A motorom előző gazdája használt mindenféle konzol nélkül nyeregtáskát és nem volt vele semmi gond. A közeljövőben én tervezek venni egyet,de konzolt én se fogok felrakni.
Akkor ezek szerint nem tudom kikerülni a tartó konzol vásárlást. Akkor viszont már lehet, inkább hátsó doboztartó konzolt veszek, ha kifogok egyet használtan.
Ne nézd meg, mert akkor annyi, amire tippeltem.4-5ezer között. Elviekben reccsenés nélkül vissza lehet pakolni 1-ig, de ez kuplungra utal... Ha üresből beteszed 1-be nagyot csattan?
Akkor az se normális, ha gurulok 5-10 km/h-val és recseg néha ha be akarom lökni 1-be!? Ez megint csak a nem old rendesen a kuplung téma? 200-al nem bír menni. Hogy mennyit forog 20-nál azt nem tudom, de azt igen, hogy olyan 60 körül van az 1-es vége, akkor forog azt hiszem 14-15 között. De meg fogom neked nézni Én olyan 5-6 körül váltok ha nem akarom, hogy nagyon hallják a gépet, ha meg normálisan megyek 6-8 között. Ha meg haladni is akarnék 10 alatt nem váltanék el Amúgy tényleg ilyen, főleg a sportdobbal. Hallod-hallod de nem közeledik és már 6.ban van Ha gondolod ellátogathatok egyszer feléd és mehetsz vele, sőt meg is diagnosztizálhatod
A kar ami rákerült végre gyári, bár 600-asra való és elvileg fordítva van (nem lefelé a tengely, hanem fölfelé) de elvileg jó. A lábam a kicsi. Ill. ha felrakom a sarkam a lábtartóra nincs gáz. Korábban megkaptam, hogy semmi baja, csak határozottan kell bánni a váltóval. Utána lett megcsinálva a kuplung
Hi, egy Zsolt nevu uriember Szentendren, lejjebb linkeltek a weblapjat. Arat nem irnak, sok mindentol fugg, nekem pl zseles betet van benne. Tegnapelott 17orat jottunk, persze pihenokkel, pl Sarajevoban 3orat, az ules jol vizsgazott...
Akár 200-nál, csak ne engedd rá a kuplungot
Amúgy 20km felett felesleges visszatenni, mert ott még 2.-ban is húz. Én egyest csak addig használom, míg megindul a motor és már teszem kettőbe.. kivéve, ha gyorsulok Mondjuk 250-essel nem mentem, de szerintem az is tudja. Mennyit forog egyesben 20-nál?
Múltkor láttam egy ilyen kis köbcentis speed gépet lámpától elindulni. A hangja olyan volt, mintha repesztene de 30 méteren belül negyedikben volt és ment vagy 40-nel
Tényleg? Köszi a segítséget
Úgy értettem, hogy egyre többször sikerül üresbe rakni 2-es helyett, menet közben. Na most lehet, hogy azért mert nem húzom fel eléggé a kart (nem érem el rendesen) vagy valami gebasz van a géppel. Tény, hogy ami régen rajta volt kar (azt se tudom milyen motorról) az közelebb volt, de ezzel is megtanultam már váltani. De valahogy mostanában nagyon nem megy.
Amúgy ha visszafelé váltasz, milyen tempónál lehet már visszapakolni 1-be úgy hogy ne cseszd szét a váltót?
Annyira fostam, hogy tutira tövig markoltam kuplungostul. Esetleg megint a kuplung a szar, nem old rendesen? Vicces, hogy egyre többször találok üreset egyes és kettes között. De biztosan nem érem csak el rendesen a kart és béna vagyok
Van egy kameratartóm eladó!
5 pontra rögzíthető rajta a kamera illetve variálható hogy a gömbcsuklós fej hová kerül. Magasítóval
Képek: http://www.kepesmotor.hu/motor...
Hát ezaz. Ma kétszer is csinált ilyet, fékezés erősségétől függetlenül, mind a két esetben kuplung behúzása és erős visszaváltások mellett. Csak az elsőnél még éppen lendületbe voltam és beindítottam, aztán gurultam tovább. Eddig sose csinált ilyet, csak amikor már erősen tartalék közeli állapotban volt a benzinszint és épp így adta tudtomra, hogy tekerjem tartalékra, hogy fékezés és behúzott kuplung mellett leállt a motor. Lehet ez is a váltó furcsasága miatt? Chubby?
Ma sikerült megúsznom egy taknyolást. Kicsi nagyobbat kellett fékeznem egy lámpa miatt s a vizes, taknyos aszfalton beblokkolt a hátsó kerék. Mivel mentem vagy 60-al és vagy 6.ba egyböl kuplungot is húztam mellé és le is fulladt a motor. Erre lettem figyelmes majd jött a risza. Normális hogy lefulladt? Száraz úton még sose csinált ilyet, pedig fékeztem már naggyobbat is.
Akkor ezek szerint nem tudom kikerülni a tartó konzol vásárlást. Akkor viszont már lehet, inkább hátsó doboztartó konzolt veszek, ha kifogok egyet használtan.
Ne nézd meg, mert akkor annyi, amire tippeltem.4-5ezer között. Elviekben reccsenés nélkül vissza lehet pakolni 1-ig, de ez kuplungra utal... Ha üresből beteszed 1-be nagyot csattan?
A kar ami rákerült végre gyári, bár 600-asra való és elvileg fordítva van (nem lefelé a tengely, hanem fölfelé) de elvileg jó. A lábam a kicsi. Ill. ha felrakom a sarkam a lábtartóra nincs gáz. Korábban megkaptam, hogy semmi baja, csak határozottan kell bánni a váltóval. Utána lett megcsinálva a kuplung
Hol készitették az ülésedet?És mennyibe került?
Amúgy 20km felett felesleges visszatenni, mert ott még 2.-ban is húz. Én egyest csak addig használom, míg megindul a motor és már teszem kettőbe.. kivéve, ha gyorsulok Mondjuk 250-essel nem mentem, de szerintem az is tudja. Mennyit forog egyesben 20-nál?
Múltkor láttam egy ilyen kis köbcentis speed gépet lámpától elindulni. A hangja olyan volt, mintha repesztene de 30 méteren belül negyedikben volt és ment vagy 40-nel
Úgy értettem, hogy egyre többször sikerül üresbe rakni 2-es helyett, menet közben. Na most lehet, hogy azért mert nem húzom fel eléggé a kart (nem érem el rendesen) vagy valami gebasz van a géppel. Tény, hogy ami régen rajta volt kar (azt se tudom milyen motorról) az közelebb volt, de ezzel is megtanultam már váltani. De valahogy mostanában nagyon nem megy.
Amúgy ha visszafelé váltasz, milyen tempónál lehet már visszapakolni 1-be úgy hogy ne cseszd szét a váltót?
5 pontra rögzíthető rajta a kamera illetve variálható hogy a gömbcsuklós fej hová kerül. Magasítóval
Képek: http://www.kepesmotor.hu/motor...
Az eső ellenére nem lehet rossz túra!