Áh, még a törvény alkotói és végrehajtói között sincs összhang. Én márciusban nem tudtam elintézni az Ak-ból A2-t... Én egyébként 3 éve megyek Ak-val a 29kW-os motorommal. Szerencsére egyszer sem állított meg rendőr. Igaz, nem napi szinten használom a vasat, sőt...
Valaki tudna segíteni keresek hornet első sárvédőt/tankot/hátsó farok idomot nem baj ha picit sérült. Átalakítás elott vagyok aztán gyari cuccokat nem akarom tönkre tenni
Elhiszem, én csak saját tapasztalatom írtam le. De én sem hallottam még olyanról, hogy kis papíros motorral vkit büntetnének v bármi.. Nem ezen fogunk összeveszni :) engem annyira végülis nem érint még motorom sincs jelenleg. de akkor tévedtem, én csak az akkori dolgokat írtam. persze nem néztem utána, pedig jogos amit írsz.. van hogy két héten belül változtatnak ezt azt.
Én nem arról beszélek, hogy mi VOLT 2 éve. Az új jogsi kategóriákkal együtt jött a tv. módosítás. Tessék, ha nekem nem hisztek:
„A2” alkategória
– olyan motorkerékpár, amelyek teljesítménye a 35 kW-ot, teljesítmény/ tömeg aránya pedig a 0,2 kW/kg-ot nem haladja meg, és amelyet nem kétszer akkora teljesítményű járműből alakítottak át.
Két apró észrevétel:
-0,2 kW/kg a határ,
-nem a rendőrnek kell bizonyítania hogy erősebb ilyenkor, hanem neked kell bizonyítani, hogy nem az. Ők elküldetik veled a motort az NKH-hoz teljesítménymérésre/felülvizsgálásra, és két héten belül be kell nekik mutatnod az eredményt.
Egyébként ez elég ritka eset, legalábbis én Én még nem hallottam ilyen esetről. Én magam is fojtott SV-vel tolom Ak miatt
Az 1000rr-en nekem volt fenn pc3usb. Yoshi RS5 mellé tettem fel. Lehetett érezni a különbséget a zéró map és a yoshi+stock levegőszűrő map között úgy, hogy padozva nem volt.
Sose hallottam ilyet senkitől, személy szerint az NKH sem mondott nekem ilyet, mert én egy drz-vel akartam azt, hogy 25kw-ra levizsgáztatni, de ugye az újra kpm stb. szóval újra forgalomba kellett vna helyezni gyári papírral igazolt fojtással.
Meg mi értelme lenne ilyen módosításnak? Egész európában Kawasaki Z750 Hornet 07-től, yamaha XJ6 mindet lehet kérni 25kw-os folytással. Persze azoknál stimmel is. De pl nkm husqvarna sm610 volt 22 kw-os gyári fojtással jöttek az országba, fojtsá nélkül 39 kw. tehát az sem stimmel, pedig teljesen legál buli az egész. nem kell beszarni mert vki kitalál valamit..
a teljesítmény/súly arány nem mind1. azt nem tudom mennyi 0,16 talán.. de azt neten megtaláljátok.
Lényeg az hogy a rendőr nem kérdőjelezheti meg a KPM (vagy most mi a neve) úgymond döntését, adatokat amik a központi rendszerben vannak, mert még ha a rendőr nem hisz a forgalminak ha a rendszerben is annyi van akkor annyit mond rá h köszönöm további jó utat.
Bizonyítsa be hogy erősebb a motorod mint ami a forgalmiba van írva. ránézésre nem tudja, azért meg nem veheti el a forgalmit stb mert ránézésre jobban megy mint egy 25 kw-os motor pl..
Ja a másik meg, ha már egyszer 25Kw-ra van vizsgáztatva tudod mikor mondja meg a rendőr h mi az eredeti teljesítmény?! Hogy ellenőrzi? Sehova nincs írva h 25 kw fojtva amugy 72... ez mind csak ijesztgetés..
De nem akarok senkit rábeszélni, de nem kell félni a kispapíros dolgoktól. 2évig motoroztam úgy.. semmi probléma nem volt..
Ezt nem en mondom hanem ők!
Ki volt ma du.Kiskunfélegyházán egy fekete HondaCb600S motorral?
Vasárnap a fősárkány születés napját kell ünnepelni. Nyomatékosan felhívták a figyelemem a tegnapi napon (is) hogy nehogy elfelejtsem!
PammmPammm
http://totalcar.hu/magazin/koz...
„A2” alkategória
– olyan motorkerékpár, amelyek teljesítménye a 35 kW-ot, teljesítmény/ tömeg aránya pedig a 0,2 kW/kg-ot nem haladja meg, és amelyet nem kétszer akkora teljesítményű járműből alakítottak át.
Itt található: http://jogszabalykereso.mhk.hu...
-0,2 kW/kg a határ,
-nem a rendőrnek kell bizonyítania hogy erősebb ilyenkor, hanem neked kell bizonyítani, hogy nem az. Ők elküldetik veled a motort az NKH-hoz teljesítménymérésre/felülvizsgálásra, és két héten belül be kell nekik mutatnod az eredményt.
Egyébként ez elég ritka eset, legalábbis én Én még nem hallottam ilyen esetről. Én magam is fojtott SV-vel tolom Ak miatt
Az 1000rr-en nekem volt fenn pc3usb. Yoshi RS5 mellé tettem fel. Lehetett érezni a különbséget a zéró map és a yoshi+stock levegőszűrő map között úgy, hogy padozva nem volt.
Aztán stock lett teljesen a gép ezen a téren .
Meg mi értelme lenne ilyen módosításnak? Egész európában Kawasaki Z750 Hornet 07-től, yamaha XJ6 mindet lehet kérni 25kw-os folytással. Persze azoknál stimmel is. De pl nkm husqvarna sm610 volt 22 kw-os gyári fojtással jöttek az országba, fojtsá nélkül 39 kw. tehát az sem stimmel, pedig teljesen legál buli az egész. nem kell beszarni mert vki kitalál valamit..
a teljesítmény/súly arány nem mind1. azt nem tudom mennyi 0,16 talán.. de azt neten megtaláljátok.
Lényeg az hogy a rendőr nem kérdőjelezheti meg a KPM (vagy most mi a neve) úgymond döntését, adatokat amik a központi rendszerben vannak, mert még ha a rendőr nem hisz a forgalminak ha a rendszerben is annyi van akkor annyit mond rá h köszönöm további jó utat.
Bizonyítsa be hogy erősebb a motorod mint ami a forgalmiba van írva. ránézésre nem tudja, azért meg nem veheti el a forgalmit stb mert ránézésre jobban megy mint egy 25 kw-os motor pl..
Ja a másik meg, ha már egyszer 25Kw-ra van vizsgáztatva tudod mikor mondja meg a rendőr h mi az eredeti teljesítmény?! Hogy ellenőrzi? Sehova nincs írva h 25 kw fojtva amugy 72... ez mind csak ijesztgetés..
De nem akarok senkit rábeszélni, de nem kell félni a kispapíros dolgoktól. 2évig motoroztam úgy.. semmi probléma nem volt..