azért mindenkit el kezd idegesíteni ha 100 fölé megy valljuk be!
most számomra még az nem tiszta hogy sokszor járok én is városi nagy forgalomban és 100- 104 fok között ingadozik a hőmérséklet, és egyszer csak megérkeztem a célomhoz.
104 foknál le lehet állítani nyugodtan szerintetek?
Nem nagyon szoktam, de könyörögni kell neki hogy álló helyzetben nagy nehezen 100 alá hűtse magát 40 fokban.
Én már sokszor kaptam majdnem szívrohamot, mikor kicsi araszolás után elindult a mutató a piros felé. Ha ez 40 fokban történt meg, elég volt neki pár perc is és hipp-hopp az utolsó csíknál járt a dolog. Ilyenkor egy kis tempó elég jól visszatolja a mutatót. Bár 40 fokban az se segít sokat. Ha minden igaz 110 foknál kapcsol a venti, legalábbis szerelő szerint, aki kimérte, mert mondtam neki, hogy én még sosem hallottam menni, nézzem már rá, hogy működik-e egyáltalán. Működik. De azóta sem hallottam soha működni, pedig már volt az utolsó csíkban is (szerintem van vagy 8-10 biztos)
Azért ha jó a hutorendszer 110fole simán mehet a folyadék hőmérséklete, forrás nélkül. Plussz erre meg rá jön hogy a fagyallo is kitolj a forraspontot, 120-125 korul még lehet nm is fog forrni
Hali!
Ezek a motorok ilyen melegedősök! A digitális órám gyárilag is és a valóságban is 104 fokon (fagyállónak ott a forráspontja) kapcsolja a ventit . Városban gyakori az araszolgatásnál!
Sokan alkalmaznak külön kapcsolót ami nem hülyeség!
Szia!
Nekem is 2000-es van. Városban simán fölmegy a skála felén túl is, ha araszolok, ez normális. Meg az is, hogy leállás után dolgozik a ventillátor.
Szóval szerintem ne aggódj,
Pár napja vagyok tulaja egy 600ccm 2000es Hornet-nek. De van egy olyan gondom, hogy tegnap miután beértem a városba láttam, hogy a hőfokmérő az eddigi 1/3-ról a felére ment, de mikor megálltunk és beszéltünk pár szó felment 2/3 főlé és a hűtőventi nagyon dolgozott. Ez normális?
Milyen hőmérséklet tartományt mutat a vízhőfok mérő?
Városban araszolva, melegben nektek mennyire megy fel max?
Sziasztok,
Kéne egy kis segítség. 1 barátom 900-as Hornet-ében a hőfokmérő semmire nem reagál.
Valaki akinek 900-as Hornete van kipróbálná nekem ezt?
A jobb oldalon a felső vízcső és a hengerfej között van a vízhőfok jeladó. Erről kéne a csatit lehúzni és a zöld/kékcsíkos vezetéket a testre kötni. Aztán ráadni a gyújtást(ilyenkor a szervizkönyv szerint fel fog menni a mutató a H állásba), és mielőtt elérné a H állást, meg kell szüntetni a rövidzárat a testtel(mert károsodhat a mutatós műszer).
A kollégának, meg sem mozdul a mutatója...
Én speciel kifogtam egyet hollandiából így no vám.
Halványan rá van írva a magura felirat és faszán néz ki.
A kormányvég kicsit érdekes.Egy M5-ös menet van benne fixen így egy csavarral lehet rá egy esztergált alu sapkát tenni rá.
Én talán vagy 8-at esztergáltattam egy ezresért.Ha leér kidobom.
Hát én nem macerzátam ennyit. Begurultam a boltba, mondtam mi kell, levettek egy szimpatikusat a polcról, odamértem, kábelekből fussa, szerelő átszerelte és tádám, kész az új kormány, mely minden tekintetben jobb a gyárinál. Jah, LSL Superbike. Asszem 12 körül van. Én téli 30%-os akcióban vettem markolatokkal. Idén kapott rávaló kormányvégeket, mert elfáradtak az eddigiek. Cakk-pakk kijött olyan 25-ből, de abba már a markolat is benne van.
A centire leglaposabb pazazt vettem.............Olyan lett tőle az összkép mint egy MZ-nek.
Visszavittem és csere egy dyna racing laposabbra.
Még mindíg MZ.A vége egy ilyen lett.
Magura gyártmány.A vicc hogy bontott gyáriként olcsóbb egy 10-essel mint maguraként.
Nem bántam meg.
az sem mind1 milyen méretben rendelsz. én napokat szarakodtam vele mire kitaláltam meg méricskéltem a "levegőbe" hogy kb mekkora lenne jó. A gyárinál az én ízlésemnek jobban megfelel, aztán lehet h más azt mondja rá, hogy okádékul néz ki, de nekem tetszik, és nem utolsó sorban még kényelmesebb is, habár én nagyon ehhez vagyok szokva azért. Mindenesetre kezelhetőbb így a motor mint a gyárival..
10ezret meg a rátöltött időt hogy igényesen nézzen ki( kapcsolóknak a helye kifúrva vége levágva), sallangmentesen, szerintem megérte.
En a moto-complet.hu rol rendeltem. Tobb meret van de atlagban 800 mm szelesek kicsivel tobb v kevesebb eppen. Tobb tipushoz lehet kapni en spec yamaha yz-hez rendeltem, viszont 10-10mm-t lekellett vagni oldalankent, annyit engedett a bowden. Igaz ez pc41, de ha minden igaz, ranezesre nincs kulonbseg a gyari kormany kozott. Remelem tudtam segiteni
most számomra még az nem tiszta hogy sokszor járok én is városi nagy forgalomban és 100- 104 fok között ingadozik a hőmérséklet, és egyszer csak megérkeztem a célomhoz.
104 foknál le lehet állítani nyugodtan szerintetek?
Nem nagyon szoktam, de könyörögni kell neki hogy álló helyzetben nagy nehezen 100 alá hűtse magát 40 fokban.
Megvan még a sportlégszűrő?
Ezek a motorok ilyen melegedősök! A digitális órám gyárilag is és a valóságban is 104 fokon (fagyállónak ott a forráspontja) kapcsolja a ventit . Városban gyakori az araszolgatásnál!
Sokan alkalmaznak külön kapcsolót ami nem hülyeség!
Üdv
Nekem is 2000-es van. Városban simán fölmegy a skála felén túl is, ha araszolok, ez normális. Meg az is, hogy leállás után dolgozik a ventillátor.
Szóval szerintem ne aggódj,
Pár napja vagyok tulaja egy 600ccm 2000es Hornet-nek. De van egy olyan gondom, hogy tegnap miután beértem a városba láttam, hogy a hőfokmérő az eddigi 1/3-ról a felére ment, de mikor megálltunk és beszéltünk pár szó felment 2/3 főlé és a hűtőventi nagyon dolgozott. Ez normális?
Milyen hőmérséklet tartományt mutat a vízhőfok mérő?
Városban araszolva, melegben nektek mennyire megy fel max?
Előre is köszi!
Kéne egy kis segítség. 1 barátom 900-as Hornet-ében a hőfokmérő semmire nem reagál.
Valaki akinek 900-as Hornete van kipróbálná nekem ezt?
A jobb oldalon a felső vízcső és a hengerfej között van a vízhőfok jeladó. Erről kéne a csatit lehúzni és a zöld/kékcsíkos vezetéket a testre kötni. Aztán ráadni a gyújtást(ilyenkor a szervizkönyv szerint fel fog menni a mutató a H állásba), és mielőtt elérné a H állást, meg kell szüntetni a rövidzárat a testtel(mert károsodhat a mutatós műszer).
A kollégának, meg sem mozdul a mutatója...
Ausztriában befogóval.
USA.
Hozzá való befogó.
Én speciel kifogtam egyet hollandiából így no vám.
Halványan rá van írva a magura felirat és faszán néz ki.
A kormányvég kicsit érdekes.Egy M5-ös menet van benne fixen így egy csavarral lehet rá egy esztergált alu sapkát tenni rá.
Én talán vagy 8-at esztergáltattam egy ezresért.Ha leér kidobom.
Visszavittem és csere egy dyna racing laposabbra.
Még mindíg MZ.A vége egy ilyen lett.
Magura gyártmány.A vicc hogy bontott gyáriként olcsóbb egy 10-essel mint maguraként.
Nem bántam meg.
10ezret meg a rátöltött időt hogy igényesen nézzen ki( kapcsolóknak a helye kifúrva vége levágva), sallangmentesen, szerintem megérte.
Vittem vissza.
Cross-ra jó..........nakeden meg úgy állt mint tehénen a gatya.
Ezek meg Magura cuccok.Nakedre tervezve.
Két cross is volt fenn a gépen és mégis a bontott gyárinál maradtam.
Pedig az 22 rugó volt postával.Használtban.