az első képen én is néztem azt a puklit olyan mintha be lenne lobbanva, bár lehet gyári kiképzés is a 600-asén nincs ilyen.
mondjuk ez a fajta teló nem viszi a vázat olyan könnyen mint a fordított és nincs is szemmel látható sérülés, görbület a telószárakon úgyhogy biztos nem az! (szerintem)
Szia!
E jelzés az nincs, viszont megvan a gyári papírja miszerint hornethez készült diagramokkal stb.
E jelzésre én a gyári dobot használom!
Összekötő nélkül 40ezer! Kb a dobban összesen 15 ezer km van max.
tegnapi kis "kalandomat" megosztom hátha hasznára válik másnak is.
mentem kis mellékutcában jobbra-balra parkoló autók két szélén járda, természetesen a két fiatal az út közepén sétál. Lassítok a srác húzódik kicsit balra gondolom hallotta hogy jön valami mellett e a csaj is húzódik. Gondolom jobbra szépen kikerülöm őket és mire 10m-re értem (valószínű a csaj ekkor hallotta meg) hirtelen jobbra lép kettőt pontosan elém! Vészfékezés megcsúszik első kerék borulok balra, de éppenhogy kb 45 fokban sikerült megtartani a motort és visszaálltam, kb 20CM-re a lány előtt álltam meg. Angolul sorry-ztak ott, gondolom ha lezúzom a motort az életben nem térítenék meg.
Ha csak ennyi, akkor tedd fel a polcra, később legalább nem kell újat venni :D
Nyár közepén és is felraktam a gyárit egy próbára és fent is maradt. A hangja tetszik ,de néha lehetne egy kicsit több. Ugyanakkor tényleg nem hallanak az autósok és már kétszer majdnem felnyomtak a szalagkorlátra... Most akra és bodis dob között filózok, tavasszal kiderül melyik lesz.
ha eladtam volna akkor most nem ajanlanam , volt par erdeklodo, meg csere ajanlat de vegul nem jott letre az uzlet. Ar alatt meg nem fogom eladni amikor itthoni gyartasu (amitol nem rossz termeszetesen) tomegkipukat arulnak ennyiert.
de az a jó ha nincs sérülve