Mennyiben más a 900-as felnije? Tengelyátmérő, vagy tárcsafelfogatás A futóművet nem bántom, nem akarok milliókat rákölteni, akkor is csak 600-as Hornet marad
Hali edee! Figyi! nem tudsz szerezni 17-es első felnit 600-as Hornetbe A 16-oshoz nem kapok normális gumit, hátul Pirelli Supercorsa van, elöl meg már minta sincs , úgyhogy tökéletes a motor kanyarstabilitása . A 16 -os gumik meg 40e-nél kezdődnek Csak mondom megkérdezem, hátha tudsz valami okosat Köszi!
Nem biztos h jó ötlet tovább hajtani, ugyanis megvannak ott is az eszközök az elfogásra, és amúgy se szeretnék folyton a hátammögé nézni emiatt.Valami folytó kittes megoldással nem lehetne ezt a problémát át ívelni esetleg?
Ha már szóba került ez is akkor ismét megemlítem, hogy amíg itthon vagyok addig bárkinek tudok segíteni alkatrészügyben! Legalábbis nagyon sok cuccom van Hornethez (PC34, PC36, SC48) és 600RR-hez!
Hornet 599ccm 56kw 25kw-ra vizsgáztatva Kissé gázos a mai világba , mikor már a rendőrnek sem lehet bemagyarázni mindent Persze ha rendőri intezkedésre nem álsz meg az más Kérdés mennyire vagy bevállalós
Nekem csak a Pirelli Supercorsa igaz 30 km-re lakom a Pannonia-Ringtől és ingyen tudok "hozni" 70-80 %-ost, de 2db elég hátra egy szezonra. Tapad, mint állat, viszont a mindennapi városban furikázáshoz nem jó, hamar kockásra tud kopni. Előtte Metzeler Sportec M-3 volt hátul, őrült tempóban is 8000-et kibírt, Pirellikkel együtt gyártják, veszettül tapad, nem tapad, hamar melegszik, nem is túl hegyes, Pilot Power-hez hasonló, de tesztgyőztes , olcsóbb a Sportec M1, az elöl van nekem, az is OK. M3-hoz hasonló a Pirelli Diablo Corsa, ami elég tartós a kíváló tapadás mellett, ismerősöm tuningolt 1400-es GSX-én is egyedül az ment el 4000-et . Én személy szerint nem szeretem a túrásabb gumikat, mert azok egyszerűen nem úgy tapadnak, ahogy kéne, az meg, hogy egy szezon alatt 2 helyett 3 gumit teszek fel hátra, megéri az egész éves jó tapadást, esőben meg amúgy sem kell húzni, egyik gumi sem esőgumi . Szerintem 10.000 FT körül lehet szerezni Supercorsát, vagy Diablot, egy próbát higgyétek el, megér, mert teljesen más lesz tőle a motor, olyan lesz dönteni, mint egy biciklit, max 50 km, és ráérez az ember. Nálam 10 km/h-val nagyobb a kanyarsebesség, mint a túrásabb gumikon, és érzésre is sokkal stabilabb
Sziasztok,
ha szükségetek lenne gumira érdeklődjetek,vagy nézelődjetek az oldalunkon.
Van egy eladó farok idomunk,2005 ös hornetthez,narancssárga.
22.000 Ft.
Üdv.
Összeszedek majd róla ezt-azt és átküldöm!
17" első kerekem csak 900-ashoz van, de az más mint a 600-asé.
Vagy a tuning 900-asomból mindennel együtt.
Van itt vki, aki mar a 2007-es Hornet-et hajtja? Ha igen, mi a tapasztalat? Tetszik, nem tetszik?
Koszi
Meg van az apámnak, a tesómnak, .....
Neked hány motorod van? :-))
Van egy 600-as Hornetem, 2001-es évjárat, hibátlan! Az ősszel eladósorba kerül!
A-KORL. vezethető, 25KW-ra van vizsgáztatva!
És persze a súlyadó is lófasz így rá!
Lehetséges valamilyen úton módon (legálisan) 600as hornetból Akval vezethető mocit csinálni?És ha igen mibe kerülne ez a művelet?
ha szükségetek lenne gumira érdeklődjetek,vagy nézelődjetek az oldalunkon.
Van egy eladó farok idomunk,2005 ös hornetthez,narancssárga.
22.000 Ft.
Üdv.
Milyen gumit ajánlotok a mocihoz?
most bridgestone van fent.