DannyL81, isti86: s fokozatkijelzőt, több mint 4 éve vettem, még amikor az 1000rr-em megvolt. Akkor még csak 19900 Ft volt. Ajándékba lett volna, de közben a barátom eladta a motorját. Így felkerült a 929RR-re, amiről leszereltem, mivel a héten eladtam. Hála az égnek pont passzolt a kábele a kis darázsra és ma rászántam magam a felszerelésére.
nandiweb: elméletileg a sablon még benn van a melóhelyen, ha nem került a kukába. Csinálhatok egyet, de majd otthon kicsit igazítanod kell rajta mert az ívek nem voltak pontosak. Persze, ha megfelel ...
A szükségesség meg relatív. Én kényelmes vagyok és öreg ezért nem számolgatom a fokozatokat. Az előzőnél nem volt gondom a dologgal, mert ott feltettem hatodikba azt' gól . Ennél más a helyzet. Forgatni kell és mindíg belegabajodom a helyes fokozatmegválasztásba. Ebben remélem segíteni fog ....
Ha kifogsz egy jobb állapotút (modjuk eleve van vagy 5 db az országba kb) akkor nem lesz vele gondod. Az enyémbe óra szerint 54 ezer köül van (+- amit tekergettek, amikor behozták) és a blokknak semmi baja. Tavaly lett szelp nézve a 16-ból kettőt kellet és csak nűasznyi elállítódás volt. Ezek nem üzemórás egyehengeres 2T szarok, amiknél ezeket kell cserélni. Amúgy meg szerintem a földön nincs annyi pénz, amennyibe kerülne. Arról nem is beszélve, hogy honnan tudsz szerezni ilyen cuccot? Ami nem blokk és tartozéka, az mind megegyezik a 600-as tesóval (ugyebár erre épült az) Ugyanúgy kell vele foglalkozni mint bármelyik másikkal. Ha alkatrszé kell hozzá, ami típusspecifikus, az akár zsebbenyúlós is lehet. De olyan szerelőhöz kell vinni, aki látott már ilyen műszert (mert abba a 2,5 decibe a 4 henger igencsak picike) Vezérműlánc nincs, fogaskerekes. Nekem a kuplunggal voltak/vannak gondjaim, ha azt cserélni fog kelleni (kosár, lamellák, tárcsák) akkor asszem kezdhetek spórolni.
Sziasztok motor vásárlás előtt állok és egy 250-es hornetet néztem ki. Azt tudom hogy belpiacos, meg hogy nehéz hozzá alkatrészt találni. Azt tudja valaki hogy kb hány km után kell a motorgenerál( dugó, hajtókar főtengely csere)? És valaki már cserélt a sajátjában ilyeneket honnan és mennyiért szerezte be az alkatrészeket?
Kellene egy kis segítség. Vettem ár napja kültéri ponyvát a Hornet-re (nem írom hol...), de egy sapka szart se ér. Bár nem ázott át, volt egy nagy eső ma, de két helyen is ki van szakadva pár nap után.
Tudnátok tippet adni milyen kültéri ponyvát érdemes venni? Ennél kicsit többet vártam volna.
nandiweb: elméletileg a sablon még benn van a melóhelyen, ha nem került a kukába. Csinálhatok egyet, de majd otthon kicsit igazítanod kell rajta mert az ívek nem voltak pontosak. Persze, ha megfelel ...
A szükségesség meg relatív. Én kényelmes vagyok és öreg ezért nem számolgatom a fokozatokat. Az előzőnél nem volt gondom a dologgal, mert ott feltettem hatodikba azt' gól . Ennél más a helyzet. Forgatni kell és mindíg belegabajodom a helyes fokozatmegválasztásba. Ebben remélem segíteni fog ....
De lehet én vagyok a balga .