakra fogja pont küldeni, ahogy nekem is. Így inkább levettem, úgysem vagyok száguldozó típus. Hogy 600-as S verziójának plexije milyen, azt nem tudom.
Mitől lenne jobb ár?
KB 450e huf.
És még vár rád KB 2000 km út.
Ez már csal benzinköltségben 60 rugó.Ha nem eszel-alszol kinn csak mész kocsiban döglesz itthoni kaját hozol.
Még ha 4-5 motort be tud az ember hozni akkoris van KB motoronként 20-30 rugó költség.
És tuti többet költesz mint 60 mert ha lukra futsz elkezdesz szaladgálni mindefelé hogy hozz egy másikat.
A hahun meg van kistarcsán KB 10 ilyesmi kiállású ugyanilyen olaszból behozott 4 kilóért.
Jelzem tőlem KB 1 Km-re.
Gyalog odamegyek és válogatok.
Nekem S van. kb180 cm vagyok, nekem túra plexis, de most akarom visszacsinálni gyárira. Nekem ezzel a magassággal pont a sisakra irányítja a szelet. De valamivel jobb a szélvédelme, mint a kereklámpásnak, frankón be lehet hasalni a plekó mögé!
Az enyém is olasz import, de eddig nem volt gondom vele (kb 2,5 éve nyomom vele), 2000-es évjárat.
Szevasztok!
Volna 1-2 kérdésem...
Idén szeretnék venni magamnak Hornet 600 at de filózom esetleg az S fejidomos verzión a magasságom miatt. ( 191cm )
Bár a kerek lámpás sokkal jobban tetszik mint a legtöbbünknek.
Az S verziót meddig gyártották?
Digóbol szeretném behozatni, ill. onnét lesz mindenképpen.
Már a "ránc felvarrottat" kb 2004-es évjáratút.
Jó pár évig szeretném használni...
Aki tud segítsen a döntésemben. Mielőtt bárki esetleg lebeszélne róla, semmiféle más típus nem érdekel. Autóban BMW, motorban Honda azon belül a Hornet.
Köszönöm a segítségetek előre is.
Szia !
Nekem volt a Hornetben xenon(így vettem).
Nagyon jól lehetett vele látni, mert a bordás fényszóróüveg rendesen(túlzottan is) szétszórta a fényt.
De én kivettem belőle egyrészt a zsaruk miatt,másrészt a trafót a fényszóró mögé gányolták fel a bowdenekre kötözőszalaggal.
Én is nővelt fényerejű izzót használok inkább....
Nem hornet, idomos SV. Autósok imádnak, vakítasz mindenkit. Ráadásul az olcsóbbaknál még ki is rázkódik a trafó. A gyári xenon, na az nem rossz. A nightbraker tényleg jó, esetleg xenon gázzal töltött halogén izzót lehet még próbálni. Sztem. Vagy plusz fényszórók, olyan endúrósan
az ő keze is benne lesz a dologban az tuti:D nem ússza meg a kis drága:D csak valami normális bilincset kellene találnom a villára amihez odahefteljük a bottpijájempí konzolt:)
nekem is nightbreaker van vagy a tungsram megfelelője már nem emlékszem melyiket vettem, sokkal jobb a fénye, feljebb állítottam a magasságot kicsit, így teljesen jó. Ajánlom mindenkinek!
Kösz, bár vannak sérülések a gépen, úgy vettem, hogy lehetett látni, hogy a jobb oldala megpuszilta az aszfaltot...
Ma szétkaptam kicsit. Le akarom pucolni, meg pár apróságot javítani rajta, hogy tavaszra fasza legyen!
KOrábban már írtam, hogy a rendszámtartóm egyedi. Na ezen a kéepn látható: a gyári műanyag idom lekerült, csak a fémkeret maradt, és arra lett hajlítva egy lemez, ami az indexeket fogja. Lefújtam mindet feketére és ennyi.
És egy kérdés: nincs valakinek olyan kis gumi akármije, ami a tank alatti idom csavarjának az anyáját fogja? Valahol elhagytam, a csavar és az anya megvan.