Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Készültek még képek, csak nem találom. Ha előkerül teszek fel az adatlapomra. A rendszámtartót is magam csináltam, csináltattam. De azt hiszem itt a fórumra tettem fel képeket róla valamikor.
30 eur , azt már nem tudom volt e postaköltség.
meg még 1 kérdés ülés púpot hogy lehet felrakni?
azt is lehet rendelni?
Mennyibe jött le neked?
Erre gondolok nektek hogy van megoldva?
kellene még alsó idom a rendszámtáblatartó amin nincs rajta az a sárvédő szerű.
vagy arra valami megoldás
Tudok neked idomot.
Írj a basi2@citromail.hu -ra
Hali valaki tudna nekem segíteni 2004 es 600 asom van és láttam már 1-2 emberkének hogy van oldalt a hűtőhöz rögzítve egy S alakú oldal idom.
Honnan lehet olyat szerezni?
Honnan szerváltad az idomot?
Igen, valószínűleg ez lehet az oka.

Mpost már nem sokat fogok motorozni az idén, télen átnézetem a szerelővel, amúgy is lesz más is.
Hali!
A res állással az a gond, ha kosz van a tankban, akkor az bizony ott van az alján a tartalék területén, persze a szűrő jó dolog, cseréld is le, hátha már szar (500huf). A párolgással meg az a gond, hogy a benzin elpárolog, de az adalékok, meg a trutyi azok nem. Amikor alapjáraton járatod, akkor szépen leszivárog a benzin, de amikor elindulnál és odahúznád neki, akkor szippantja be koszt/szart/dzsusztit, de aztán megeszi és onnantól minden fasza... elsőre én elhagynám a res-t, másodikra kicserélném a benzin szűrőt és télen meg lekapnám a tankot és kimosnám.
Egyébként annyira sok a szerves cucc a benzinben, hogy bármit csinálsz, 3-5 hónap alatt megrohad, illetve van valami adalék, hogy ne tegye, azt érdemes télre belerakni, mert valami zöld trutyit hagy a karbiban, meg ahol tud és baszott nehezen, vagy sehogy nem fog indulni
Na most én egy béna fasz vagyok, ezért érdemes egy szerelővel megerősíttetni a teóriám, de nekem felettébb logikusnak tűnik
Akkor nem szóltam.

Én eddig kizárólag avia-nál és néha molnál tankoltam a korábbi gépbe.
Tavaly több heti állás után sem csinálta ezt. A fura az, hogy melegítés után 1-ben kezd el dadogni.
Mi van ha elpárolog a benya az állás alatt a rendszerből? Ha igazam van pár nap állás után el kéne indulni, de nem ennyire szenvedősen. Amúgy sztem a jelenség nem gázos.
Megye széle. Hatvan
Heves megyén belül hol? Véletlenül nem Eger?
Egyetértek. Sőt, az érzékeny, turbós-injektoros autó is jobban csipázza, mint a shellest
Rosszul emlékeztem :)


Lukoilt szidják de nekem eddig bejött
A MOL-os Shelles benya nekem már menet közben se bejövős. Sokkal többet zabál belőle a kicsi
Azt hiszem Rike1 néven fut itt egy srác (Ernő), ő arrafelé valósi, de neki fekete S van.
Én karbi tisztítással kezdeném :)

Akkor bocsi, regebb egy kék 600s tulaj írta, hogy tolna megyei azt hittem Te vagy :(
Talán nekem is Mol- os volt, vagy Shell, nem emlékszem... Mindenesetre szép... Tavaly ősszel 3 hetet állt, semmi baja nem volt.

Heves megyei vagyok, nem Tolnai. Picit más terület. :)
Enyém állt 2hetet es a molos benzin anyira betrutyisodott, hogy 2alapjarati fuvoka teljesen es egy főfuvoka is teljesen eldugult... 2 hét alatt.


Jól emlékszem, hogy Te is Tolna megyei vagy ?
Jujdejó.

Tank leszed, mindent kitakarít?