Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ja hogy neked az újabb van, kellett neked újabbat venni:)
http://bmobil.superwebaruhaz.h...

ez csak az első találat:)
Telefonon gyorsabb

Kicsit más téma, első teleszkóp szimering mindenestől porvédővel stb hol érdemes venni? Gyárit kurvára sokallom párban 18ezer plusz posta egy 20-as lenne, az rengeteg.

valaki valami ötlet hozzászólás?
Én úgy tudom Ő a gyártó : http://aprod.hu/hirdetes/honda... Bátszi csak eladó.
A HRC-sre írtam nekik üzit,elég lassú a kommunikáció velük!
eladó gázbowden 2007 vagy újabb Hornetre... gyári Honda, nem utángyártott. Árban megegyezünk, aprópénzért mehet... adatlapomon az emailom..
három fajta van nekik az első amit linkeltem, van ez a hrc-s barracuda, meg van az ERMAX koppincs.
Beszéljük meg, írj ide légyszi:
burn-it@freemail.hu
Hali!
Én benne vagyok szívesen :-) mikor lenne aktuális neked a gurulás?
szia :-)
Tomyyy21, nem gurulunk egyszer együtt Egerben egyet?
akkor majd ott megnézem a kiput,ha még fent lesz
jelenleg úgy néz ki igen, csak akkor nem ha szr időnek nézünk elébe
vasárnap jössz a hondás gurulásra?
szeretnék egy ovál vagy hexa dobot meg kis változatosságot a hangban:)
Szeva. Miért adod el a dobot?
TQ ,de ez annyira nem tetszik! Bár lehet jobb híján ez marad!
köce..kár..jó volt nagyon...

ahogy kinéz a dolog, lehet motorra sem ülök vasárnap délután sajnos...családi kirándulást szerveznek nekem.. ...azt hiszem beszívtam ezt a hétvégét is..
A kuplunglamellák tapadnak össze. Lehet, hogy egy olajcsere orvosolja, de az is lehet, hogy lamellát kell cserélni.
Érdeklődni szeretnék, hogy ki találkozott már az alábbi problémával:
2001-es évjáratú 600-as Honda Hornet. Ha a kecske hosszabb ideig áll akkor, az indítást követő sebességbe rakás hatására ugrik egyet és lefullad.
Másként: Az el nem indított motort berakom sebességbe, majd behúzott kuplunggal megtolom előre-hátra de nem tudom tolni, mert megakad. Egy két ilyen alkalom után már nem akad és minden frankón működik! A kuplung menet közben nem csúszik. A gép olasz, nem tudom mennyi lehet a valós kilométer, de 40.000 felett van az biztos. Olyan érzésem van mintha a váltóban valami összeragadna, de a finom erőltetés hatására elengedne és onnantól minden működik frankón papírforma szerint. Üzemi hőfokon már nincsen ilyen probléma. A hosszabb állást úgy értem, hogy egy egész nap vagy több. Valakinek Ötlete?
batszimotor.hu
Már nem forgalmazzák. Van helyette 10W30-as full synt 4ezerpárszáz/liter... gondolom nem érdekel

Amilyen sűrűn találkozunk mostanában, nyugodtan elmotorozhatnál erre. Másfél óra ide, egy óra velünk, kaja, majd egy óra haza.
Ez egy program amúgy, majd máskor non-stop motorozol
eladnám a depretto dobot ha érdekel dobj egy mailt exec79@gmail.com jelenlegi összekötővel 98-03 hornetre jó (eredetileg 2003- volt az összekötő csak át lett alakítva az alja), kis átalakítással az összekötő alján jó lesz az újabbakra is 2007-ig. Van hozzá flame deflector és házilag készített hangtompító is, tökéletesen teszi a dolgát, nem is látszik. Sérülésmentes.
http://imgfrm.index.hu/imgfrm/...
http://frmpic.spo
rtmotor.hu/p/...
kösz..kár...pedig jó volt nagyon sztem.. ...kivonták vagy kib.sok az ára vagy nincs már forrás?..

hétvégén én is gondolkozok de mivel időm kevés, inkább motorozással tölteném az időmet és nem beszélgetéssel...100km/4-5 óra kicsit lightos.. ..tudom nem erről szól, de időm akkor sem lesz több, így inkább guroluk 4-5 órát folyamatosba így lesz km is bennem ...
Ez a túra nem a száguldásról szól. Itt dőlnek meg a fogyasztás rekordok. Ha jól emlékszem, nekem tavaly 4,2-t evett a 900-as a HKT-n Csapatban ugyanúgy kell motorozni, mint ha városban mennél a dugóban
Marketing beadandóhoz.

Szöszi Sárvárra megy péntek este, hogy szombaton meglátogathassa a Tullni motorkiállítást, majd vasárnap haza. Amúgy meg nem tud motorozni, főleg nem csapatban és a motorja se bírja a 100 feletti tempót tartósan