a fordulat nagyon meghatározó jobban mint a ccm, a régi japán 250 sor4-ek simán esznek 5-6-ot míg az 1000+ ccm túra gépek esznek 6 körül, MT-01 az 1700 ccm-el állítólag 6,5 körül eszik.
Hi All,
1hete vagyok boldog Hornet tulaj, Suzuki SV650-ről álltam át egy 2008-as ABS-es gépre. Napi szinten 50-60km-ert megyek, az első fogyasztási adat 5.6L/100km.
Szerintetek ezen nem lehetne javítani azzal, hogy egy nagyobb áttételt teszek rá? (Kicsit fura az SV után, hogy 40-50-el 6.-ban simán lehet menni, országúti tempónál még kicsit zavaró a nagy fordulat.)
Szóval használ valaki más áttételt, mint a gyári?
Igazából több
Amúgy meg azért van, mert 4 henger, meglehetősen öreg és többet forog, mint a nagy. 16 rpm-nél kezdődik a piros Bár ennek ellentmond, hogy pályán (M0) karbiégetés közben vagy hosszabb úton a 120-as utazó mellett jobb a fogyi, mint rövid úton, ne adj isten városban, ahol nem húzom neki. Igaz, hogy alacsonyabb fokozatokat használva nem húzom neki
Sziasztok! A kérdésem a következő lenne van valakinek ilyen alkatrész a gépén? Ha igen hol szerezte be és mennyiért itt Németországban 25.95 Euro a Louis-ba
hali!
azért majd írd már meg ha megoldódott a probléma hogy mi volt!?
a tippelnem lehetne én valami vákum problémára voksolnék és szerintem a jó a tanksapka vonalon az elindulás!
Üdv Hornetesek! Tavaly év végén adtam el kicsi darazsamat (2008-as) 46ezer együtt töltött km után. Maradt róla egy hátsó Braking hullámos féktárcsám, ami összesen 3000km-t futott. Valakit érdekelne esetleg? 18ezer Ft-ért lehet vinni, gyári csomagolásban.
Hornet fogyasztás téma: nekem 7,3 volt a legtöbb és 4,2 a legkevesebb :) http://www.kepesmotor.hu/fek_k...
sajnos nem :( előtte tankolta tele mielőtt eljött hozzám .próbáltuk tartalékra állítani a benzincsapot ,de attól sem változott a helyzet .ha vártunk vele és elindult ,akkor is csak olyan rövid időre ,hogy már abban sem vagyok biztos hogy benzin gond lenne hiszen csak a karburátorban lévő benzinnel is tovább kellene mennie 10 másodpercnél . Igaz az őszi túrán a várakozások után néhány km-t is elment most rosszabbnak tűnik a helyzet .
Mé? A Shell kúton 145km-re 6,6l-t tankoltam. Az 4,55l/100km. Sokan örülnének ilyen fogyasztásnak Mondjuk hazafelé nem tudom mennyi volt, de legközelebbi tankolásnál kiderül a normál fogyasztás.
Mi volt a baja annak, amúgy?
1hete vagyok boldog Hornet tulaj, Suzuki SV650-ről álltam át egy 2008-as ABS-es gépre. Napi szinten 50-60km-ert megyek, az első fogyasztási adat 5.6L/100km.
Szerintetek ezen nem lehetne javítani azzal, hogy egy nagyobb áttételt teszek rá? (Kicsit fura az SV után, hogy 40-50-el 6.-ban simán lehet menni, országúti tempónál még kicsit zavaró a nagy fordulat.)
Szóval használ valaki más áttételt, mint a gyári?
üdv
JOE
Amúgy meg azért van, mert 4 henger, meglehetősen öreg és többet forog, mint a nagy. 16 rpm-nél kezdődik a piros Bár ennek ellentmond, hogy pályán (M0) karbiégetés közben vagy hosszabb úton a 120-as utazó mellett jobb a fogyi, mint rövid úton, ne adj isten városban, ahol nem húzom neki. Igaz, hogy alacsonyabb fokozatokat használva nem húzom neki
azért majd írd már meg ha megoldódott a probléma hogy mi volt!?
a tippelnem lehetne én valami vákum problémára voksolnék és szerintem a jó a tanksapka vonalon az elindulás!
köszi
Hornet fogyasztás téma: nekem 7,3 volt a legtöbb és 4,2 a legkevesebb :)
http://www.kepesmotor.hu/fek_k...
Szezonnyitóra nem nagyon volt időm mert hogy menni akartam, azzal van elmaradásom egy pár tizezer km