Már lassan lerohad a bőr, olyan meleg van, és még mindíg mint egy kivert cerka állok, és nézek ki a fejemből. Annyi meló van, hogy nem érem magam utól, nincs időm semmire.
Jövőhéten pénteken safety-zek egyet, aztán már nincs messze szabadulása a darázsnak (05.10.)
Lehetne egy kisebb gurulás közösen. ? !
Nem hiba. A mokudeset jelzi az immonak. Egy ido utan abbahagja a villogast. Ez a funkcio kikapcsolhato, de ne kerdezd hogyan :). Abban a pillanatban elfelejtettem, amikor elmagyaraztak. Biztosan van olyan ekinek ez benn van a fejeben es leirja ide .
Szevasz. Tegnap vettem egy 2003as hornetet, és (úgy) tudom hogy a HISS, az immobilizert jelenti. Kérdésem az lenne, amikor nincs benne a kulcs, miért villog a visszajelzo a műszerfalon? Ez.valami hibára utal? Honnan tölthetnék le használatit hozzá?
Mindig meglepődök az embereken, hogy van lejjebb.
Amúgy a csávó szerintem használni se nagyon használta a motort, de hogy szervízbe nem hordta, szerelőt nem látott amíg nála volt az tuti fix. Az a szerelő meg csak szimplán leszarta, hogy mi van. De mondom, azóta már rutinosabbak vagyunk
Igaz. DE az a baj, az csak akkor derül ki, hogy valóban miért fényezték át, hogy ha elhoztad és beleraktál párszáz kilométert. Bár a szerelő szerintem cimborája lehetett az eladónak. Bár én nagyon paranoiás vagyok ilyen téren, nekem mondthat akármit hogy miért dőlt el vagy csúszott vagy a macska karmolta össze. Mert hallottam már szép dolgokat.
Inkább elhoznám azt amire rámondja az ember kereken, tisztán h elestem mint a szar kettéhasadt a tank de megcsináltuk..
Hát hornet nézéskor de ezt irtam már, megnéztem egy 2011-es hornetet piros fehéret. olyat szerettem volna de hát ez van.
Csávó telóban azt mondta annyi a baja hogy a jobb oldalán csúszott, tank sérült(ekkor gondoltam ez fasza csávó),de mondja, jampizott, hogy én itt nem foglalkozok újra fényezgetéssel, vettem rá egy új gyári tankot. mondom az se két fillér lehetett. elmentem megnézni mindkét oldalán csúszás nyomok, váz rücsi lökháritó festékkel lefújva ugy ahogy a tükrök és a müszelfal borítás is.. Ülés kihasadva bal oldalt. A tankon a matrica holyagos volt és a lakk is rajta amit rátaknyoltak. Valamint a tankon van egy kis törés gyárilag lényeg az hogy egyik oldalt szemmel láthatóan nagyobb volt...
Kipróbáláskor elindulás után mindig megtorpant.
A durva az, hogy 1.400.000ért hirdette 1.300.000ért el is hoztam volna.. de ő mondta, hogy egy fillért nem enged inkább rajta marad.
7 hónappal később eladta 1.3ért. addig a forint is veszített az értékéből legalább
Egy gondolat az átfényezéshez. Párom narancssárga FZ6-ot vett, egy idő után ahogy nézegettük a hirdetéseket már kerestük ezt a színt. Akkor még nem volt belőle túl sok, talán most sem. Vásárlás előtt az eladóval megbeszéltek alapján átnézte a Yamaha World. A szerelő egyből látta, hogy nem gyári a tankon a matrica és ezen az oldalon a tükör is hiányzott. Eladó állítása szerint a barátnője be akarta tolni a garázsba a motort, mert kezdett esni, de feldőlt vele, ezért tört le a tükör és kellett újrafényezni a tankot. Mivel azt mondta a szakértő, hogy igen, magának is megvenné így elhittük, hogy csak ennyi történt. (persze így pár év és sok tapasztalattal később tudjuk, hogy ez mennyire nem volt a valóság... tanulópénz megfizetve ) Mondanom sem kell, hogy sorozatban jöttek elő a hibák. A tankon a festés kezdett hólyagosodni, mert csak belejavítottak, majd megtaláltuk a repedést a vázon. Az függesztett blokkos, az említett oldalon a blokktartó fül volt megrepedve. Újra kellett heggeszteni, síkolni a hengert stb. és télire a fényezés is kezdte feladni. Így lett a narancs motorból gyöngyház fehér. Jah és mondanom sem kell, hogy 6 kg glettet és ocsmány munkát is találtak fényezés közben a tankon. El sem merem képzelni mi történt azzal a motorral Viszont rendbe lett rakva, majd szépen eladva, így az új gazda már egy szuper gépet kapott
Ok! Köszi! Egy próbát mindenképpen megér! Átnézem a kapcsolót, bár nem hiszem hogy ott a gond. Egy relét majd beszerzek, pár ezerért belefér a kísérletezés
Tökéletesen ismerem azt a jelenséget amiről beszélsz!
Karcmentes GSXR 600-at akartunk eladni, egy barátommal anno, tökéletes volt a gép.
Erre az "Okos" "hozzáértő" rámutat egy gyári hegesztésre: "És a vázzal mi történt? "
Mondtam neki hogy Hamamatsuban tessék feltenni a kérdést
Más: 2007-es CB 600FA -hoz nem tud valaki hátsó keréktakarót ? Honnan lehetne ilyet épeszű árban beszerezni?
Esetleg hátsó doboztartó konzolt?
ha megnézed a kapcsolót és biztos nem kontaktos, akkor csak a relé okozhatja. Én egy robogós boltban vettem egy relét ezeré azt raktam bele, a relé kimenetét kicsit átalakítottam és kész.
Még most ismerkedek a motorommal, pár 100 km mentem még eddig de a következőket tapasztaltam:
- ledes inedx van rajta, amikor bekapcsolom egyet villam majd szünet (a szokásosnál több ) majd rendesen "ketyeg", de ez a szünet se mindig jelentekezik. Ez normális jelenség lednél? Vagy valami "döglődik"?
- kb. 5500 fordulaton 6-ban úgy 110km/h-nál érzek egy kis rezonanciát, régebben olvastam itt hogy ez előfordulhat "betegsége" a honetnek. A talpamom érzem jobban, kormánynál kevésbé. Ez akkor elfogadható jelenség?
Persze korbe lett nezve a motor, es be is lett inditva, de ranezesre is latszott az allapotan h valos a 9000km. Na meg 8000kmig szervizkonyv vezetve volt. Cs mivel bezart az érdi honda igy nem vitte tobbet. Az ara viszont jo volt, nem is ciganykodtam vele a telefonban megbeszelt arat tartottam es o is. A tank is szep volt, es akarki akarmit mond szerintem egy gyari kozel hibatlan fenyezes rengeteg forint pluszt jelent eladasnal. Ha meg nem tetszik a tulajnak a szine v a vasarlonak minek vesz olyat? Enis v feher fekete esetleg ezustot vettem vna, talaltam neten kek szinut jo aron de nem azert veszek ennyiert motort h mas szinre fenyezzem. Akk inkabb varok h legyen a kinezett szinubol mert ugyis lesz.
Nekem az a tapasztalatom, eddig 6 motort mentem eletemben elmenni megnezni de nem sok. Volt ami kepen jonak tunt gyanus kornyezetben ezt ugy ertem, hogy nem sajat lakhely. Szoval, a 6kozul 4-et nem az akkori tulaj hazanal neztem, volt aki pizzazo ele hozta ki labon a motort ami fel is idegesitett mert mondtam neki telefonba h megis cs hideg motort szeretnek megnezni.. Na mind1. Nem hoztam el. Volt aki mas haza ele rendelt es egyel feljebbi utcabol hozta ki a motort labon 25 perc varakozassal tarsult. 4t 250 egyhenger volt. Ugy fustolt mint egy 2t.. Idezem "cs szelepszar szimeringet kell cserelni" az addig oke de belefutott a sajat zsakutcajaba mert utana meg fenyezte h dugo hajtokar stb cserelve lett, igen es egy filleres dolog meg nem...
A 2 motor amit elhoztam mind2 igenyes kornyezetben volt tartva. Pl a hortnetet egy hobbibol regi gepeket restauralo embertol vettem es mar akkor tudtam h elhozom 1. Mikor rapillantottam 2. Mikor meglattam h ki van metlakizva a garazs es a sztender (az osszes motorja) alatt volt egy kis 10x10es fa léc hogy ne sertse meg a padlót. Tehat lattam vigyaz a holmijaira kornyezetere, valamint a potkulcsot is felcimkezve hozta. Aprosagok de szamonra a rend es az igenyesseg jelei.
Én azzal kezdeném, hogy megfogom a blokkot, leömlőket, hogy melegítették-e előtte, hogy könnyebben induljon. Aztán jöhetnek a külsőségek Kopó, fogyó alkatrészeket azért érdemes megnézni, hogy adott esetben kell-e vele számolni, mert akkor azt pofátlanul bele kell alkudni az árba. Egy új szett gumi simán van 50-60 k huf. Féktárcsáknak nincs-e válla, az is lehet zsebbe nyúlós. Lánc, lánckerék, egy szett is benne lehet 30-40 k-ba (gondolom, én csak kicsire tudom, hogy 30 volt a JT+DID kombó). Aztán be kell indíttatni. Ha nem akarják már gyanús. Ha meleg volt a blokk az elején az is gyanús. Ha valami nem gyári (kipu, kormány, akármi) megkérdezheted meg van-e a gyári. Aztán meg ülj rá, próbáld meg a telót, rugót kicsit megmozgatni. Megnézheted a majrécsíkot is, ha túl széles és nem vacsi új a gumi, akkor valószínű nem nagyon pályáznak vele. Meg persze a szokásos és amit már leírt sec és még mondanak a hozzáértők.
Én annó megnéztem egy Banditot. Nekem csak néhány szembetűnő dolog tűnt fel pl. hogy 10 centit süllyed az alja, ahogy ráülök Ekkor én voltam meg a párom, nem túl sok tapasztalatt. Kértük, hogy indítsák be, de arra hivatkoztak jó ideje ott áll, mert aki annak eltört a lába, azóta nem ült rajta és nincs benne akksi, menjünk vissza. Legközelebb már szakértővel mentem. Ő egyből látta hogy egy romhalmaz. Levágta, hogy mivel tudták, hogy mikor megyünk melegítgették, próbálták beindítani. Teszem hozzá csak bikázva ment előttünk is és akkor is olyan fura volt a hangja. Szerelő megmondta, hogy a 4 hengerből először csak 2, majd 3 ment az utolsó tán be sem indult. És én megvettem volna, akkor még. Azóta már kicsit dörzsöltebb vagyok.
Most meg pár évvel később próbáljuk eladni a párom makulátlan motorját és hülyének néznek minket. Olyan dolgokat "képzelnek" bele, amik sosem voltak. Persze tudom én, hogy csak alkudni akarnak, azért mondják romhalmaznak a motort, amin egy karcolás sincs. Én azért elismerném, ha valami frankó
Már lassan lerohad a bőr, olyan meleg van, és még mindíg mint egy kivert cerka állok, és nézek ki a fejemből. Annyi meló van, hogy nem érem magam utól, nincs időm semmire.
Jövőhéten pénteken safety-zek egyet, aztán már nincs messze szabadulása a darázsnak (05.10.)
Lehetne egy kisebb gurulás közösen. ? !