Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nekem a 18ezres, 21 rugó volt légszűrő nélkül. Az olajat-szűrőt ők adták. Iron-Motors
Mondjuk a Déczit is dícsérik.
Beszélj mindhárommal, aztán eldöntöd.
Nincs, de akihez eddig vittem, az is továbbküldi valakinek.. Van itt a sportmotoron is egy tag, az is csinál telókat. Asszem Csika a nikje.
Köszi a linkeket. Valamelyikükkel van tapasztalatod is?
vagy ők
2 óra alatt visszahűl.
Tudna valaki ajánlani hátsó teló felújításához értő embert. Van egy 900rr 0 csillapítással. Olajszivárgás vagyon nála az bizti.
Télen viszonylag kevés .
Aha, szóval teljesen félreértettem. Akkor itt nem a hézagmérőről van szó, hanem "valami alátétről".
Köszi!
Mennyi idő alatt hűl le annyira, hogy állítható legyen?
Mint ahogy chubby írta cserélgetéssel sokat lehet spórolni. A szervíznek meg tényleg nem egy nagyberuházásnak kell hogy legyen a lapkakészlet a polcon. Megnéztem a szervízkönyvét tényleg a lapka a csésze alatt van ...
Nekem pl van itthon prox szett 7,48 hondához és 9,48 suzukihoz. Idén most állítok először szelepet, tavaly talán kétszer használtam, de reggel hozzák, este viszik, nem kell várni, míg jön a "postás". Nem is egy vészes beruházás, főleg egy márkaszerviznek nem lenne az.
Szép a géped élőben is haze. Láttalak vele a főutcán valamikor .
Nem a lapka itt a húzós árban, hanem a munkadíj. Nem néztem pontosan utána, de szerintem, ha lapkát kell cserélni ki kell venni a vezérműtengelyt mert a lapka, ha jól tudom a csésze alatt van. Szóval időigényes. Lapkájuk szerintem csak van, de nem biztos, hogy pont az a méret ami kell. Ezeddig lapkáson még nem állítottam hézagot csak autónál. Ahhoz sem mindíg volt pont az a vastagság amire szükség lett volna.
Szelepállításnál lehet a lapkákat cserélgetni a szelepek között, hogy a tűrésben legyen, max 3-4-et kell újra cserélni. Ami megmarad, újra felhasználható. Ezt jól elszokták tenni, és legközelebb eladják, természetesen ott is marad a régi. Egyszer cseréltem az összes lapkát egy motorban, de ott az volt a kérés, hogy alsó értéken legyen mind.
Anno nekem volt ilyen, igaz autóhoz, és azt nem kellett kidobálni.
Most is amiket találtam az mind készletben volt és hát sokszor használható. De lehet hogy a motorokhoz másmilyen kell.

http://autofejlesztes.hu/hezag...
Nem értek hozzá, de nem gondolom, hogy minden egyes használat után dobják a kukába. Ettől függetlenül vicc, hogy rendelniük kell.
hát... szerintem az 1 órába kizárt, hogy beleférjen a művelet. amíg "megbontod" és összerakod, az nekem jóval többnek tűnik. A gyertyacsere is min. 1 órás művelet volt, (ha nem több) mert rohadtul nehezen fértem hozzá, bár ez nálam gyakorlottabbnak biztosan hamarabb ment volna.
Ez a lapka nem kopó cucc?
Na, ez azért vicc. Egy márkaszerviz a hivatalosan elvégzendő feladathoz nem rendelkezik a szükséges szerszámokkal? Ez most komoly?
Még jó, hogy olajcseréhez nem vitetnek leszedőt, mert nincs készleten!
Márkaszerviz, Székesfehérvár. Egyszer már voltam ott, a szaki korrekt pofának tűnt, akkor nem is volt ennyi...

Nem tudom, mennyit számít még 18000 km-nél a szervízkönyv, ha egyszer eladom, de pl. autónál fontosnak tűnt.
Amúgy márkaszerviz gyári alkatrészekkel, vagy egyéb szerviz?