Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hát kesztyű, ruha.. és a többi tényleg nagyon fontos.
Most már én is veszek valami komolyabb ruhát, mert múlthéten pénteken volt egy szép balesetem.. rövidnadrágba rövid ujjúba kesztyűnélkül eltaknyoltam egy kavicsos kanyarba úgy 50-nél.. hát legyalult az aszfalt a térdeimen, könyökeimen, vállaimon, hátamon, kezemen, faromon.. hál istennek nem tört el semmim és varrni se kellett sehol de azért nem volt kellemes a velejáró utáni fájdalom.. meg a 3 kórházban töltött hétvége..
30fok, volt kb és csak egy kört akartam menni.. hát nem jött össze, mert a baj bármikor bekövetkezhet akkor is ha csak a sarki voltba ugrunk le..
A lényeg, hogy tanultam belőle, mostantól "pucéron" és védelem nélkül többé soha nem ülök motorra akkor se ha 4O fok lesz! Okuljatok belőlem!

További szép napot és széles utat nektek!
nem ertem miert zavar titeket ki miben motorozik, neked nem lesz dragabb a kenyer akarmit csinal vagy tortenik vele. Sajat elete sajat felelossege, engem onnantol kezd zavarni a dolog ha latom hogy "anyuci" elore ulteti a 6-8 eves gyereket biztonsagi ov nelkul.
Szia Gábor!
Adj egy email címet és ha megtudom a választ válaszolok neked! Az enyém adatlapon van!
Üdv
Itt a Váci úton én az öltönyben motorozóktól vagyok ki...
Ez újabban nagy divat lett...Sajnos.
Szia Balázs! Ne haragudj hogy zavarlak vettem tőled kormánykiemelőt még nem volt alkalmam feltenni mert jövő héten megyek csak haza a kérdésem a következő lenne mekkora csavar kell bele mert ugye ha a gyárit leveszem az a csavar hatlapfejű és hosszú is lenne mekkora a jó csavar nincs véletlen neked inbuszos?Köszi bocs a zavarásért!
http://www.youtube.com/watch?v...
Lényeg vigyázzatok magatokra! Csak úgy motorozz ,hogy tudd előre mi várhat rád és azt helyesen mérlegeld.Én egész nap a városban rohangálok és elképesztő az emberek nemtörődömsége, hogy nem "egyedül" élnek a földön.Tojnak rá,majd vigyáz a másik! Sok szerencsét mindenkinek!
Ezért is megyek be mindig az autó közé. No meg rövidesen bepattintok egy féklámpa villogtatót, szerintem azzal feltűnőbb a fékezés és jobban észrevehető.
rengeteg ilyet láttam, már öltözék, és attól is hülyét kapok, ha bőr szerelés és kesztyű nélkül integet.

Nekem alapbol valahogy kényelmesebb kesztyűben, bár lehet megszokás miatt, mert sosem motoroztam nélküle, de a hideg ráz attól mikor ilyet látok..
Nem csodálom, ma láttam meg egy mocis balesetet, a Reitter Ferenc utcában . Két kocsi köze szorult egy motoros, gyakorlatilag a hátsó rányomta az elsőre szerencsétlent. A motorost nem láttam ,gondolom mar elvittek kórházba.Szoval nehezedik a helyzet a városi közlekedés terén !
Gumikkal kapcsolatban!
Szerintetek mi dönti el a hátsó gumi per magasságát?
Miért jó ha alacsony, illetve ha magasabb a per?
Nekem 55 van fent ezzel vettem.
Ha így állsz hozzá véletlen se ülj rá, mert bevonzod. Csak tiszta fejjel és pozitívan, akkor nem lesz baj És persze deffenzív vezetés.
Tegnap éppen a buszon ültem, félálomba reggel, amikor hipp hopp felébresztett egy robogós. Rákóczi út a városba befelé, mi a buszsávba küzdünk az életünkért a pár tonnával. Ő simán tartja ezt a tempót az araszoló, sávot váltó, őrülten közlekedő autósok között. Rosszul voltam komolyan. Volt pár satufékje. És a legrosszabb, amitől tényleg rosszul voltam, hogy csupasz volt a keze, még egy rohadt kesztyű sem volt rajta. Az össze motoros felszerelése egy sisak volt. És nem futár. Ügyes volt, de borzongató, amit csinált.
Megértem!
Sajnos beárnyékolja a motorozás élvezetét! Én is addig fogok motorozni, míg erősebb az élvezet utáni vágy mint a félelem.
De már lassan kiegyenlítődik a mérleg aztán szép lassan átfog billenni úgy érzem!
Akkor gurulj először valami elhagyatottabb környéken!
Elhiszem, hogy nincs bizalmad, jogos a kétkedés a forgalom többi résztvevőjében!

Bár nekem az idén pár gyilkossági kísérlettől eltekintve elég jók a tapasztalataim...
Hali,

Eljutottam odáig, hogy ma van időm elhozni a téli tároló helyéről a gépet.
De! a sok motoros baleset hír hallatán nem sok kedvem van rápattani
Valahogy nincs bizalmam a körülöttem forgalomba résztvevőkben
A galériámban látod a motoron. Nekem csak ki lett szedve a gyári szivacsból és kapott egy új huzatot. A párom ex FZ6-jának ugyanez csak vissza lett töltve valamilyen habos anyaggal, ami hasonlóan működik, mint a zselé csak olcsóbb. Neki nem volt panasza a kényelemre. De amúgy ennél több extra nem volt az ülésen.
Szimpatikus volt a srác már elsőre. A te ülésedről van képed?
Enyém is a Zsoltitól van. Nem fogsz benne csalódni
lehet csak gyorsan fog villogni a gyari relevel.
Hali 2003-as hornetre lehet led-es indexet rakni?
Közben meglett, ki csinálta...
Nekem nem volt már időm lemenni hozzájuk, nagyon szimpatikus volt a telefonban.
Aztán, amikor láttam, hogy 17KHUF körül van egy zselés ülésrátét, gyorsan léptem itt BP körül...
Jól néz ki nagyon az ülés. Ki csinálta?
Az enyém most van kárpitosnál Szentendrén, Vasárnapra ígérte, hogy kész lesz, aztán hétfőn éles üzembe kerül a 2200km Horváto-Montenegró-Bosznia túrán...
Úgy néz ki, a nagy melegtől nem fog ránk rohadni a motorosruha...
Szia meg van még!
A tapasztalataidra kíváncsi leszek, hogy ha a mostani elfogy, érdemes-eváltani? Nekem PR2 van fönn jelenleg.
Szia!

Engem érdekelne a kék hornet tank, ha még aktuális.
dreamice@freemail.hu
Hali!

Április 24.-én 19:38-tól ez volt a téma itt a topikban olvass bele!
A saját ajánlásommal :http://www.kepesmotor.hu/honda...