Kicsit más téma, első teleszkóp szimering mindenestől porvédővel stb hol érdemes venni? Gyárit kurvára sokallom párban 18ezer plusz posta egy 20-as lenne, az rengeteg.
ahogy kinéz a dolog, lehet motorra sem ülök vasárnap délután sajnos...családi kirándulást szerveznek nekem.. ...azt hiszem beszívtam ezt a hétvégét is..
Érdeklődni szeretnék, hogy ki találkozott már az alábbi problémával:
2001-es évjáratú 600-as Honda Hornet. Ha a kecske hosszabb ideig áll akkor, az indítást követő sebességbe rakás hatására ugrik egyet és lefullad.
Másként: Az el nem indított motort berakom sebességbe, majd behúzott kuplunggal megtolom előre-hátra de nem tudom tolni, mert megakad. Egy két ilyen alkalom után már nem akad és minden frankón működik! A kuplung menet közben nem csúszik. A gép olasz, nem tudom mennyi lehet a valós kilométer, de 40.000 felett van az biztos. Olyan érzésem van mintha a váltóban valami összeragadna, de a finom erőltetés hatására elengedne és onnantól minden működik frankón papírforma szerint. Üzemi hőfokon már nincsen ilyen probléma. A hosszabb állást úgy értem, hogy egy egész nap vagy több. Valakinek Ötlete?
Már nem forgalmazzák. Van helyette 10W30-as full synt 4ezerpárszáz/liter... gondolom nem érdekel
Amilyen sűrűn találkozunk mostanában, nyugodtan elmotorozhatnál erre. Másfél óra ide, egy óra velünk, kaja, majd egy óra haza.
Ez egy program amúgy, majd máskor non-stop motorozol
eladnám a depretto dobot ha érdekel dobj egy mailt exec79@gmail.com jelenlegi összekötővel 98-03 hornetre jó (eredetileg 2003- volt az összekötő csak át lett alakítva az alja), kis átalakítással az összekötő alján jó lesz az újabbakra is 2007-ig. Van hozzá flame deflector és házilag készített hangtompító is, tökéletesen teszi a dolgát, nem is látszik. Sérülésmentes. http://imgfrm.index.hu/imgfrm/... http://frmpic.spo
rtmotor.hu/p/...
kösz..kár...pedig jó volt nagyon sztem.. ...kivonták vagy kib.sok az ára vagy nincs már forrás?..
hétvégén én is gondolkozok de mivel időm kevés, inkább motorozással tölteném az időmet és nem beszélgetéssel...100km/4-5 óra kicsit lightos.. ..tudom nem erről szól, de időm akkor sem lesz több, így inkább guroluk 4-5 órát folyamatosba így lesz km is bennem ...
Ez a túra nem a száguldásról szól. Itt dőlnek meg a fogyasztás rekordok. Ha jól emlékszem, nekem tavaly 4,2-t evett a 900-as a HKT-n Csapatban ugyanúgy kell motorozni, mint ha városban mennél a dugóban
Szöszi Sárvárra megy péntek este, hogy szombaton meglátogathassa a Tullni motorkiállítást, majd vasárnap haza. Amúgy meg nem tud motorozni, főleg nem csapatban és a motorja se bírja a 100 feletti tempót tartósan
ez csak az első találat:)
Kicsit más téma, első teleszkóp szimering mindenestől porvédővel stb hol érdemes venni? Gyárit kurvára sokallom párban 18ezer plusz posta egy 20-as lenne, az rengeteg.
valaki valami ötlet hozzászólás?
burn-it@freemail.hu
Én benne vagyok szívesen :-) mikor lenne aktuális neked a gurulás?
szia :-)
ahogy kinéz a dolog, lehet motorra sem ülök vasárnap délután sajnos...családi kirándulást szerveznek nekem.. ...azt hiszem beszívtam ezt a hétvégét is..
2001-es évjáratú 600-as Honda Hornet. Ha a kecske hosszabb ideig áll akkor, az indítást követő sebességbe rakás hatására ugrik egyet és lefullad.
Másként: Az el nem indított motort berakom sebességbe, majd behúzott kuplunggal megtolom előre-hátra de nem tudom tolni, mert megakad. Egy két ilyen alkalom után már nem akad és minden frankón működik! A kuplung menet közben nem csúszik. A gép olasz, nem tudom mennyi lehet a valós kilométer, de 40.000 felett van az biztos. Olyan érzésem van mintha a váltóban valami összeragadna, de a finom erőltetés hatására elengedne és onnantól minden működik frankón papírforma szerint. Üzemi hőfokon már nincsen ilyen probléma. A hosszabb állást úgy értem, hogy egy egész nap vagy több. Valakinek Ötlete?
Amilyen sűrűn találkozunk mostanában, nyugodtan elmotorozhatnál erre. Másfél óra ide, egy óra velünk, kaja, majd egy óra haza.
Ez egy program amúgy, majd máskor non-stop motorozol
http://imgfrm.index.hu/imgfrm/...
http://frmpic.spo
rtmotor.hu/p/...
hétvégén én is gondolkozok de mivel időm kevés, inkább motorozással tölteném az időmet és nem beszélgetéssel...100km/4-5 óra kicsit lightos.. ..tudom nem erről szól, de időm akkor sem lesz több, így inkább guroluk 4-5 órát folyamatosba így lesz km is bennem ...
Szöszi Sárvárra megy péntek este, hogy szombaton meglátogathassa a Tullni motorkiállítást, majd vasárnap haza. Amúgy meg nem tud motorozni, főleg nem csapatban és a motorja se bírja a 100 feletti tempót tartósan