Készültek még képek, csak nem találom. Ha előkerül teszek fel az adatlapomra. A rendszámtartót is magam csináltam, csináltattam. De azt hiszem itt a fórumra tettem fel képeket róla valamikor.
Hali valaki tudna nekem segíteni 2004 es 600 asom van és láttam már 1-2 emberkének hogy van oldalt a hűtőhöz rögzítve egy S alakú oldal idom.
Honnan lehet olyat szerezni?
Hali!
A res állással az a gond, ha kosz van a tankban, akkor az bizony ott van az alján a tartalék területén, persze a szűrő jó dolog, cseréld is le, hátha már szar (500huf). A párolgással meg az a gond, hogy a benzin elpárolog, de az adalékok, meg a trutyi azok nem. Amikor alapjáraton járatod, akkor szépen leszivárog a benzin, de amikor elindulnál és odahúznád neki, akkor szippantja be koszt/szart/dzsusztit, de aztán megeszi és onnantól minden fasza... elsőre én elhagynám a res-t, másodikra kicserélném a benzin szűrőt és télen meg lekapnám a tankot és kimosnám.
Egyébként annyira sok a szerves cucc a benzinben, hogy bármit csinálsz, 3-5 hónap alatt megrohad, illetve van valami adalék, hogy ne tegye, azt érdemes télre belerakni, mert valami zöld trutyit hagy a karbiban, meg ahol tud és baszott nehezen, vagy sehogy nem fog indulni
Na most én egy béna fasz vagyok, ezért érdemes egy szerelővel megerősíttetni a teóriám, de nekem felettébb logikusnak tűnik
Mi van ha elpárolog a benya az állás alatt a rendszerből? Ha igazam van pár nap állás után el kéne indulni, de nem ennyire szenvedősen. Amúgy sztem a jelenség nem gázos.
azt is lehet rendelni?
itt a link :
http://ricambiweiss.almalki.de...
vagy arra valami megoldás
Írj a basi2@citromail.hu -ra
Honnan lehet olyat szerezni?
Mpost már nem sokat fogok motorozni az idén, télen átnézetem a szerelővel, amúgy is lesz más is.
A res állással az a gond, ha kosz van a tankban, akkor az bizony ott van az alján a tartalék területén, persze a szűrő jó dolog, cseréld is le, hátha már szar (500huf). A párolgással meg az a gond, hogy a benzin elpárolog, de az adalékok, meg a trutyi azok nem. Amikor alapjáraton járatod, akkor szépen leszivárog a benzin, de amikor elindulnál és odahúznád neki, akkor szippantja be koszt/szart/dzsusztit, de aztán megeszi és onnantól minden fasza... elsőre én elhagynám a res-t, másodikra kicserélném a benzin szűrőt és télen meg lekapnám a tankot és kimosnám.
Egyébként annyira sok a szerves cucc a benzinben, hogy bármit csinálsz, 3-5 hónap alatt megrohad, illetve van valami adalék, hogy ne tegye, azt érdemes télre belerakni, mert valami zöld trutyit hagy a karbiban, meg ahol tud és baszott nehezen, vagy sehogy nem fog indulni
Na most én egy béna fasz vagyok, ezért érdemes egy szerelővel megerősíttetni a teóriám, de nekem felettébb logikusnak tűnik
Én eddig kizárólag avia-nál és néha molnál tankoltam a korábbi gépbe.
Lukoilt szidják de nekem eddig bejött
Akkor bocsi, regebb egy kék 600s tulaj írta, hogy tolna megyei azt hittem Te vagy :(
Heves megyei vagyok, nem Tolnai. Picit más terület. :)
Jól emlékszem, hogy Te is Tolna megyei vagy ?
Tank leszed, mindent kitakarít?