Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Esetleg Puig?

Szerintem a kényes ülés jobban vissza hozzá az árát mint a plexi.

Mondom úgy, hogy nekem egyik sincs. De a seggem előbb fáj mint a fejem a széltől.
Dear all,
Nemrég vettem a Hornet 600-at (2008), egy Givi túraplexi van rajta.
A hónap végén készülök egy 2000km körüli Dalmát-Montenegró-Bosznia túrára, a többi gép igazi túragép lesz, 3-4-500km-es etapok lesznek.
Beruháznék egy nagy túraplexibe, ha tudnám, hogy megéri a plusz védelem, de a Givin kívül nem is nagyon látni mást a neten.
Használ valaki túrákra nagy plexit? Vélemény?
Néztem élőben. Ha nem veszed meg hozzá pl a GIVI T214 tartót, akkor nem olyan könnyű rögzíteni. Nagyon belóg . Először én is ilyenre gondoltam, de mégsem ez lett.
Sziasztok.

Hátha esetleg érdekel valakit.

Bridgestone BT023 120/70-17 + 160/60-17-es méretben.

Párban: 56800Ft

Mint a képeken is látszik 2013as mind a 2 gumi.
27 e forintot mondtak egyedi tartóra, ami a GIVI rendszert támogatja. Mint írtam, fogok hozzá gyártatni egy konzolt, ami nem nyúlik annyira előre.
Szevasz. Épp ez az a tartó ami nem tetszik, mert az egész úgy előre nyúlik. Én gondolkodtam azon is, hogy csináljátok egyet, biztos olcsóbban kijön.
Nekem egy ilyen is elég lenne!
Ugyanezzel a problámával találkoztam én is. Az egyedüli, ami a te elképzelésednek megfelel az az SW-Motech által gyártott koffertartó. Az egyedüli gond vel, hogy a gyártásból már kivették. 3 helyen is megrendeltem, mivel a webshopban azt írták van a polcon. Hamarosan jött a levél, hogy sorry de mégsincs. Ezért GIVI lett a vége, amit a hétvégén sikerült végre felraknom. Most szeretnék olyan kart a gyári helyett készíteni, ami megoldaná az általad is leírtakat kiküszöbölni.
Van itt valakinek kufertartó 2003-2004es modellen? Milyen típusok vannak? Láttam olyat, hogy teljesen , szinte a motor közepéig van a felfogatás. Nekem olyan smakkolna, amit a hátsó kapaszkodó helyére kell szerelni. Van ilyen valakinek, és tudna mutatni egy pár képet?
Most összesítettem a napot 6.54-re jött így ki oda-vissza. Amikor haverommal mentünk motorozni és 100-as átlagot tartottuk akkor 5-öt evett kb. Nem tudom mennyire van értelme vele foglalkozni,vagy valami szakihoz kellene elvinnem. Haver szerint a sportdob+ a (tuning) gyújtás miatt is ehet többet,csak így elsőre kicsit soknak tűnt,ezért tettem fel a nagy kérdést.
Üdv
Én is jelentkeznék !
nekem ennyi csak akkor volt mikor 90-140 kozott kellet haladni 3-4-ben. szerintem sok
Lett egy kis problémám a hétvégén. A gyujtáskulcsom megadta magát (majdnem sikerült beletörnöm a gyújtáskapcsolóba). Tudna valaki nyers kulcsra (immos) egy jó árat mondani? Gondolom elég lesz az immo chip-et átrakni a régiből, és akkor csak másoltatnom kellene. Talán így elkerülhető a tanítás.
Sziasztok
Szerintetek ez a fogyasztás reális?
(98-as gép) 130-150 között előzéseknél max 9000 fordulat,de átlag 6-7000 között 7liter. Falvakból kifelé nemvolt padlógáz inkább 6-ban gyorsulás. Veszprém-Kaposvár szakasz,tehát azért van falu rendesen ott pedig szigorúan tartva az 50. Tegnap volt szerelőnél mivel hideg időben állította be a karbiszinkront és mondta hogy melegebb időben lehet viszább kell állítani hogy ne legyen olyan dús a keverék,de most meg még jobban ráállított.

Üdv
Köszi, várom
Ha egynek megy többnek is. Utánakérdezek, hogy él e még a lehetöségés jelentkezem.
is
Ez a kedvezmény esetleg mást érinthet?
Feketézünk, feketézünk?
Ha megvan a fele annak, ami a honlapon, szólj Lehet, hogy tudok segíteni
Na ezek szerint voltál. :)

Én még gyűjtöm a rávalót, de jó úton haladok ha minden igez! ;)
Ismét nyugtáztam, hogy ez a Safety Hungary jó dolog
Ma egy beltéri gyakorló tréningen voltam, és levonhatom, hogy 1.: fizikailag leamortizálódtam 1/2 év alatt, 2 gyakorlás gyakorlás gyakorlás.....és még mindíg van mit tanulni. Ès olyan bazi fáradt vagyok, mint aki lefutott egy maratont. Baxki :P
kezdhetsz spórolni... ...Chubby meg finom utalásképpen írta, hogy "távdiagnosztika", mert szívesen előben is diagnosztikázna.... ....csak, hogy kibicként is belepofázzak a dolgotokba...

amúgy..sziasztok....
Áh, értem. Hát recsegni nem recseg, csak néha ha még gurulás közben akarom 1-esbe rakni, de még behúzva van a kuplung. Akkor tudom hogy még az 5 km/h is sok. De nem túl sűrűn csinálja ezt. Szóval addig ne aggódjak, amíg nem minden váltás ilyen
Úgy kell elképzelni a váltót, mint amikor a két kezed ujjait szemből egymásközé teszed. Újonnan szögletesek a kapcsolókörmök. Ha ez lekopik gömbölyűre, akkor csinálja ezt, hogy nagy terhelésre széttolja őket és újra összeakadnak egy foggal arrébb. Hasonló, mint amikor kihagy a gyújtás, rángat. Ha pl. nem megy rendesen a helyére, akkor visszalöki két fokozat közé és üresen forog, majd vagy visszamegy a helyére, vagy egy fokozatot visszarúg. Közben recseghet is. Ha a kuplungod lenne rossz, akkor tiltásig elforogna. Bár az is lehet, tévedek. Ez amúgy egy távdiagnózis amúgy