E jelzes nincs benne. Hangtompitoval nagyon kellemes a hangja, de akkor mar inkabb a gyarit hasznalom. Nincs mar fent a motoron, meghallgatni csak a sajatodon tudod, mert az enyemet nem szedem szet ezert:-)
Nem jó hangtompítóval sem? E jelzéses? Mindezt csak kíváncsiságból. Ekkora összeget nem akarnék költeni dobra. De köszönöm az ajánlatod. Ha másért nem ha arra járok és még megvan, meghallgatnám. Tegnap egy Mivv sportline titaniumot raktam fel egy 600rr-re. Annak kellemes hangja volt.
Nem titok:-) Tetszik a hangja,nagyon szepen szol, de tartosan nem viselem el. Ma felraktam a gyari dobot, az nekem tokeletes. Hangmintam nincs, de sok hornetes dicserte a hangjat. Ha komolyan erdekel, akkor gyere el es felrakjuk a motorodra es kiprobalhatod eloben:-)
Sziasztok! Lenne egy kérdésem ahhoz akinek van kormánykiemelője a gyári csavar eltávolítása után milyen csavart raktatok bele és mekkora nyomatékra kell meghúzni előre is köszi!
Tegnap motormosás közben megszületett a gondolat, hogy a Givi doboztartóra (ami lassan egy éve a mocin van), hogy tudnám feltenni a nem monokey szabvány dobozaim... A dobozhoz adott platnit fogattam fel a konzolra (a monokey zárat levettem), és így felment a doboz is. Egy negatívum van csak: ha leveszem a dobozt, nagyon hülyén néz k a platni, így idővel csak kell vennem két monokey dobozt, de addig megteszi.
Ma el is mentem egy 20 km-es tesztútra, jó lesz. Közben úgy rongyá áztam mint még soha. De ennek ellenére nagyon élveztem ezt a 20 km-t is.
Így jön a kérdés, ki milyen esőruhát használ? Igazából csak a farmerom meg a kesztyűm ázott szét, a kabát (Mugen cordura) és a csizma (Forma) jól bírta, de valami kell majd...
Javaslat valakinek?
ja, és pár kép a dobozolt gépről. (telefonos képek csak...)
Na akkor én meg a másik véglet vagyok! Az én cuccom ha a sisakot nem számítjuk, megált 45 ezerből. Ebbe van egy rush M full protektoros börkabát, egy frank thomas szintén protektoros nadrág, egy forma csizma! Úgy szettem darabonként össze őket, újszerűek de használtak voltak!
Nekem egyetlen egyszer sikerült eldőltenem a motort egy hirtelen fékezésnél, szépen lapjára fektettem, szerencsére nem lett baja. Persze ez az egy alkalom volt, hogy melegítőalsó, sportcipő, meg tavaszi utcai kabát. Ha ott komolyabb baj történik, jól összetöröm magam... Mákom volt. Azóta beöltözök, legalább farmer + térdvédő, bőrcsizma, kabát, gerincvédő, kesztyű. Ha hosszabb út, akkor protektoros nadrág is. Inkább süljek meg, de nem kockáztatok. Nem ér annyit az ember bőre....
Sziasztok! Lenne egy kérdésem ahhoz akinek van kormánykiemelője a gyári csavar eltávolítása után milyen csavart raktatok bele és mekkora nyomatékra kell meghúzni előre is köszi!
Mugen race bőrruha Fekete fehér 2részes 80ezer forint!
Simán megéri, egy normális cordura ruha is van annyi! Mint az enyém, habár nem a legdrágább fajtát vettem, de megpróbálom eladni és benevezni egy ilyen bőr cuccra:)
Tervezek Büse textiles motoros nadrágot és kabátot venni egyelőre, aztán meg majd még a többit. A környező motoros barátaimnak is ilyen fajta van és igen dicsérik. Volt már dőlés 100-nál és védett azért eleget.
Nyilván a bőrruha sokkal jobb lenne a célra de hát inkább kompromisszumot kötünk.
Addig is térd védő és bőrkabát + lidlös vastag motoros bőrkesztyű.
Én sohasem ültem motoron máshogy csak teljes menetfelszerelésben. Tényleg. Néha csak kiállok a ház elét a teremgarázsból, olyankor nem öltözöm be. Vagy télen a garázsba kőrözök párat, olyan 5-10-el. Ilyenkor olyan meztelennek érzem magam és tiszta rosszul vagyok. Szerencsére eddig amikor betakaróztam a motorral mindig beöltözve tettem. Ezért sem lett soha nagyobb baj. A Mátrába is csak egy vérömlenyt szereztem, mert elcsúszott a protektor a kabát újjában. Remélem ez volt az első és utolsó perecem közúton.
Hát ,bocs h. kicsit lehozlak :D ,de az én ruhám csizmával és kesztyúvel együtt 385 volt :) ,de már tuti lehet ócsóbban is kapni :) (ducati ruha (bőr két részes), puma csizma(még a régebbi duplás és elől hosszabb a fémes védő izé),kesztyű passz nem jut eszembe ,de karbonszálas). Ja és + tudom h. tök menő a fekete ruha meg minden ,de azzal tuti nem látnak meg normálisan az autósok.Enyém pl fekete sárga.
Széles utat! Jó időt!
sziasztok
na nekem is megvolt a safety-s élményem, de nekem teljesen pozitív.
alánk toltak 4-5 féle motorból álló legalább 20 gépes teljesen új gépparkot (1-2 ezret futottak). 2 srác ugrált két napon át reggeltől délutánig, és tényleg mindig ott voltak ahol kell. én az 1-n voltam, ha több lett volna a tananyag, bele sem fért volna, sőt lehet hogy egy-két feladattal kevesebb is elég lett volna. Mindenkivel készségesek voltak, és az összes hibát javították, 100x is ha kell :)
szerintem nagyon sokat segített, hogy nem a saját motorunkat féltettük, egyedül az ebéd nem ütötte meg a szintet, de erről meg nem nagyon tehetnek.
szóval csak ajánlani tudom azoknak akik még kicsit bizonytalanok.
Mennyiért árulod egyébként?
http://www.kepesmotor.hu/onroa...
Givi a305-os Givi plexit beszamitok!
Tegnap motormosás közben megszületett a gondolat, hogy a Givi doboztartóra (ami lassan egy éve a mocin van), hogy tudnám feltenni a nem monokey szabvány dobozaim... A dobozhoz adott platnit fogattam fel a konzolra (a monokey zárat levettem), és így felment a doboz is. Egy negatívum van csak: ha leveszem a dobozt, nagyon hülyén néz k a platni, így idővel csak kell vennem két monokey dobozt, de addig megteszi.
Ma el is mentem egy 20 km-es tesztútra, jó lesz. Közben úgy rongyá áztam mint még soha. De ennek ellenére nagyon élveztem ezt a 20 km-t is.
Így jön a kérdés, ki milyen esőruhát használ? Igazából csak a farmerom meg a kesztyűm ázott szét, a kabát (Mugen cordura) és a csizma (Forma) jól bírta, de valami kell majd...
Javaslat valakinek?
ja, és pár kép a dobozolt gépről. (telefonos képek csak...)
Simán megéri, egy normális cordura ruha is van annyi! Mint az enyém, habár nem a legdrágább fajtát vettem, de megpróbálom eladni és benevezni egy ilyen bőr cuccra:)
Nyilván a bőrruha sokkal jobb lenne a célra de hát inkább kompromisszumot kötünk.
Addig is térd védő és bőrkabát + lidlös vastag motoros bőrkesztyű.
Széles utat! Jó időt!
na nekem is megvolt a safety-s élményem, de nekem teljesen pozitív.
alánk toltak 4-5 féle motorból álló legalább 20 gépes teljesen új gépparkot (1-2 ezret futottak). 2 srác ugrált két napon át reggeltől délutánig, és tényleg mindig ott voltak ahol kell. én az 1-n voltam, ha több lett volna a tananyag, bele sem fért volna, sőt lehet hogy egy-két feladattal kevesebb is elég lett volna. Mindenkivel készségesek voltak, és az összes hibát javították, 100x is ha kell :)
szerintem nagyon sokat segített, hogy nem a saját motorunkat féltettük, egyedül az ebéd nem ütötte meg a szintet, de erről meg nem nagyon tehetnek.
szóval csak ajánlani tudom azoknak akik még kicsit bizonytalanok.
elírtam.. hétvégén voltam ott 3 nap..