HI!
Én se motorozok Porzik a tank Amúgy tényleg meg van halva szegény fórum Lehet, hogy mindenki eladta a Hornetjét
Bazz" 10 perce csípett meg egy darázs Nem irónikus egy picit? Mintha a Pókembert csípné meg egy pók
Van egy Leo Vinci Titanium dobom Hornet 600-hoz. Van rajta 2 horpi, de az ára ennek megfelelően 20e Ft. Ha érdekel, szólj! Ha vki ért hozzá az gond nélkül megcsinálja!
MZGABA
Elvittem a telót a szerelőhöz,és kiderült hogy fordítva raktam be a szimeringet.
most úgynézki hogy jó lesz.
jó motorozást és
alvó rendőr,gumifal.
Hali!
Ha jó szimeringet vettél bele, akkor 3 kérdés merül fel: hogyan mozog a teleszkóp-kemény, puha, milyen a csillapítása, felkoppanik-e, mert ha mindent jól csináltál, akkor tökéletsenek kéne lennie, ha nem tökéletes a mozgása, akkor lehet, hogy az olaj mennyisége,ill. viszkozitása:486 cm3 SAE 10W a gyári érték, ennél lehet picivel sűrűbbet beletenni, hogy keményebb legyen, de ez a gyári. ha ezzel a mennyiséggel, és megfelelő módon, a szimering sérülése nélkül raktad össze, akkor előfordulhat, hogy a teleszkószár sérült volt, ill.a csúszópersely, vagy a belső alkatrészek valamelyike kopott. Ehhez tudni kéne, hogy hány km van a motorodban, mert az enyémban közel 40.000, +még teleszkópszárvédő műanyag sincs rajta, így a bogarak is elvileg sérthetik a szimeringet, de semmi baja. Viszont ha egy pici sérülés, ferdeség van a teleszkószárban, akkor az kinyírja a szimmeringet, de azt is csak legalább párszáz km után, nem egyszerre. Szerintem menj el valami megbízható szerelőhöz, akit ismersz, vagy csak jót hallani róla, mert így látatlanban csak találgatni lehet, de egy jó szerelő biztos kitalál valamit. Kérdés: mindkettő szar, vagy csak az egyik? Ha az egyik, keress apró sérülést a felnin, lábtartón, motor oldalán,mert lehet, hogy tényleg pereceltek vele, igazából ezt tudnod kéne, de a szerelőt ajánlom a www.kleinjung.de-n találsz gyári adatokat Hornetről(nyugi, nem egy kisfiús-babázós-pedo oldal ) remélem valamit tudtam segíteni, nyugodtan írj, ha van valami
Ilyen hátsó sárvédőt tudok! Elvileg a DePretto másolata, ha jól tudom. 12eFt az ára.
Bármilyen más Hornet alkatrész miatt is zaklathattok, akad némi cucc hozzá!
Nekem is probléma a viz felverődés! Egy megoldás lenne a hátsó kerék fölé szerelhető sárvédő,ami a láncvéddővel van egybeöntve. Tudnátok szerezni (HASZNÁLTAN) Másik megoldás és a leg 1 szerübb: megkéne toldani kb 10 cm-rel a rendszámtáblámat,valahogy úgy hogy még esztétikus is legyen! Talán 1 lódarázs fullánk alulemezből kikalapálva
Itt van egy robbantott ábra, de inkább szerelőnél/vel csináld, mert fel kell emelni a motort, ki kell venni a telót, ami legalább kétemberes munka+ a szerelő hamarabb és egyszerűbben megcsinálja szerintem. Pénztárcafüggő a dolog, de ha neki mersz állni, biztos menni fog, mert azért nem olyan bonyolult ám, tisztára mint egy MZ teleszkóp
amúgy lehet rá kapni kis sárvédőt a lengővillára, ami védi a rugóstagot a szennyeződéstől is
Amúgy másnak is zörög alapjáraton a vezérműláncfeszítője, vagy csak az enyém, úgy hallottam az japó betegség, de kíváncsi vagyok+ meg van halva amúgy is a Hornet-fórum, mindenki ennyit motorozik, vagy ennyire elfoglalt?
Ne motorozz esőben! ha ez vigasztal, nekem már csak a rendszámom van meg hátul, de az kb. 180 fokban áll, mégis felveri a vizet . Az a baj, a gyárinál is hosszabb sárvédő hátul már végképp ronda( de a gyárit is egyszerre lerugnám,ahogy kinéz), úgyhogy szerintem ez egy kis "konstrukciós hiba, rövid lett a hátsó idom, hosszú a lengővilla, ergó nem tudsz csinálni semmit . habár a TL-eken van a kerékre hátul rálógó sárvédő, de azt megint kapásból lefűrészelik . A yamaha xjken van akkora hátsó sárvédő, ami eltakarja a hátsókereket+azokon 130-as a hátsó is --- vagy teszel rá 130-as gumit ,vagy beáldozod az esztétiját, és meghosszabítod, vagy picit kiszélesíted a már meglévő sárvédőt olyan szélesre, mint a gumi futófelülete
Jó régen irtam ide forumra... talán mert tul sokat motorozok ?! :) meghát ..belemerültem a nyár örömeibe ..tudjátok .. napsütések, izzaszto höségek .. éés .. a naagy semmiböl jött hirtelen esözések.
És ezzel kapcsolatos lenne a kérdésem felétek.
Ugyanis a megoldhatatlannak látszo problémám az az, hogy esöben, vagy vizes aszfalton a kerekem egyböl felb**za a vizet, vagy az utasomra, vagy az én hátamra.. vagy csak egyszerüen csupa szutyok lesz a gép hátulja .. még a majrévasam is!
Nekem egy 2005 ös " régi " gépem van, / azthiszem van fen rola képem /. A gépen gyári a fenéklemez még a rendszámtarto is... és igy alapbol felveri a vizet, milyen dolog ez ?
Sziasztok.
600 hornetemnél észrevettem hogy az első telóból folyik az olaj. sztem csak a szimering,de nem merek nekiálni,ha tud valaki leírást hozzá szóljon.
köszi.
Az alábbiakban kérném a segítségeteket: 2006 07 12-én a B.földvári Lehr Motornál vettem egy új 900-as Hornetet. A mociban most 6900 Km van, de kezdettől fogva furcsa csörgés jellegű hangot adott. Eleinte csak hidegen, most mát jórészt melegen is hallom. A hibát eddig 3 mo.-i szakszervízben nézettem meg (Lehr, Székesfehérvár, Takober) Állításuk szerint a hang nedm hiba, használjam tobább, azt azonban seholsem mondták meg, hogy miért nem gond, miért természetes, sőőőt azóta még arra sem nyílt lehetőségem, hogy egy hasonló 900-as
ornetet kipróbálhassak illetőleg a sajátomat más régebbi hornettulajjal véleményeztessem.
Tehát, ha volna köztetek olyan, aki hasonló vassal (évjárat, futás) rendelkezik és hajlandó lenne összefutni velem, akkor nagyon hálás lennék!
2005-06 600-as Hornet duplaoptikás fényszórójának a hátsó műanyag házát keresném. Ha tud vki emberi áron azt megköszönném. Pici sérülés, karcolás, repedés nem probléma.
Én se motorozok Porzik a tank Amúgy tényleg meg van halva szegény fórum Lehet, hogy mindenki eladta a Hornetjét
Bazz" 10 perce csípett meg egy darázs Nem irónikus egy picit? Mintha a Pókembert csípné meg egy pók