szia Chubby ! sokat olvastam vissza a fórumban és sok hozzászólásban találkoztam a problémával ,de választ nem -csak ötleteket kaptam .Babulu biztatott ,hogy veled vegyem fel a kapcsolatot . Szóval a gond forrása a barátom hornet -je (2001 -es ha jól tudom és 600-as) Az első hosszabb túránkon kb.180 km megtétele után megállt ,majd fél óra elteltével mehettünk tovább ,aztán mentünk néhány km-t majd kezdődött elölről és nem túlzom el de lett legalább 10-15 megállás mire hazaszenvedtünk -mert az már nem motorozás volt .Elvitte szerelőhöz ,karbiszinkron stb és a szerelő nem talált hibát .Most jött hozzám 2 napja és semmi gondja nem volt ,nagyjából 170 km-t ment idén ,de tőlem már csak 20 métert tudott menni mikor haza indult .Azóta is itt van nálam a motorja .Itt olvastam ,hogy a benzinsapkán át nem kap levegőt ,ezért elmentem és kértem egy hibátlanul működő hornetről tanksapkát ,de nem oldotta meg a gondot ,még annyi .hogy a benzint leengedtük és szétszedtük a benzincsapot és kompresszorral próbáltuk kifúvatni .Ennyi lenne és köszönöm előre is a segítséged ! Üdv: Cimre
Szasztok
Db killert eszkábálok a darázshoz!
Kérdésem hogy alapból a nyitott dobon 1960mm2-en okádja a füstöt,ha a db killerbe fúrok 33db 6 mm lyukat akkor leszek kb. a felénél olyan 930mm2 körül.
Mennyinek kellene lennie? Ez így nem lenne túl nagy fojtás?
Szerelő azt mondta hogy dúsra állította a nyitott rendszer miatt a gépet.
Vélemény? DB KILLER kep
A megtett kilométerekkel a kanyarok is jobban fekszenek majd. A "gyakorlást" nem pótolja semmi. Nekem sem ment ma az elején (a végén sem :) ), de nahgyon élveztem.
Tényleg szép a motorod!
Ezen mindenki átesik szerintem! Ez az az időszak amit durván szólva túl kell élni! Én annak a idején, a harmadik szezonban kezdtem érezni azt hogy talán úgy kezdem és fejezem be a kanyarvételt ahogy azt előtte elterveztem! Szóval óvatosan de gyakorolni gyakorolni! A hornet az egyik legkiválóbb a kanyarvadászatra!
Hát erre gondoltam én is! Eddig ahhoz a szerelőhöz vittem a motorjaimat de most a Hondánál van ez a gond illetve a kuplungnál egy csapágyra azt mondta hogy kicserélte és megnéztem mert fura hangja volt és az fix hogy nem lett cserélve,itthon kicseréltem és sokkal szebb hangja lett. Ezek után nemigen merem már rá bízni,pedig eddig nem volt semmi gond......Felhívom még meglátjuk mit mond aztán lehet keresek másik szerelőt.
Üdv
Sziasztok
kezdő motorosként ma meglepett - sőt néhol meg is ijesztett - a sok kanyar, illetve ahogy nem tudtam őket normális tempóban bevenni Komló környékén. Azt hittem jobban uralom a gépet. Más is tapasztalt ilyent vagy menjek vissza a suliba?
Hy
Még annyit hozzáteszek hogy nemrég volt karbi szinkronon és azóta ha hidegen indítóm a szívató semmit se ér. Tehát ráhúzom a szívatót elindul és lefullad ha szívató nélkül kicsit húzom a gázt olyan 1000 körül legyen az alapjárat akkor megy szépen kb fél percig ott állok mellette tartom a gázt utána már elengedhetem és pöfög szépen.
Vélemény?
Szasztok
Alapjáraton akartam állítani mivel melegen olyan 800 környékén lehet. Tekertem is a karbisor alatt lévő sárga csavaron erre nem emelte az alapjáratot hanem ha húzom a gáz és visszaengedem vagy behúzom a kuplungot tök lassan esik vissza a fordulat. WTF? most visszatekertem úgy ahogy volt és megy rendesen csak alacsony az alapjárat.
Ez miért van?
Üdv
Szezonnyitó túrán voltál tegnap? Nem láttalak.
Db killert eszkábálok a darázshoz!
Kérdésem hogy alapból a nyitott dobon 1960mm2-en okádja a füstöt,ha a db killerbe fúrok 33db 6 mm lyukat akkor leszek kb. a felénél olyan 930mm2 körül.
Mennyinek kellene lennie? Ez így nem lenne túl nagy fojtás?
Szerelő azt mondta hogy dúsra állította a nyitott rendszer miatt a gépet.
Vélemény?
DB KILLER kep
én is azt gondoltam, hogy akkor most rendszeresen kell oda járni gyakorolni, csak hát azért nem a szomszédban van.
Ezen mindenki átesik szerintem! Ez az az időszak amit durván szólva túl kell élni! Én annak a idején, a harmadik szezonban kezdtem érezni azt hogy talán úgy kezdem és fejezem be a kanyarvételt ahogy azt előtte elterveztem! Szóval óvatosan de gyakorolni gyakorolni! A hornet az egyik legkiválóbb a kanyarvadászatra!
Üdv
kezdő motorosként ma meglepett - sőt néhol meg is ijesztett - a sok kanyar, illetve ahogy nem tudtam őket normális tempóban bevenni Komló környékén. Azt hittem jobban uralom a gépet. Más is tapasztalt ilyent vagy menjek vissza a suliba?
Még annyit hozzáteszek hogy nemrég volt karbi szinkronon és azóta ha hidegen indítóm a szívató semmit se ér. Tehát ráhúzom a szívatót elindul és lefullad ha szívató nélkül kicsit húzom a gázt olyan 1000 körül legyen az alapjárat akkor megy szépen kb fél percig ott állok mellette tartom a gázt utána már elengedhetem és pöfög szépen.
Vélemény?
Alapjáraton akartam állítani mivel melegen olyan 800 környékén lehet. Tekertem is a karbisor alatt lévő sárga csavaron erre nem emelte az alapjáratot hanem ha húzom a gáz és visszaengedem vagy behúzom a kuplungot tök lassan esik vissza a fordulat. WTF? most visszatekertem úgy ahogy volt és megy rendesen csak alacsony az alapjárat.
Ez miért van?
Üdv