Sziasztok!
Szeretnék egy Hornetet venni, sőt, ki is néztem egyet: http://www.hasznaltauto.hu/189...
Ma voltam megnézni, valóban szép állapotban van, a fényezésre egy szavam se lehet. Itt-ott a csavarokon egy-egy rozsdafolt, gondolom ez még belefér a korába. Ami aggaszt, hogy a bukógombától jobbra kb 5 centire a váz hegesztése is kicsit rozsdás. Ez lehet azért mert borult és megpattant a hegesztés, vagy normális ez is? Aztán a kipufogó könyökcsövek közül az egyik két helyen be van horpadva. Ez kőfelverődés, vagy mi lehet? Úgy általában mit szóltok a motorhoz, korrektnek tűnik?
Ami viszont jobban aggaszt! A.Korlátos jogsim van...ez ugye 25kw-ot jelent. A Honda szalonban azt mondták, hogy a CBF-hez van folytásuk, a többihez nincs. Nem tudtok valami megoldást, valami szervízt, nem hiszem el hogy nincs egy kisebb méretű fúvóka a Hornethez is. Nagyon fontos lenne valahogy megoldanom, ha lehet minél előbb.
Ja. Első motor volna:)
Köszi a segítséget!
hm...te most viccelsz velem?
tényleg nem az enyém,
majd a tulaj küld neked.
nem sokkal láttam korábban, mielőtt érdeklődtél, hát gondoltam nézd meg.
nem értek hozzá,passz milyen
Felszereltség: Első tulajdonostól, fordulatszámmérő, garanciális, garázsban tartott, immobiliser, lábtartó, rendszeresen karbantartott, sport kipufogó, szervizkönyv, tárcsafék.
Leírás: szép állapotban.rendszeressen szervizelt,vezetett szervizköny.új gumikkal+fékbetétekkel.egyenes kormánnyal.1450000ft hitel van még a motoron.ennyibe el lehet vinni.én nem kérek érte semmit.de a sportdobot külön adom hozzá:45000ft-ért.
Mondjuk menet közben én ebből a " túl nyitottságból" nem éreztem semmit, csak a szervizesek mondják, hogy nem jó, a garanciát meg csak úgy állják, ha olyt teszek rá, amivel semmi gond
csak át kell hangolni a karbiját, és meggyógyul, hidd el. Nem megfelelő a benzin-levegő keverék, egy átfuvókázás meg hagolás megoldja, és jobb lesz mint volt. nekem sportlégszűrővel csinálta, nekem is hozzá kell majd lövetnem.
4-5 ezres fordulaton kapkod egy kicsit és 8 ezernél is. ( berezeg a fordulatszámmérő)
DB.-killerrel elhagyja 4-5 ezernél, de 8 ezernél megmarad.
a Szervízben azt mondják túl nyitott, nincs elég folytás.
Mondjuk mindent házilag építettünk rá. A bódis nem gyért Hornethez.
A lényeg, hogy milyen jól bevált, kifejezetten HORNETRE GYÁRTOTT kipufogókat tudtok ajánlani?
lenne egy olyan kérdésem hogy a tankon lévő gyári matricához hol lehetne olcsón hozzájutni vagy hol leheten iyelt nyomtatni vagy vmi?!?!?!
valamint egy dekni mennyibe kerülhet kb hozzá? illetve a blokkon ha van egy két karc azt szerintetek lehet festeni vagy vmi? vagy hogy leehtne azt eltüntetni?
egy sérült CB vásárlásán gondolkozok úgyhogy ezek msot sűrgősen érdekelnének.. remélem tud vki segiteni
Szeretnék egy Hornetet venni, sőt, ki is néztem egyet:
http://www.hasznaltauto.hu/189...
Ma voltam megnézni, valóban szép állapotban van, a fényezésre egy szavam se lehet. Itt-ott a csavarokon egy-egy rozsdafolt, gondolom ez még belefér a korába. Ami aggaszt, hogy a bukógombától jobbra kb 5 centire a váz hegesztése is kicsit rozsdás. Ez lehet azért mert borult és megpattant a hegesztés, vagy normális ez is? Aztán a kipufogó könyökcsövek közül az egyik két helyen be van horpadva. Ez kőfelverődés, vagy mi lehet? Úgy általában mit szóltok a motorhoz, korrektnek tűnik?
Ami viszont jobban aggaszt! A.Korlátos jogsim van...ez ugye 25kw-ot jelent. A Honda szalonban azt mondták, hogy a CBF-hez van folytásuk, a többihez nincs. Nem tudtok valami megoldást, valami szervízt, nem hiszem el hogy nincs egy kisebb méretű fúvóka a Hornethez is. Nagyon fontos lenne valahogy megoldanom, ha lehet minél előbb.
Ja. Első motor volna:)
Köszi a segítséget!