Őőő, mint már sokszor említettem szőke vagyok. Ez hogyan lehetséges mondjuk 4-esből 5-ösbe váltáskor? Nem kellene valahogyan érzékelnem ezt? Nem mindig csinálja, valmaikor sokszáz km-ig meg se nyikkan, de van hogy 3-4-szer is egymás utáni gyorsításokkor. Eddig még nem sikerült, de legközelebb megpróbálom, hogy csak elveszem a gázt, vagy nem csinálok semmit, nem pakolom egyel följebb. És miért van az, hogy csak bizonyos fokozatokban. Amúgy az egész kuplung meg lett csinálva, normálisan, de ezeket már sokszor leírtam. Mi lehet rá az orvosság? Hosszú távon okozhat-e gondok?
üdv Mindenkinek ! nemrég kértem segítséget egy cimborám hornet motorjának kapcsán . ígértem ha lesz fejlemény akkor megírom .szóval elvitték utánfutóval tőlem a szerelőhöz és gyújtáselektronikát cserélt benne miután kiméregette .25 ezer forintért vették bontottan és + 5 ezerért megkapta a főtengely jeladót is -ha lúd legyen kövér alapon :)
köszönöm ezúton is a segítő szándékot ! Üdv:Cimre
Na tegnap mentem egy kis karikát. Már egy ideje előjön időről időre a következő probléma. A párom és a szerelőm sem tapasztalja ezt, szóval biztos a felhasználóban van a hiba Eddig azt hittem, hogy csak hidegen produkálja, de tegnap már mentünk egy jó órát, amikor sikerült előjönnie a dolognak. Figyelem, nem lesz szakszerű a megfogalmazás
Főként magasabb fordulaton tapasztalom azt, hogy ahogy húzom a gázt mintha "megcsúszna" valami. Talán 1-es és 6-os kivételével bármelyik fokozatban tapasztaltam már, de főként 3-asban, 4-esben. Néha csak egyikben, másikban, néha egymás után is. Egy pillanatra olyan, minta üresbe kerülne a gép és a másodperc tört része alatt felpörög 2-3 ezret. 8 ezer alatt nem tapasztaltam, de főként 10 és 12 ezer körül. Ilyenkor mindig megijedek és váltok tovább. Azóta csinálja, mióta szépen lefektettem a Nyugati téren az oszlopok között. Ekkor az öndindítóval is volt valami gebasz, mert se kép se hang nem volt gombnyomásra. A srácok ütögették a deklit, aztán egyszer csak lett hang is a kép (gyújtás) mellé.
Jah igen 250-ersől van szó, aminek 16-nál kezdődik a piros Igazából csak zavar, nem gondolnám, hogy kárt teszek a gépben. De aki kipróbálta annak eddig nem produkálta magát. Leginkább előzésnél jön elő, amikor kicsit tempósabban húzom a gázt. De nem mindig. Hangulatától is függ. Na meg vér ciki a sportdob miatt, ha éppen buszt előzök
Ötletek?
Mit kóstálhat ez a csapágy + tömítés? Érdemes kicserélni, okoz valami problémát ha marad? A hangja zavar, bár a 900rr is hallható, de nem ennyire. Ez valami "típushiba" lehet?
Hozzáértőktől kérdezném, melyik az a csapágy amelyet cserélnem kellene, hogy ne legyen olyan zajos a kuplung. Ha ugyanis behúzom a kart elhallgat. Több darázsnál is hallottam ugyanezt a hangot, de állítólag a csere is csak időleges megoldás. Tényleg ilyen és hagyjam szólni?
Hello, koszi azert. Vegul megvettem az f.fabbri-t, nem az igazi, de klasszisokkal jobb, mint a gyari, ezzel ha rafekszem a tankra, akkor jo, felegyenesedve, pont a nyakam felett kezdodik a huzat...de legalabb jol nez ki. :)
Azert egyszer, ha osszeall a technika, megkoszonom, ha lefotozod. ;) Most mar kivancsi lettem.
Nem vagyok jártas az oldalon, hogy kell itt üzenetet írni?
Légyszi vedd fel Te velem a kapcsolatot a jeckodani@gmail.com címen, a videók alapján, szerintem nem lesz gond :)
http://www.ebay.com/itm/Hiss-K...
Ez lenne az a hondás dolog? Nem valami bonyolult dolognak tűnik. Elektroból jó vagyok, még talán itton is sikerülne megcsinálni. http://www.youtube.com/watch?v...
Itt is csak az a piros kétpólusú csatlakozó van, meg egy nyomógomb.. Megbeszéljük ezt priviben, vagy maradhat a fórum?
Mi lenne az a hondas dolog? Megvennem, szerintem olcsóbban kijönnek, mint ha szervizbe vinnem. Néztem youtuben, voltak videók, semmi extra nem volt a.programozás
köszönöm ezúton is a segítő szándékot ! Üdv:Cimre
Főként magasabb fordulaton tapasztalom azt, hogy ahogy húzom a gázt mintha "megcsúszna" valami. Talán 1-es és 6-os kivételével bármelyik fokozatban tapasztaltam már, de főként 3-asban, 4-esben. Néha csak egyikben, másikban, néha egymás után is. Egy pillanatra olyan, minta üresbe kerülne a gép és a másodperc tört része alatt felpörög 2-3 ezret. 8 ezer alatt nem tapasztaltam, de főként 10 és 12 ezer körül. Ilyenkor mindig megijedek és váltok tovább. Azóta csinálja, mióta szépen lefektettem a Nyugati téren az oszlopok között. Ekkor az öndindítóval is volt valami gebasz, mert se kép se hang nem volt gombnyomásra. A srácok ütögették a deklit, aztán egyszer csak lett hang is a kép (gyújtás) mellé.
Jah igen 250-ersől van szó, aminek 16-nál kezdődik a piros Igazából csak zavar, nem gondolnám, hogy kárt teszek a gépben. De aki kipróbálta annak eddig nem produkálta magát. Leginkább előzésnél jön elő, amikor kicsit tempósabban húzom a gázt. De nem mindig. Hangulatától is függ. Na meg vér ciki a sportdob miatt, ha éppen buszt előzök
Ötletek?
http://www.lingshondaparts.com...
Egy egyszerű regisztráció kell és alvázszám alapján kidobja az ábrákat. Sorry, ha volt mar.
Azert egyszer, ha osszeall a technika, megkoszonom, ha lefotozod. ;) Most mar kivancsi lettem.
nem importálni akarom, hanem ott kint használni...
innen jó lenne vinni, de :
+transzportköltség
+vám
+kinti adó
alaphangon
és szeretnek baszakodni az importált vasakkal....illetve, ha nincss vájci előélete, az eladáskor -20% alaphangon....
Légyszi vedd fel Te velem a kapcsolatot a jeckodani@gmail.com címen, a videók alapján, szerintem nem lesz gond :)
http://www.kunmadarasmotorspor...
Ezer eve nem voltam Kunmadaras, regen hatalmas buli volt.
Ez lenne az a hondás dolog? Nem valami bonyolult dolognak tűnik. Elektroból jó vagyok, még talán itton is sikerülne megcsinálni.
http://www.youtube.com/watch?v...
Itt is csak az a piros kétpólusú csatlakozó van, meg egy nyomógomb.. Megbeszéljük ezt priviben, vagy maradhat a fórum?
Mi van Kunmadarason?
Esetleg valaki fórumról,jön még?