Attól függ... A régebbiek 220 körül mennek gyárilag, ha van bent légszűrő, sportcső, karbihangolás, normális, rövidebb áttétel, akkor 230-körül, de a légellenállás miatt nem mennek 240 fölé a 600-asok a valóságban.
Az új meg kb 230 körül mehet gyárilag. De nem 6.ban mennek ennyit, hanem 5.ben.
Jövő hónaptól tervezem egy körülbeleül 2003-as 600as hornet vásárlását kis segítséget kérnék mire figyeljek a vásárlásnál .......Az lenne az első nagy gépem és nem nagyon szeretném ha rögtön nagyszervízzel kéne kezdjem....
Ennek utánanéztem és teljes mértékben működik,csak minden szükséges papírnak meg kell hozzá lennie (jelen esetben ez a tüvös genya). GSX-R 600 esetében pl a korlátozott programot tudó vez.elektronika kisérőlevelét kell bemutatni miután a szervíz lepecsételte,utána kpm,újra(.......),és mehetek motorozni
Titán, vagy acél? még nincs döntés, ahogy az árát sem tudom még.
Ami még gondom lehet vele, szerintem a felszerelés, mivel nincsa Bódisnak konkrétan Hornthez koncepciója. Ha már úgy kell csövet hajlítani, az már húzósabb lehet.
Engem inkább a hangja érdekel, bár kíváncsi vagyok mit dob a lovakon.
Davis, a fojtást egy használt motorba akarod belerakni? Nem tudom, hogy itthon ez hogy működik, de sok országban nem lehet csak úgy lefojtani és újra-műszakiztatni egy motort! Lefojtani csak az első forgalombahelyezésnél lehet, és ha a utánna kiszeded, nem lehet még egyszer fojtottan forgalomba helyezni! Szóval ennek azért nézz utánna, mielőtt megveszel bármit is! A németeknél pl ez van.
jaja az összes Hornetnek a ugyanaz a blokkja 99%-ban, csak a régebbieken nincs katalizátor, hanem egy kipufogógáz-visszavezető. A PC 34 asszem az alvázszám kezdete, de a cucc biztos, hogy jó lesz. Menniért veszel rá Bódist, ha meg szabad kérdezni És miből lesz, Titán, vagy acél?
Nem szerelés a lényeg,mert azt el tudom intézni,de ha meg van a papír,akkor tuti nem szereltetem be,hanem irány a kpm oszt helo.Amúgy köszi a segítséget! Még arra lennék kíváncsi,hogy ott írja ,hogy ez csak a PC34-es modellekhez jó Na ez mi? Kódjelzés modellenként? Bizonyos évjáratonként,vagy mi? 2005 ös modellről lenne szó..
nagyon felizgattál a videóval,mindjárt megyek egy kört. MIKOR lesz már jó idő!
Kérdés: kellene a gépbe olajnyomás mérő szonda, kérdeztem Pécsen a boltba kb 10.000.- ft. kicsit sok.
van valami ötlet. A kocsiba múlttkor 1000 ft. vettem.
Esetleg 2001-es Hornet 23,000 km-el nem érdekel?
2001 es hornettet érdemes megvenni ha van benne 38000km?Mármint h mennyit mennek általában ha jól tartják őket?
Vélemények a karbonról?
azt hallottam a hosszú utat nem szereti?
Az új meg kb 230 körül mehet gyárilag. De nem 6.ban mennek ennyit, hanem 5.ben.
meg szeretném kérdezni hogy menyi a vége a hornetnak!?
Mostani superbike magazint olvasd el,
pont erről írnak.
Jövő hónaptól tervezem egy körülbeleül 2003-as 600as hornet vásárlását kis segítséget kérnék mire figyeljek a vásárlásnál .......Az lenne az első nagy gépem és nem nagyon szeretném ha rögtön nagyszervízzel kéne kezdjem....
Ami még gondom lehet vele, szerintem a felszerelés, mivel nincsa Bódisnak konkrétan Hornthez koncepciója. Ha már úgy kell csövet hajlítani, az már húzósabb lehet.
Engem inkább a hangja érdekel, bár kíváncsi vagyok mit dob a lovakon.
nagyon felizgattál a videóval,mindjárt megyek egy kört. MIKOR lesz már jó idő!
Kérdés: kellene a gépbe olajnyomás mérő szonda, kérdeztem Pécsen a boltba kb 10.000.- ft. kicsit sok.
van valami ötlet. A kocsiba múlttkor 1000 ft. vettem.