Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem a km számít, hanem az állapot, meg az, hogyan tették bele azt a kilómétert. Inkább 40.000 km túra, mint 1000 km pálya...
Szia riederdriver 88!

Esetleg 2001-es Hornet 23,000 km-el nem érdekel?
Évi 5000 km átlag esetén. Jó.
Szaisztok!

2001 es hornettet érdemes megvenni ha van benne 38000km?Mármint h mennyit mennek általában ha jól tartják őket?
ha érdekel fémházas fékcsö (elsö+hátso 15e )akkorT:06203938796-on hivj fel.
Úgy néz ki, karbon lesz rajta!
Vélemények a karbonról?
azt hallottam a hosszú utat nem szereti?
egyszer már beszéltünk erről.A hengerek mögött van a kuplung oldalon.még rajzot is mutattál róla.megpróbálom beszúrni.
Attól függ... A régebbiek 220 körül mennek gyárilag, ha van bent légszűrő, sportcső, karbihangolás, normális, rövidebb áttétel, akkor 230-körül, de a légellenállás miatt nem mennek 240 fölé a 600-asok a valóságban.
Az új meg kb 230 körül mehet gyárilag. De nem 6.ban mennek ennyit, hanem 5.ben.
mármint az újakra gondoltam!
Sziasztok!
meg szeretném kérdezni hogy menyi a vége a hornetnak!?
Ereszt az olaj? Ez most konkrétan hol van? olajhőfokmérőt szoktak a betöltőnyíláshoz rakni, ez is oda kellene?
olajszint mérő kellene.azt nem írtam hogy miért.ott ereszt az olaj.a szervízes szerint ott nincs tömítés és hogy cserélni kell.
Huh köszi majd belenézek...
Szia!

Mostani superbike magazint olvasd el,
pont erről írnak.
fém fékcső 20,000? zx9-en kipróbálható, vagy van egy hosszabb street fighterre. 70/520-4856
Sziasztok!

Jövő hónaptól tervezem egy körülbeleül 2003-as 600as hornet vásárlását kis segítséget kérnék mire figyeljek a vásárlásnál .......Az lenne az első nagy gépem és nem nagyon szeretném ha rögtön nagyszervízzel kéne kezdjem....
Ennek utánanéztem és teljes mértékben működik,csak minden szükséges papírnak meg kell hozzá lennie (jelen esetben ez a tüvös genya). GSX-R 600 esetében pl a korlátozott programot tudó vez.elektronika kisérőlevelét kell bemutatni miután a szervíz lepecsételte,utána kpm,újra(.......),és mehetek motorozni
Titán, vagy acél? még nincs döntés, ahogy az árát sem tudom még.
Ami még gondom lehet vele, szerintem a felszerelés, mivel nincsa Bódisnak konkrétan Hornthez koncepciója. Ha már úgy kell csövet hajlítani, az már húzósabb lehet.
Engem inkább a hangja érdekel, bár kíváncsi vagyok mit dob a lovakon.
Davis, a fojtást egy használt motorba akarod belerakni? Nem tudom, hogy itthon ez hogy működik, de sok országban nem lehet csak úgy lefojtani és újra-műszakiztatni egy motort! Lefojtani csak az első forgalombahelyezésnél lehet, és ha a utánna kiszeded, nem lehet még egyszer fojtottan forgalomba helyezni! Szóval ennek azért nézz utánna, mielőtt megveszel bármit is! A németeknél pl ez van.
Olajnyomásmérő szonda minek? Ezeken a blokkokon mindig lesz olajnyomás, a lámpa a szintet jelzi, ha a szint megvan, akkó baj nem lehet
jaja az összes Hornetnek a ugyanaz a blokkja 99%-ban, csak a régebbieken nincs katalizátor, hanem egy kipufogógáz-visszavezető. A PC 34 asszem az alvázszám kezdete, de a cucc biztos, hogy jó lesz. Menniért veszel rá Bódist, ha meg szabad kérdezni És miből lesz, Titán, vagy acél?
Nem szerelés a lényeg,mert azt el tudom intézni,de ha meg van a papír,akkor tuti nem szereltetem be,hanem irány a kpm oszt helo.Amúgy köszi a segítséget! Még arra lennék kíváncsi,hogy ott írja ,hogy ez csak a PC34-es modellekhez jó Na ez mi? Kódjelzés modellenként? Bizonyos évjáratonként,vagy mi? 2005 ös modellről lenne szó..
MZGABA

nagyon felizgattál a videóval,mindjárt megyek egy kört. MIKOR lesz már jó idő!




Kérdés: kellene a gépbe olajnyomás mérő szonda, kérdeztem Pécsen a boltba kb 10.000.- ft. kicsit sok.
van valami ötlet. A kocsiba múlttkor 1000 ft. vettem.
Gondolom a rendszerből érdemes kihagyni a katalizátort, mivel flex nélkül ott bontható...