Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszönöm válaszod!

Azalatt mit értessz, hogy szarabbul megy simán K+N-el? hngolás nélkül
A hangolással tisztába vagyok
A dobhoz kedvezményesen jutok, a K&N légszűrőt meg 17.800 Ft http://www.fonixtuning.hu/inde...
Tehát ha hangolnak a karbin, rossz nem sülhet ki belőle?
nemtudom, hogy a Bódis gyárt-e Hornetre dobot, mivel csak néhány éve terjedt el ez a típus, és főleg gixxerekre gyártanak dobot ezért nemigen tettek Hornetre MÉG. De ha nem csillagászati áron adják, akkor jó döntés lehet. Viszont számold bele, ha sportlégszűrőt teszel a gépedbe, akkor át kell karburálni, én is úgy jártam, hogy szarabbul megy simán K+N-el, vagy dynojet kell, ami plussz 25-30, vagy csak simán átfuvókázás, de mindenképp bele kell nyúlni.
sziasztok!

Lenne egy kérdésem.
2006-os Hornetemre szretnék Bódis dobot feltenni, és K&N légszűrőt.
Még nem hallottam, hogy valaki Bódist használna Horneten. Ennek van valami oka?
Érdemes belefektetnem?
Igazából konkrétat nem ír, csak hogy ezzel a fojtással kedvezőbb biztosítási osztályba lehet sorolni az "álomgépedet"... Szerintem a karbiba lehet beépíteni, hogy minimális cuccot kapjon a motor. injektoros gépeknél is beépítenek egy fémdarabot, ami nem engedi a teljes nyitást. Meg valami olyasmit ír, hogy csak egy motorba lehet beszerelni és el kell küldeni nekik a motorszámot, meg az alvázszámot, hogy a TÜV-ös papírba be tudják írni, vagy valami hasonló... Gondolom a papír miatt kellhet, amit küldenek vele elvileg... Aza baj így kép alapján gőzöm sincs, mi a rák lehet, de mivel mindenből 4 van, ezért sztem a karbiba kell mindenképpen beépíteni, vagy max ezek 3 ccentis alátétek a gyertyák alá, és így lesz 25kw A vizsgáztatásról sztem a közlekedésfelügyeletnél tudnak segíteni, hogy mit és hogyan, de új forgalmi, törzskönyv, műszaki, nem lehet olcsó, de hosszú távon lehet, hogy megérné, szerelővel kéne beszélni, a képet megmutatni neki, hogy mi lehet ez, és menyi idő be, majd kiszerelni... Sokat nem tudtam segíteni, de ennyi telt tőlem
Senki?
Hello Hornetesek!
Olyan kérdésem lenne,hogy egy 2003-as(vagy amilyen lesz..) évjáratú Hornet 600-at szeretnék 25kw-s papírokkal használni,lenne is itt egy ilyen teljesítmény csökkentő kit:
http://www.tlo-bikeshop.de/pro...
Nem tudok sajna németül,így fogalmam sincs,hogy milyen körülmények között történik meg a folytás illetve a műszaki vizsga stb innen tovább hogyan működik,értem ezt arra,hogy kell-e vmilyen speckó papír,teljesítmény mérés vagy valami. GSX-R 600 esetében már megérdeklődtem,de ott pl a fojtás elektronikai és nem "hardveres". Van valakinek ezzel kapcsolatban valamilyen tapasztalata?
Előre is kösz mindent
Hornetesek! Tessék már végre valami életet produkálni Most töltök fel éppen Busa vs. Hornet 600, ill TDM vs Hornet 600 on-board pályásvidit. tessék majd értékelni, kielemezini
Na végre valami élet A Hornet 98-99-ig 16-os elsőfelnivel jött ki, amire szinte nem találni normális elsőgummát, 2002-ig ugyanúgy néz ki(sztem a legszebb naked a régebbi verziója ) talán 2003-tól lett hegyesebb a farokidom, más a km óra(digitális km számláló, benzinszintjelző lámpát is tettek rá) aztán 2005-től fordított villa, megint más műszerfal. A blokkon nem változtattak, 2000 környékén finomítottak a hangolásán, azért 94 helyett 96 lóerőt adnak már meg.... Amúgy hibátlan masinák, enyémben 40.000km van, de egy karcolás nincs rajta, lehet kifogni leharcolt példányt, nem a km számít, hanem a tulaj
motorosok.hu -n biztos találsz!
A letöltéshez jelszavat kell kérni, ott megtalálod a mailcímet.
Sziasztok!

Vettem egy olaszból behozott darazsat. 2006-os!
Segítsetek
kéne bármilyen formában gépkönyv(lehetőleg magyarul)
és mi a vélemény a DPM kipuf-ról, mert az van rajt:)
600F az minek a rövidítése- bocs a tudatlanságomért.

Blokkja az legendásan jóhírű,
de majd megmondják a tapasztaltabbak.
Sziasztok hornet-esek!

A nyáron szeretnék egy 600-as hornet-et venni. Na most, mi a különbség a régi kb. 98"-tól gyártott meg a kb 2003-tól gyártott hornet között? A régebbitől csak azért idegenkedek mert már korosak, vagy ez nem számít? Tehát mi a különbség? Blokk? Mik a hibái és az erőssége?
Köszi a válaszokat.
Sziasztok.

Tud valaki jó áron fémházas fékcsövet a géphez?
Ok. akkor inkább nem bróbálkozom. Kösz
Hy!

Felejtsd el a gondolatot is szerintem! Teljesen megváltozna a motor viselkedése, nem beszélve arról, hogy akár a lánc is beleérhet a gumiba adott helyzetben. Gondolom egy esetleges perec emiatt nem esne jól!?
Hali.

Valaki mondja meg hogy a kicsikémre fel lehet e rakni 190 -es gumit hátra?
Hy
Sajnos nem.
Hali
2006-oshoz is jó?
Üdv
Ha valakit érdekel van bukógomba HORNET-re!
2007-es-ek-re. 10500+postaköltség.
Az ermaxos kerékjárati ív 2005-ös Hornetre 37.800,- Ft fényezetlen matt kivitelben...
A fekete? Persze! Csak a felnik lettek lefújva ugyanis ezek szürkék voltak.
Olvastam a bringás történetedet... hát. kemény lehetett...
A 919Hornet .hu-n egyébként megvan egy muksó száma aki készít ilyen ívet, de annak a sárvédő része nem igazodik úgy a kerékívhez mint a gyári... de csak 15e forint... megondolandó.
Hali!
Nekem meg egy fordított villa Amúgy csináltatni érdemes, mert 30 körül van a Louisos, meg hasonlók. legalábbis én csináltatnék, de nekem nem kell,mert esőben nem megyek, meg ha lemossa az ember mindig, akkor nem bassza össze a dzsuva a rugóstagot.... AMÚGY SZÉP A GÉPED. EZ A SZÍN GYÁRI?
Ja és a 2007-es Hornet nem Hornet. Egy nagy tévedés.. a legutóbbi formát tartva, esetleg lengővilla formája, felnik... még 10 évig vezethette volna az eladási listákat a Honda. Most ezzel ezt bebukták. ...azért sajnálom őket
(bár aszongyák ez az új foskazán egész jól megy...)
Nekem kell egy kerékjárati ív! Értitek?! KELL!

Ha tudtok egyet azonnal írjatok! Kösze Darazsak!
kelementomi@freemail.hu
sZÉP A GÉP Azért a hornet idom nélkül hornettttt! Ja !igazad van mzgaba! (kipufi)
TALMA a világbajnok. Gatulálok.