Hello! Egy kérdésben segítséget kérnék még. A Hornetem (900) az előző tulajnál már dőlt el bal oldalára, így látszik a bal oldali deklin látszik kis benyomódás meg kopás. Azzal lehet valamit kezdeni? Esetleg lehet szerezni valahol olyan ép deklit?
Eladó Honda Hornet 600
32000 Km el 2004 es Üléspúp/Hűtőidom/Alsó idom/Sárvédő/Öhnlis hátsó gátló/MÁTRIS állítható progresszív első teleszkóp/Új fékbetétek/30 ezernél cserélt lánc lánckerekek/
Pluszba adok egy tanktáskát.
Kizárólag túrázásra használva.
Egy olajcsere illetve az elemek színre fújása van hátra az extrák értéke:
Öhnlis hátsó gátló: 200 ezer
Mivv sportkipufogó: 280 euro
MÁTRIS Progressiv futómű: 90 ezer
A spoilerek értéke hozzávetőleg 150 ezer forint!
Érdeklődni: 06703299915
Az ár az extrákkal 820 ezer ft irányár (Természetesen minden gyári alkatrésszel)
Titi te mindent egyből anyatejjel megtanultál ? Levi jól tette, hogy kérdezett. Jártam már én is úgy, hogy nem tudtam a hiba okát ... de más sem, pedig elvittem márkakereskedésbe az autómat, sok pénzt kifizettem és ugyanolyan szar maradt. Egy fél évi nyűglődés után Én találtam meg a hibát, ami filléres alkatrész, de a kocsi katalizátorába került. Én ügyes srácnak tartom Levit . Tanulni csak úgy lehet, ha kérdez az ember és más tapasztalatát kikéri .. ha lehet. Így nem értem miért kellett letámadni őt . Egyébként inkább a sajátján gyakoroljon, ha már azt tanulja amit .
motul , mol lancspray szerintem, tisztitani is kell, en minden masodik fujas elott letakaritom brigeciol-al. Csereld ki a hatso kereket is nem oszt mar az a par ezer forint, minthogy szarul kopjon az uj lanc.
Hali.
Májusban vettema hornetem, mostanra már cserélhetem a láncot, mivel nem törődtem vele. Bár ki tudja mennyi volt még előtte, de én már rátettem 12000km. Első fogaskerek csere, lánc csere, viszont hátsó fogaskereken nem látok kopást, ferdülést. Tudom hogy szettben szokták cserélni, nade lehetséges az h. a hátsó fogaskerek jó állapotban van, és felesleges cserélni?...
Egyébként mit ajánlotok, mivel kenjem, fújjam majd az új láncom?
Nem sertodom meg, egy normalis fórumon ez ugy szokott kinézni, hogy valaki kérdez akkor aki tud valaszöl. Aki nem az nem... Ez sportmotor.hu es hornet topic. Valaki találkozott ilyen problémával válaszol ennyi.
Amikor megvettem a motoromat, láttam cb klub es hasonlók, örültem hogy egy jó kis csapat lehet itt de tévedtem... Pár régebbi tag akik néha néha írnak es ennyi... Csalódtam.
persze, én is az vagyok, meg gépész, mert alapszinten tanultam középsuliban, meg egyetemen is volt közöm hozzá, ha nem is sok.. mégse állítom h értek hozzá. persze elhiszem, hogy annak tanulsz, de ha elvégzed a sulit, akkor se egyből hozzád vinném a motoromat szerelni, és most ne sértődj meg..
de te motorod... de legalább ne mondanád el h "motorszerelő" vagy mi vagy, közbe meg ezen a zsenikkel tele oldalon kérdezel.. tisztelet a kivételnek, de aki annyira pro h itt megoldja a problémád az meg nem fog irni... bár ezt az internet szerelést látatlanból, sosem értettem..
az meg amit irtál h szerintem is van valami a motorban ami forog, azt csak azt jelzi h önbizalomban és arcban nincs hiány
annyira tudok szerelni mint te, szétszedni meg összerakni, gyári értékkel meghúzni(amitől fel áll a szőr a hátamon, hogy még a kulcsot is gyári értékkel fordítják el sokan)... az meg 2szer se biztos hogy jó
Attól függ,milyen évjáratú a darazsad. Nekem 2000-es, és kb 1500 pénzért másoltak belekulcsot. Ebben nincs immobiliser. Ha a Tiéd immos,akkor asszem 10 körüllesz a kulcs kb.
Hello mindenkinek!
A Hornetem egyik kulcsa (a fém rész) ketté van törve (úgy vettem), most a tartalékot használom.
Valakinek meg tudná mondani, kb. mennyi egy újat csináltatni?
És mi van akkor ha én is motorszerelő vagyok ? legalábbis azt tanulom, de gondolom még Te is úgy vagy vele, hogy a motorban van valami ami forog de hogy mi azt nem tudod
ott lehet, hogy nem szerelővel nézetted, szedetted, és rakattad össze.. az én meglátásom szerint. persze tudom h itt mindenki gépész meg anyagmérnök, nehogymár elvigye motorszerelőhöz a gépet, az túl egyszerű lenne..
Hozzáértő segítségét kérném! A jelenség alapjáraton jön elő, mintha valamelyik henger kihagyna néha néha 1-1 munkaütemet. Jár a motor alapjáraton egy pillanatra leesik egy picit a fordulat mintha megakadna benne valami és koppan egyet. Ugyanezt a jelenséget elő tudom idézni amikor jár a motor beteszem 1-be húzom az első féket és a kuplungot "rádobálom" akkor is koppan. Volt egy kuplung kosár csapágy csere utána jött elő ez a jelenség, mindent manuál szerint raktunk össze megadott értékel meghúzva a csavarokat.
Mitől lehet ez a koppanás? Már teljesen tanácstalanok vagyunk
Legfőbb hiba, hogy kihagy valamelyik henger, cseréltünk gyertyákat is mindent átnéztem hol falsolhat nem találok semmit
az egy gyárilag kivehető szűkítő!
visszarakod akkor nincs nagy hangja!