Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

DannyL81, isti86: s fokozatkijelzőt, több mint 4 éve vettem, még amikor az 1000rr-em megvolt. Akkor még csak 19900 Ft volt. Ajándékba lett volna, de közben a barátom eladta a motorját. Így felkerült a 929RR-re, amiről leszereltem, mivel a héten eladtam. Hála az égnek pont passzolt a kábele a kis darázsra és ma rászántam magam a felszerelésére.
nandiweb: elméletileg a sablon még benn van a melóhelyen, ha nem került a kukába. Csinálhatok egyet, de majd otthon kicsit igazítanod kell rajta mert az ívek nem voltak pontosak. Persze, ha megfelel ...
A szükségesség meg relatív. Én kényelmes vagyok és öreg ezért nem számolgatom a fokozatokat. Az előzőnél nem volt gondom a dologgal, mert ott feltettem hatodikba azt' gól . Ennél más a helyzet. Forgatni kell és mindíg belegabajodom a helyes fokozatmegválasztásba. Ebben remélem segíteni fog ....

De lehet én vagyok a balga .
Persze igazad van,nem bántásból írtam ,csak nekem nem éri meg.
Üdv
Ez relatív, hogy kinek mi és mennyiért éri meg.
A kérdés jogos,főleg ennyiért! Azt hittem hogy van vagy 5000ft és 20.000 szerelik be mert akkor beszereltem volna magam. De enyit nem ér az fix.
Üdv
De az érdekelne, hogy ennyiért tényleg meg is éri?

Nekem kb. havonta 2x jönne jól ha látnám, de az is megoldható 2 kapcsolással. Szóval hogy végül is minek kell?
Mármint a 21ezreset :)
Pl itt:
http://www.motorr.hu/k/348_mot...

Ahogy nézem a szervíz nem is drága mert Healtecheset szerelik.
Hol lehet venni ? Beszerelését megoldom.
Üdv
A székesfehérvári Honda szervízben 25 eFt beszerelve az ilyen, gondolom magán úton kb. a fele lehet.
Nekem a farokidomban volt a trafó. Ha érdekel van egy eladó :) bár ez H4 bi-xenon és ha jól látom, neked H11 kell.
Ha kifogsz egy jobb állapotút (modjuk eleve van vagy 5 db az országba kb) akkor nem lesz vele gondod. Az enyémbe óra szerint 54 ezer köül van (+- amit tekergettek, amikor behozták) és a blokknak semmi baja. Tavaly lett szelp nézve a 16-ból kettőt kellet és csak nűasznyi elállítódás volt. Ezek nem üzemórás egyehengeres 2T szarok, amiknél ezeket kell cserélni. Amúgy meg szerintem a földön nincs annyi pénz, amennyibe kerülne. Arról nem is beszélve, hogy honnan tudsz szerezni ilyen cuccot? Ami nem blokk és tartozéka, az mind megegyezik a 600-as tesóval (ugyebár erre épült az) Ugyanúgy kell vele foglalkozni mint bármelyik másikkal. Ha alkatrszé kell hozzá, ami típusspecifikus, az akár zsebbenyúlós is lehet. De olyan szerelőhöz kell vinni, aki látott már ilyen műszert (mert abba a 2,5 decibe a 4 henger igencsak picike) Vezérműlánc nincs, fogaskerekes. Nekem a kuplunggal voltak/vannak gondjaim, ha azt cserélni fog kelleni (kosár, lamellák, tárcsák) akkor asszem kezdhetek spórolni.
Jol nez ki a tartoja. Nem akarod sokszorositnai? 1-et vennek toled, ha megoldhato, mert nemsoka megjon a gipro-m:-)
Ez engem is érdekelne,és megkérdezhetem menyibe került?
Na ezt hogy csináltad ezt a fokozat kijelzőt? Ha nem titkos fejlesztés akkor érdekelne. :)
Vegre fenn a fokzatkijelzo a darazsamon. Egyszerubb volt mint gondoltam. Van valakinek xenon beepitve? A trafoja elferne a lampahazban?
en meg nem hallottam olyan emberrol aki cserelte ezeket a hornetjeben :) Valoszinu nem is nagyon erne meg.
Köszi!
Sziasztok motor vásárlás előtt állok és egy 250-es hornetet néztem ki. Azt tudom hogy belpiacos, meg hogy nehéz hozzá alkatrészt találni. Azt tudja valaki hogy kb hány km után kell a motorgenerál( dugó, hajtókar főtengely csere)? És valaki már cserélt a sajátjában ilyeneket honnan és mennyiért szerezte be az alkatrészeket?
Szia kukac!
Van még Hondás hátizsákod?
Mit nézzek meg? Nem látok linket meg semmit se.
Ezt nézd meg!
Interneten megtudod rendelni.
Ha van hátsó dobozod, akkor a legnagyobbat vedd meg.
Kellene egy kis segítség. Vettem ár napja kültéri ponyvát a Hornet-re (nem írom hol...), de egy sapka szart se ér. Bár nem ázott át, volt egy nagy eső ma, de két helyen is ki van szakadva pár nap után.

Tudnátok tippet adni milyen kültéri ponyvát érdemes venni? Ennél kicsit többet vártam volna.
99-es hátsó lámpa búrát keresek. jelezzen már akinek van!
Sose kutyuld az olajakat. Még egyforma viszkozitásúból sem javallott más gyártmányokat összekeverni. Rossz esetben habosodni is elkezdhet.