Nekem polcon pl. Parts Plus nevű van, ami szintén japán. NTK. Van, amikor az Athenában is japán szimering van, mert ők nem gyártanak, csak saját név alatt forgalmaznak. Idén kénytelen voltam 3 grn-t beszerelni belőlük, mert tavasszal nem volt japán, de eddig tökéletesen működnek. Régen nem bírtak 1 hónapnál többet. Úgy látszik, most egy jó széria van csomagolva.
Igen, ez full szintetikus olaj, de ebből jó az expert is, ami olcsóbb pár ezerrel.
Szelepfedél tömítés csak akkor kell új, ha már ki van keményedve, pasztázni csak a két oldali félköröknél kell.
Gondolom szelepfedél tömítésnél is ugyanezekből illik válogatni, ugye? (A múltkori válaszod alapján inkább megnézetem a szelephézagot is, biztos, ami biztos alapon. És gondoltam, akkor már a vezérműláncra is rá lehetne hallgatni.)
A teló olajnál erre gondoltál? pl.: MOTUL FORK OIL FACTORY LINE MEDIUM (10W) 1L
Japánt. NOK stb. Athena végső esetben, de mostanában elég jók vannak csomagolva. 41X54X11 a mérete. Olaj 10W-s. Repsol a legolcsóbb, Motulnak van rész,-fullsynt olaja, vagy Castrol, de egyéb márkák is jók.
A vezérműlánc 100ezer felett elfut. Ha nincs hangja, nem kell foglalkozni vele.
PC 41-hez milyen gyártmányú teleszkópszimeringet ajánlotok?
A jobbos egy hangyaf@sznyit ereszt. Még várok vele, de a biztonság kedvéért beszerzem a cuccot. Porvédőt is cseréljem?
Olaj milyen való bele? Ha már úgyis szét lesz majd szedve, akkor frissíteném azt is.
A másik kérdésem is aktuális még. Vezérműlánc feszességet mikor illik ellenőrizni?
Igen, ez full szintetikus olaj, de ebből jó az expert is, ami olcsóbb pár ezerrel.
Szelepfedél tömítés csak akkor kell új, ha már ki van keményedve, pasztázni csak a két oldali félköröknél kell.
Milyen japán gyártmány van még esetleg?
Gondolom szelepfedél tömítésnél is ugyanezekből illik válogatni, ugye? (A múltkori válaszod alapján inkább megnézetem a szelephézagot is, biztos, ami biztos alapon. És gondoltam, akkor már a vezérműláncra is rá lehetne hallgatni.)
A teló olajnál erre gondoltál? pl.: MOTUL FORK OIL FACTORY LINE MEDIUM (10W) 1L
Köszi mégegyszer a segítséget.
A vezérműlánc 100ezer felett elfut. Ha nincs hangja, nem kell foglalkozni vele.
A jobbos egy hangyaf@sznyit ereszt. Még várok vele, de a biztonság kedvéért beszerzem a cuccot. Porvédőt is cseréljem?
Olaj milyen való bele? Ha már úgyis szét lesz majd szedve, akkor frissíteném azt is.
A másik kérdésem is aktuális még. Vezérműlánc feszességet mikor illik ellenőrizni?