Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az se lwhet gyenge... Nem tudom ott mikyenek az utak... Amig a tenger mellett jottubk isteni jo utak voltak, itt mar vegyws a kep, de a sok eso miatt nem tudunk tempot menni. Ez a tara viadukt..
A kép alapján megértem!

Nekem most a Transtfogaras piszkálja a csőröm....
Hi all,
a tegnapi legnagyobb flash a Durmitor havasokban. Itt meg vidaman fotozgattunk, majd par 100m utan hoatfuvas miatt nem tudtunk tovabbmenni.
Ez kb 70km kerulo lett volna, de csakPlevljaig jutottunk. Ma Gorazde, Sarajevo, es aztan magyar fold... talan Villany lesz az ut. Sokszor elaztunk, de allati ez a Balkan... Errefele meg sokszor el akarok jonni....

Szia!

Givinek van a T214-es kerete, ami kifejezetten textiltáskákhoz van. Az eltartja a táskát a kiputól. A kapaszkodóra kell szerelni, és nem kell hozz a hátsó doboz tartója sem.
Ha többször mégy táskákkal, arra talán érdemes beruházni!

pl itt

Ez csak egy találat volt, nézz szét máshol is hol mennyi!
Hali,

valaki esetleg próbált már 03-06 közötti típusnál nyeregtáskát használni pántos megoldással? Akkora beruházást nem tervezek, hogy doboztartó konzolt plusz dobozokat vegyek, viszont jó lenne ha pár napra lemegyünk balcsira vagy hasonlók akkor tudnék motorral menni.

Ami aggaszt az a kipuffogóval való érintkezés, mondjuk gyári kipuffogóm van az a hővédő miatt nem szokott nagyon melegedni, meg elvileg a táskák belső része is fokozottan hőálló általában, de azért nem bíznám a véletlenre.
Kicsit tobbe kerult nekem a szilikon ulesbetet miatt. Amugy udv Kotor varosabol, altalaban nagyon jok a horvat montenegroi utak, lassan nincs majrecsikom, tegnap egy hegy uton mar leert a cipom is egy kanyarban. Ma sajna szakad, de kellene menni kozel 300km et.
Szentendrén van a műhely, de annó járt fel Pestre elég sokat.
www.motorkarpit.hu
Kösz hol keresem ezt a jó helyet? vagy egy szám?
Pár éve egy hasonló művelet 35k volt (új huzat, hímzés tervezéssel, (mert az enyém volt az első Hornet felirat nála, asszem csak az 5k volt) és mélyítés) Páromnak mivel már másodszorra mentünk ugyanennyibe belefért a hímzés helyett az a spéci hab töltése.
tényleg jóóó csak vajon mennyi
Szevasztok. Nem fényez valaki mostanában arany színű hornetet (2009-es) . Ha igen akkor . Előre is .
Nekem sem most kell, már a téli átalakításra gyűjtöm a dolgokat
Gabónak van ilyen louis-os amúgy láttam múltkor, tetszik csak nekem sok az ár ilyen kis luxusra:)
Ráadásul a bázismotornál is kapható
Kösz mindenkinek!
Így már könnyebb lesz.
ezen az oldalon http://www.louis.de/_30b2e41a9...

keresd a 10033247 cikkszámot
Ez nem lenne jobb? Csak 20 euroval több és nem kell barkácsolni:
http://www.polo-motorrad.de/de...
Még a felirat is egyforma
Mondjuk annyi a bibi vele, hogy nem a Zsolti hímezi, hanem valakivel csináltatja. És míg ő UV álló cérnával dolgozik, addig ez a valaki nem. Nekem a piros felirat sajna már narancsszerűvé fakult. Mondjuk a sárgánál annyira nem lehet nagy a változás.
Hali!

Aki cserélt már esetleg hátsó lámpát a Horneten, az meg tudja mondani, hogy ezek közül valamelyik felmegy-e a darázsra nagyobb pimpelés nélkül?
lámpa 1
lámpa 2

A második inkább hasonlít egy Hornet lámpára.
Klassz lett! Megy a motorhoz!
Szép lett. Mennyibe került végül az átalakítás?
Kész lett az ülés, szerintem egész pofás lett...:-)
Ma már tesztelem mis az első 500km+ etapon.
Tényleg ügyes a srác, nem akartam túl csilivili ülést, csak egy szilikon alátétet, és minimál dizájnt.
Sziasztok! Voltam egy rövidet gurulni szombaton, ès csupa pozitìv dolog volt benne. Figyeltek az autósok (bàr igyekszem làtható ès hallható lenni mindíg) ès a paripa is èlmèny volt. Ezzel a gumàval ezszer jobban viselkedik kanyarokban, nincs olyan èrzèsem kintha ki akarna csúszni az eleje.

Kicsit pakoltam ma, ès talàltam egy pàr Daytona csizmàt. Ez volt a kezdő csizmàm, de csak addig hordtam, míg a josimat csinàltam, tehàt relatíve új. Mèrete 43, gondoltam megosztom, hàtha èrdekel valakit. Àra fix, 25K.