hidd láttam már furcsákat, mit meg nem csinálanak az emberek!
úgyhogy én abban a tudatban mennék vásárolni hogy át akarnak baszni!
na de mindenki ahogy gondolja!
a "gyári fényezést" mindenhol mumusként emlegetik (mármint ha nem az), pedig annyit is jelenthet ha át van fényezve hogy, karcos lett, vagy elborult behorpadt, estek vele megcsinálták, vagy csak szimplán más színt akar a tulaj (pl. én is átfényeztettem és nem volt törve) stb. Ne várjuk el egy lassan 8 éves motortól hogy sosem volt az oldalán, persze van ilyen de ritka. Ahhoz hogy a váz elmenjen elég nagy perec kell és nem tudom ki az a hülye akinek megérné megjavítani a motort aminek tönkrement a váza többszáz ezerért, alkatrészként sokkal többet érhet.
Természetesen nézd át alaposan a gépet, inkább mint egy nagy szopóroller, de attól mert nem gyári a féknyereg vagy a fényezés, a sárvédőtartó csavar, vagy éppen a lábtartó gumi még ne rohanj hazáig.
Hali!
A legjobban akkor jársz ha összeírod mit kell megnézned mikor megvizsgálod a paripát!
Első kőrben Fényezése gyári e? A legkönnyebb észre venni hogy a tankon a Honda logó eredeti helyén van e! Annyira szánalmasnak találom mikor nem veszik a fáradtságot kimérni a helyét és általában a tank közepe felé kerül. Egyébként az első negyedére esik. ( A szárny csúcsa hegye szinte teljesen egyvonalba esik a tankbeömlő ülés felőli szélével gyárilag)
Másik nagyon fontos a blokktartó kis fülecskék a két oldalon hogy sérülés létható e rajta esetleg hajolva van e, illetve ott tudod megnézni a hengerek előtti váz és a henger közt a rés egyenletes e. Ha sérült valamikor komolyabban a váz akkor az a segéd váz is hajlik a henger felé valamelyik oldalon biztos. Én lekapnám a tankot és megnmézném a tank alatti vázrészt is . ( sok vázsérülést eltakar a tank) Felniken sérülés van e! Illetve ha eleje sérül akkor általában az első sárvédő, és az azt tartó kis aluöntvény tartóka ami a teleszkóp alsó szárán van letörik . (visszaszokták hegeszteni és az látszik) Nyúlj bele a sárvédő belső oldalába és kézzel érezhető ha hegesztették a műanyagot.( általában belül nem nem dolgozzák el ) A kuplung illetve fék karok is árulkodóak szoktak lenni! (hajlott e vagy egyengetett)
A blokknak gyári kipuval mint egy villanymotor olyan hangjának kell lenni! :) Hűtő deformált e, stb......! Hirtelen ennyi jutott az eszembe és még nem ültünk rá!
De ha közel laksz Debrecenhez elmegyek veled szivesen megnézni a kiszemelt áldozatot!
Most tervezek egy 2005-2006 evjaratu Hornetet vasarolni.
Tudtok irni par tanacsot mire erdemes figyelni?
Illetve Bp-en jo szerelot, szervizt ajanlani?
Van olyan szolgaltatas szervizben, hogy allapotfelmeres?
Én is ilyet tervezek a télen. (eredetileg 900-as rendszert akartam, de a múltkor, ahogy néztem, nagyon bele kéne nyúlni a hátsó idomba, és az ülés alatti tárolórekeszbe is, így ez úgy néz ki, felejtős ).
Korábban már kértem árajánlatot egy pont ugyanilyen dobra (karbon vég, sötét palást), nekem 58-65 között mondta a raptor, összekötő csővel együtt.
Szerintem akra klón egyébként. Nemrégen beszéltem a készítővel és 55k Forintot mondott rá + az összekötő 6-10k. Tud hozzá db killert és E számot is ha kellene. A lóerő annyira nem érdekelne (kevesebb ne legyen azért!) inkább a hang. Ugye most kissé sustorgós a kincsem .
no ezt elfogadnám:) szerintem amúgy túl nagy agysebészet nincs ezek mögött, egy kaptafára készülnek, egyszer valaki kifejlesztette utána lemásolják azt kész. Ugyanekkora ugyanilyen dobból van akrától kezdve mindenféle. Meg amúgy is lényegtelen átállított karbival is 1-3LE nyersz max egy végdobbal.
Van aki esetleg használt a gépén Raptor sportdobot? Véleményét megosztaná esetleg? Mert én gondolkodom a beszerzésén. Formára nagyon bejön (sejtéseim vannak ). Igaz szerintem "tervezés" mint egy nevesebb dobnál nem nagyon lehet mögötte. Erről lenne szó:
igen láttam akkor mikor felraktad!
az összekötőcső nem lenne téma.
sok horneten láttam már ilyet, de valamiért ez a gér vágott vége nem annyira tettszik.
valami rövidet szeretnék......
10654 hozzászólásban hirdettem meg az enyémet, viszont a 2006-hoz vissza kell alakítani az összekötő alsó részét. Holnapig estig kezeld feltételesen a hirdetést mert akkor megyek megnézni hogy mit tudnék venni ha ezt eladnám, meg kaptam egy csere ajánlatot is ráfizetéssel.
Valahogy a kormolás kapcsán nálam is előjött még korábban, hogy sokat kap, lehet kisebb fúvóka megoldaná, de akkor meg hűvösben nem nagyon akarna beindulni. Asszem, hogy nem lett hozzányúlva, gyári még. Már amennyire az tud lenni egy ilyen konténerszökevény a csíkszeműek országából áthajóztatva
Gyakorlatilag az összes fúvókát ki kellett cserélnem, mert az autószerelő gazdája úgy kitakarította, hogy minimum 10-zel nagyobbak voltak. Úgy az alapjárati, mint a főfúvóka. A legnagyobb ribilliót az alapjárati csinálta.
úgyhogy én abban a tudatban mennék vásárolni hogy át akarnak baszni!
na de mindenki ahogy gondolja!
Természetesen nézd át alaposan a gépet, inkább mint egy nagy szopóroller, de attól mert nem gyári a féknyereg vagy a fényezés, a sárvédőtartó csavar, vagy éppen a lábtartó gumi még ne rohanj hazáig.
A legjobban akkor jársz ha összeírod mit kell megnézned mikor megvizsgálod a paripát!
Első kőrben Fényezése gyári e? A legkönnyebb észre venni hogy a tankon a Honda logó eredeti helyén van e! Annyira szánalmasnak találom mikor nem veszik a fáradtságot kimérni a helyét és általában a tank közepe felé kerül. Egyébként az első negyedére esik. ( A szárny csúcsa hegye szinte teljesen egyvonalba esik a tankbeömlő ülés felőli szélével gyárilag)
Másik nagyon fontos a blokktartó kis fülecskék a két oldalon hogy sérülés létható e rajta esetleg hajolva van e, illetve ott tudod megnézni a hengerek előtti váz és a henger közt a rés egyenletes e. Ha sérült valamikor komolyabban a váz akkor az a segéd váz is hajlik a henger felé valamelyik oldalon biztos. Én lekapnám a tankot és megnmézném a tank alatti vázrészt is . ( sok vázsérülést eltakar a tank) Felniken sérülés van e! Illetve ha eleje sérül akkor általában az első sárvédő, és az azt tartó kis aluöntvény tartóka ami a teleszkóp alsó szárán van letörik . (visszaszokták hegeszteni és az látszik) Nyúlj bele a sárvédő belső oldalába és kézzel érezhető ha hegesztették a műanyagot.( általában belül nem nem dolgozzák el ) A kuplung illetve fék karok is árulkodóak szoktak lenni! (hajlott e vagy egyengetett)
A blokknak gyári kipuval mint egy villanymotor olyan hangjának kell lenni! :) Hűtő deformált e, stb......! Hirtelen ennyi jutott az eszembe és még nem ültünk rá!
De ha közel laksz Debrecenhez elmegyek veled szivesen megnézni a kiszemelt áldozatot!
Most tervezek egy 2005-2006 evjaratu Hornetet vasarolni.
Tudtok irni par tanacsot mire erdemes figyelni?
Illetve Bp-en jo szerelot, szervizt ajanlani?
Van olyan szolgaltatas szervizben, hogy allapotfelmeres?
Bocs az amator kerdesekert....
Koszi
Peter
Korábban már kértem árajánlatot egy pont ugyanilyen dobra (karbon vég, sötét palást), nekem 58-65 között mondta a raptor, összekötő csővel együtt.
mondjuk én nem gondolkozok "nagyban" lehet ez a baj
nem nagyon van kínálat
az összekötőcső nem lenne téma.
sok horneten láttam már ilyet, de valamiért ez a gér vágott vége nem annyira tettszik.
valami rövidet szeretnék......
Valakinek van eladó sport kipuja? Nagyon nem jön be ez a lopakodó üzemmód:)!