Köszi az elismeréseket, úgy tűnik nem volt hiábavaló szopni vele egy csomót!
Sokan írjátok a hasidom fényezését, direkt lett ilyen, a bukóm szinére van fényezve, plusz ezért piros a felnicsík, ill. jön még egy specka tankpad rá.
Ami eddig átalakult (sokan jól látják a dolgokat):
- 1000RR első futómű (2005)
- 1000RR alsó villahíd (ezt már módosítani kellett)
- 600RR felső villahíd (módosítva) + KTM állítható magasságú mart aluminium befogó a kormányhoz
- Magura X-Line kónuszos kormány
- 1000RR első kerék
- GSX-R K4 750 radiális féknyergek + radiális főfékhenger + közbetét a féknyergek és a konzol közé
- fém fékcsövek
- 954 RR féktárcsák (330mm)
- Carbon sárvédő elöl
- 600RR hátsó kerék (végig átcsapágyazva)
- bukógomba
- Akrapovic titán dob egyedileg legyártott összekötő csővel
- Rizoma állítható lábtartókonzolok
- hasidom (már fényezve )
- ledes indexek elöl - hátul (relé cserélve)
- komoly riasztó
- ledes hátsó lámpa fehér búrával
- felnicsík
- tükrök
- baloldali dekli felcsiszolva
- Hornet 600 duplaoptikás fényszóró (2006)
nagyjából itt tartok most. Ami még változni fog:
- K&N légszűrő
- Power Commander (mindenképpen kell mert az egy dob miatt újra kell írni az egészet)
- tankpad
- műszerfal
- vmi pici pofás fejidom
- Xenon fényszóró (picit problémás mert a trafót nehéz elrakni)
- kormánylengéscsillapító
Felmentem a hhk.hu-ra, de egyszerűen nem találtam meg az állítólag hétvégére tervezett HORNETES túrát :(((( Nem tudom mi lett vele :)))
Mindenesetre, én inkább a vasárnapra voksolnék, és ha lehet, ne menjünk nagyon messzire, mert marha meleg van.
Én ma kint voltam az Euroringen, és a hazafele tartó úton (kb. 70 km) kifőttem teljesen.
Gyönyörű a gép! Ha nem tévedek, akkor ez egy 1000RR első futómű alsó-felső kiflivel+ sárvédő+radiális féknyergek a hozzájuk való tárcsákkal+radiális felső fékmunkahenger... de lehet hogy rosszul gondolom. Egyszerűen brutális az eleje, nagyon markáns, sokkal határozottabb megjelenést ad. Király!
A kipufogó rendszernél kivetted az Y-ont és egydobos lett a system? Ezen már én is gondolkoztam, tuti jelent pár lovacskát.
A ledes hátsó index is elég penge, és az elhelyezése se semmi.
Látom a biciklikormányt Te is hamar ledobtad
Gratulálok az alkotáshoz!
hali! milyen első villa van bent nagyon királyul néz ki, a hasidomot mondjuk színre fujathatnád, vagy esetleg a motorra kéne valami piros, mert így egy kicsit elvonja a tekintetet a többi részről első ránézésre azt hittem 600-as, a blokk is tök hasonló erről az oldalról, a hűtőborda-szerűségeket leszámítva Meg az egydobos megoldás is fincsi, gondolom van bent pár plusz paci is Mennyit lehet kihozni ezekből a 900-asokból, mert egyik havernek volt 900-as Hornetje(míg ki nem ütötte alóla egy figyelmetlen liba, és a váz kitört egy darabot a hengerből---T.K. ), másik havernek Z-750-e, és a Kawa gyorsulásra, végre, sőt nyomatékgyorsításra( 6.-ból, 100-ról) is ugyan úgy ment
Ma mentem először az építgetett motorral. Fincsi lesz, de van még meló vele.
Itt egy kép róla ha vkit érdekel. Ha bármi ötlet van azt szívesen fogadom!
az az igazság, hogy nincs ennyi pénzem. ehhez a kategóriához félre kell még tennem egy félévi ösztöndíjam, lehet addig nem is lépek. nehéz dolog ez: nem akarok bóvlit, de ez már elég sok pénz.. (semmiképp sem megyek hitelre) - nem tudom..
Szia!
Én az idén visszaültem krosszra, motoromat beszmítattam. Bátran merem ajánlani, garantáltan hibátlan gép. Tettem rá egy csomó tuning cuccot, ami inkább csak optikai. Igaz nem olyan öreg, hiszen csak 2006 júniusi, de ha garantáltan hibátlan gépet szeretnél, jól felszerelt állapotban akkor érdemes lehet meglépni. Sopronban van a gép ITT.
Ha esetleg komolyan érdekel akkor írj itt, vagy mail-t, ha kérdésed van szívesen elmondom akár telón is.
Amúgy Olaszországban rakják össze a Hornetet, de japán alkaterészekből! Sajnos az olaszok 1-2 évre vesznek járművet, azért is használják őket úgy. Azért sok MO-i is van, 2003-2004-ben talán a legnépszerűbb modell volt, mondjuk azért annyi nincs belőle, mint banditból, de biztos megtalálod az igazit! Mivel japán motor, ezért annyira nem kell ám félni!
az a baj, hogy kevésnek tiszta a lapja, sajnos ahogy nézegettem /de lehet csak Pécs környékén ilyen szar a helyzet/ a legtöbb motor olasz import gép - amit én mindenképp el akarok kerülni.. /személyesen látva az olasz mentalitást és az eszközök (nem) tiszteletét/ tisztelet a kivételnek:)
Hali! Hát, akkor az olyan milla környéke állapottól függően . Igazából az a baj a használtmotorvásárlással, hogy nem tudjuk a motor előéletét. Először is próbálj a környékről venni motort, és kérdezz utána, deríts fényt a motor előéletére! A kilóméterek száma nem fontos, hanem az, hogyan bántak vele.25-30ezer km még reális a 2001 környéki gépekben, a Hornetnél akkor volt modellfrissítés, belekerült a 17-es felni, ami gumivásárlásnál had ne mondjam, mekkora előny! 2003-tól már digitális km óra+plussz idomok nem kerekdedek, hanem hegyesek, ill. szarabb színű fényezések (enyém "tahiti blue" gyönyörű metálkék, amin 8 éves kora ellenére egy karcolás sincs) az a szerencse a hornetekkel, hogy sokan túrázásra használják, így kevés van legyilkolva, de azt látni a karcos idomokból, deknikről, csak sérülésmentest szabad venni, mert elég nagy a kínálat. az ár extráktól is függ. Sportkipuffal gyönyörű a hangja, ha neked kéne megvenni+70-80e, a tükröket,indexeket is cserélni szokták, elég pofás motort lehet belőle varázsolni. Sok lehetőség van bent: sportkipuff, sportlégszűrő, fuvókázás, máris 100 paci garantálva, előre kisebb lánckerék, és egyszerre adrenalinbomba a Hornet. a karburátor miatt 6 alá nem lehet vinni a fogyasztást, 200 fölött 8-at simán bevágja, de olyan sima a járása, mint egy injektorosnak sem: ha akarod, 30-nál 6. :1000-1200-as fordulat, és nem rángat! 2-3ezertől elkezd húzni, 6000-nél kis rezonancia, 10.000-től egykeró, és kilő Éedemes a futóműre figyelni, ha estek vele, üthet a felni, de a tárcsa is, szimering sérülhet, de komoly tulajtól hibátlannak kell lennie! Havernek Z-750-e van, a HOrnet sokkal kényelmesebb, 30 kilóval könnyebb, és gyerekjáték vele motorozni, könnyebb, mint egy 125-ös MZ-vel! Igaz a Kawa gyorsulásra picit megveri, nyomatékra nagyon, de az összkép jobb a Horneten. 2 személynél viszont a hátsó rugóstag kevés, azt érdemes cserélni egy jobbra. 1.000.000 forint körül kaphatsz 650-es 2003-2004-es SV-t, amit úgy elver mindenben, régi Fazert, aminél megintcsak jobb, meg 1000-es VTR-t, ami jobb a Hornetnél, de 8-9 litert eszik, és drágább fenntartani.
nem azt mondom, hogy nem szép, hanem azt, hogy tiszta japán rajzfilmfigurák, meg transzformerek lesznek szegény motorok Pl. Kawa Z-750, Gsr, új Hornet, Aprillia shiver, egyre merészebbek a tervezők, és kell egy kis igő, amíg az ember megszokja őket. viszont a Hornet motorikusan, futóműben, vázban, mindenben csak előnyére változott, biztos még kezesebb-közvetlenebb lesz!
Az újon tényleg szép a fejidom, egy kis plekó még elfér rajta, mondjuk én egyszerre megszabadultam tőle, mert csak zavart . Modjuk az, hogy gyárilag nincs rajtuk sárvédő, picit hülyeség, de a rugóstagot kéthetente pucolva nem vészes, meg így legalább magasabbnak tűnik a hátulja! a kipufogót sajnálom, az volt a Hornet legszebb része, most a legcsúnyább ha vennék egyet, egyszerre leflexelném a nagy gyűjtődobot, és akkor szép lenne, nem lenne felesleges 5 kiló, katalizátor hiánya meg hozna még pár pacit is De nekem a régi Hornet marad a szivem csücske, a 98-00-ig gyártott, az újabb (2001-2006)már megkapta a "Honda-egységcsomag" tankot,farokidomot, lámpát, enyém még kerek és szexi,nem hegyes, arról nem is beszélve, hogy az újabbak szürke fényezése elintézi az egész látványt, sőt, még a váz,meg a felni is sima fekete, nekem meg még metál-fekete Egyedül a fordított villa kéne belőle. a 2007-es meg nekem túl drága, meg pici lenne, akkora, mint egy 400-as bandit, valahogy nem az igazi.
:)
De ez elegge ironikus.
Nekem meg nincs meg a motor, de a 2007-es hornet lesz az, ha lesz barmi, ez mar latszik.
Annyira szep az a motor.
Azon gondolkodom, hogy a plexit, es a hatso szinrefujt sarhanyot megveszem. Szerintem ezekre szukseg van, szerintetek is?
Ha valami fejlemény van, azért este még benézek.
Pusza mindenkinek!