Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok segítségeteket kérném valakí nem tudna segíteni 2010-es Honda Hornet 600 Hütőbe eddig sehon nem találtam még! Ha valaki tudna segíteni benne akkor jelenkezzen legyen szives!
mail: glibagabor@gmail.com
tel: 06203537560
Igazából nem tudom, mert 30 métert mentem vele. Azt éreztem, hogy tart kétoldalt rendesen, de engem inkább zavart. A gazdája szerint nagyon jó...
Ennyire? Nem deformálódik nagyon ha súly van rajta? Vagy ont úgy adja ki hogy jó legyen?
(mikor az én ülésem csináltattam, néztem ezt a képet is, rá nem jöttem, hogy mi miatt van)
Szia!

Volt már korábban, itt a linkje:
link

Oldal alsó része, 10603-as hsz.
A Somoto fészbúk oldalán is vant fenn több kép róla.
Kérdezze orvosát, proktológusát! Aranyér kímélő
Olyan is van? Neked van benne?
És mi célt szolgál? Valahogy én ezt nem érzem át
A gyári riasztó csatlakozója.
A tulaj egyedi kérése volt, ez a prototípus. Azóta gyártottak másnak is.
Ez a Somoto-nál 70 ropi volt. Zselés ülés.
Köszi, tetszik a design, bár középen ezt a gyíkszellőztető vályút nem értem, de biztos jó...
Ilyen
Nem jó az neked.. 900-ason van. Na, mingyá..
Antal,
tudnál küldeni esetleg egy képet az ülésedről?
Ne légy lusta Mester!
Érdekelne nagyon az az ülés... :-)
Nem adják kölcsön?
A motorozás úri muri Ha nem lennék lusta, lefotóznám az itt álló Horneten az aranyérkímélős ülést... Fekete-arany-carbon combo, darázs logóval, hornet felirattal..
beteg hogy egy fél havi átlag fizetést elkérnek egy ilyenért...
Van egy 2003as modellem, és az ülés alatt van a CDI. Mellette egy kábel, végén konektorral, és a konektor nincs sehova dugva, a vége le van blendolva. Ez valami programozó konektor?
Aláírom,Somoto jóvalolcsóbb. Nekem ő csinálta, teljesen jó. Szombaton lenyomtam egy 140 km-es kört kvázi mocorgás nélkül. Jobban zavart a szélzaj, pedig nekemfejidomos a moci, igaz a sisakom zajos nagyon!
Jaés az ülést az utasaim is szeretik (két gyakoribb utasom van). :)
Tommot nekem 3 éve mondott 72-t egy mélyítős, szivacsos mutatványra. A zselével még drágább. Én javaslom a somotot, mert személy szerint nekem nincs tapasztalatom, de másnak igen. Minőségben van olyan, csak árban nem. Vagy a Bagster, ami konkrét 100 e... de néha ki lehet fogni használtan ebayen.
nekem is AGV va de nem ez a típus.

Én ha hosszabb útra megyek akkor füldugót használok.
Tegnap a kiruccanáson a cimbora egy VStrommal volt, cseréltünk pár km-re. Nyuggerpozícióban ülve 110-120 nál szinte semmi szél nem volt.
Na akkor kezdtem kissé kényelmetlenül érezni magam, hogy ezek vidáman nyomják majd a 4-500km eket, én meg holtfáradtan utánnuk.... Na mind1 majd kiderül...:-)
Nekem 1 AGV K4 zárt bukóm van, nem is nehéz (szerintem), de zajos...
Helló.Lenne egy kérdés. Eléggé csúnyán dönget a kuplungom, ahogy behúzom elcsendesedik.. Na meg 140-150 körül egyszer egyszer felbőg a motor, mintha csúszna a kuplung.. Ezt cserélni kell, vagy esetleg lehet orvosolni? És ha cserélni kell, mennyi egy kuplung szett? Várom a válaszokat! 2004-es Hornetről van szó :)
Ha meglátod mennyi a tommot ülés akkor nem fog kelleni :-)

Nekem elég jó bukóm van. 500as le tudok tekerni egy nap alatt.
nekem csak seggfájás van. De a bőrruhában faszább mint farmerban.


500km 150el az autópályán az nem király
Hát én is megvoltam eddig a kényelmes ülés nélkül, és a régi gépen a plexi nélkül is, ezen most van egy Givi, végülis jobb, mint a semmi.
Most vasárnap gurultam kb 100km-et, és érzem a nyakam, mi lesz itt 550km autópálya után... :-)
Az ülés... Hát igen, lehet abban is kéne lépni...
írok is a Tommotnak, elég szimpi zselés üléseik vannak...