Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok. Szeretnék valakit megkérni, ha nem gond, hogy egy 2000-2002-es hornetje, alvázszámát leírja nekem?! Arra kéne, hogy most állok motorvásárlás előtt,Hornetet szeretnék venni, de mivel csak a2 jogsim van ezért a honddának irtam levelet, hogy lelehet e fojtani, hogy használható legyen A2-vel, de ehez kell alvázszám is. Nemfogok visszaélni vele, semmi hasonló. Csakis azért kéne, hogy a Honda, megtudja mondani, hogy lefojtható-e. Nekik is csak kw miatt kell, hogy pontosan megtudják mondani.
SzaboAd94@hotmail.com Nagy segítség lenne, nagyon hálás lennék.
Ha fogod a csatlakozót és felül van a biztosító része, akkor a jobb oldali a plusz, azaz a sárga.
Szia!
Te lennél a kellemes női hang! :)
Na mint említettem, ha gyári a kormányod akkor jó hozzá!
Üdv
Sziasztok! Szeretnék kormányemelőt venni 2003-as a Darázs csak egy a bajom nem tudom a kormány átmérőjét 22mm vagy 28mm, lemérni nem tudom mert külföldön vagyok. Köszönöm előre a segítségeteket!

http://www.kepesmotor.hu/motor...
ez jó lenne rá?
Miért vennék bő 40dolcsiert. Két krokodilcsipeszt, meg egy csatlakozót? Ennyiből áll csak az egész. Azthittem egyértelmű, hogy csak otthoni, két kabellal akarom csinálni. Semmi ördögiesseg nincs benne, csak tudnom kell melyik a negatív és melyik a pozitív. Videón sárga és fehér kábel volt. Megyek mindjárt megnézem, az enyemen milyen van.
Azt hittem megrendelted a csatlakozót az ebay-ről.. Akkor ne kísérletezz, mert vehetsz egy új gyújtásdobozt ha valamit elkeversz.
Próbálta már valaki ezt és/vagy ezt a kommunikációs eszközt?
Ha igen, akkor mik a pozitív ill. negatív tapasztalatok?
Szerintetek melyik a jobb, a vezetékes vagy a bluetooth-os?
Esetleg valami más ajánlat, ami jobb lehet ezektől és nem haladja meg a 30e Ft-t.
Zárt sisakba kellene.
Én csak azt írom amit láttam. Akkor se ellenállás se biztosíték nem kell? Még akkor annyit, ha széthúzom a konnektort, milyen színű kabelok lesznek ott, és melyiket kellesz a pozitívra, és a negatívra.
Sziasztok!

Eladó!

http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_c
b_600_f_hornet-6840375
Minek kell ellenállás? A biztosítékot még megértem, de az se fontos. A gyári kábel áll egy csatlakozóból és két csipeszből.
Még van egy pár dolog ami nem világos. Kell hozzá egy biztosíték meg egy ellenállás. A biztosíték 1A, és az ellenállás 100R?
Ha széthúzom a csatlakozót, természetesen az a csatlakozó kell, ami a vezérlő felé megy, nempedig a motor felé. Ha minden igaz, a csatlakozón lesz egy sárga meg egy fehér kábel. A sárga lesz a piros, tehát az aksi pozitívja, és a fehér a fekete, tehát az aksi negatívja? Ha minden igaz, akkor a 100R ellenállást a pozitív kábelra kell kötni sorosan? És a biztosítékot? Bár gondolom az kihagyható, mert nem mindenhol láttam, de mivel először csinálnám, épphogy kellene, ha valamit rosszul csinálnák. A programozás része világos.
Amúgy teljesen ugyanaz a procedúra, mint a videón
A kormányon a vészleállító legyen bekapcsolva, mert különben nem megy. Széthúzod a dugaszt, összedugod kábellel, ráteszed a csipeszeket az akksira, gyújtásra teszed, leveszed a plusz(piros) csipeszt, vársz 5 mp-et, visszateszed a plusz csipeszt, leveszed a gyújtást, kiveszed a kulcsot, beteszed az új kulcsot, gyújtásra teszed, leveszed a gyújtást, leveszed a csipeszeket, összedugod a csatlakozót és indítasz. Ha nem megy, valamit rosszul csináltál. Röviden, tömören
Holnap ki is próbálnám, ha tudnám pontosan hogy kell. Te csináltál már ilyet, és tudod hogyan kell? Nem akarnám próbálni csak úgy, ha nem vagyok benne biztos. Amit láttam a youtube-n, azon piros csatlakozó volt, meg nem is 600as 2003as modell volt.
igen
Na abba a kábelhalmazba is kerestem a piros csatlakozót, ott se találtam. Ezt értsem úgy, hogy akkor nekem a kék 2polusu csatlakozó kell a HISS programozásához? Viszton az a csatlakozó hogy írtad a jeladó. Azt ha széthúzom, azon keresztül kell programozni?
Én mondjuk pont azt akartam hogy szép halk legyen, szépen szuszogjon, de fordulatba legyen egy kis hangja. Bár lehet hogy megbannam ha lecserélném.
Nagyon halk kajak olyan mint egy villanmor. Én szertem a hangját igaz fordulaton gyári dobbal is muzsikál azért...
Kék csatlakozó
Jobb oldalon van a gyújtásjeladó. Annak a vezetékét kövesd le a bal oldalon a légszűrő fedél mögött lévő kábelkötegig. Az a csatlakozó.
Tegnap szétkaptam a motor elejét, hozzájutottam a HISS olvasóhoz. Átnéztem a.kontaktokat, még a vezérlőn is, sehol nem találtam hibát. Lehet olyan, hogy meghibásodik a kulcsban a csip? Vagy a vezérlő felejt? Vételkor ment mindkét kulcs, miután hazahoztam utánfutón 400km-ert, azóta nem megy az egyik kulcs.. Szétszedve próbáltam mindenféle képpen hozzátartani a kulcshoz, sehogy se ment. A másik kulccsal meg azt csinálja, hogy ha megyek vele, bedoglesztem kis.időre, akkor világít a HISS, aminek pedig nem kellene. Normális állapotba ha bedogleszted, a HISS felvillan, majd kialszik. Láttam, nem nehéz átprogramozni, mondjuk igaz, azok VFR-ek voltak, meg 900as hornet. Ha minden igaz, egy kétpólusú piros csatlakozót kell keresnem. Kerestem, de nem találtam. Tudna valaki ebben segíteni, hol található az a csatlakozó egy 2003as modellen?
köszi!
rákérdezek!
pont ugyanez volt nálam is:) bontottan vettem 2k-ért (lehet már nem annyiért adja) arra kell figyelni nem ugyanolyan hosszú a különböző évjáratoknál, szerintem 2003-tól váltottak. Nekem a 99-hez rövid volt az újabb, de az is lehet hogy csak a gáz markolat különbözik pass. A házból kellett levágnom vagy 6-7mm-t. Tőle vettem :

http://www.sportmotor.hu/tagok...
nincs meg a darabja.
középen szakadt el még az előző gazdájánál és gondolom kidobta és egyel használta tovább.
a fele hiányzik ezért nem javítható sajna.
azért köszi!
Elszakadt? Megvan még a régi? Mert akkor itt megcsinálják. Postázással is megoldható oda-vissza. Általában csomagként küldik, de kérheted levélben is, úgy olcsóbb.