Szinte már minden motoros üzletben lehet kapni, de az, hogy milyen lesz, az csak az adottságaidtól függ. Nekem például 90 fölött már majdnem leszabta a fejemet a szél (előző tulaj egy kb.160-165 cm-s csaj volt, neki pont elterelte a menetszelet a fejéről, nekem pont nem) , lerugtam a motorról, és vettem egy 50 ezres sisakot, ami az elején még kicsi is volt a fejemre, de egy hét után már 220-nál sem a fejem, hanem a felsőtestem akar leszakadni . 140-150-ig simán ülök, még nem ell a tankra feküdnöm
Szia!
Milyen magas vagy?
Nekem Givi plekóm volt, de annak ellenére, hogy jól néz ki a motoron nem jött be. 190 magas vagyok és pont a sisakom alá csapta a menetszelet, iszonyú zajt keltve a bukóban. Ha alacsonyabb vagy, akkor szerintem ez jó lehet.
Sziasztok!
Tudna valaki segíteni hogy milyen szélterelőt vegyek a 600-as hornetomra, ami mutat is és szépen tereli a szelet is?
Ha van személyes tapasztalata valakinek akkor irjon egy pár sort róla meg hogy mi a márkája ára és hol lehet beszerezni! Túrázni mennénk vele de 100-tól már kezdi lerángatni a szél a sisakom és egy 120-as tempót azért szeretnénk tartani.
Van egy tök új ARROW kormánylengéscsillapítóm mart konzollal 600-as Hornethez! 8 fokozatban állítható, ezüst színű, színvonalas kis cucc. Dobozzal papírokkal, mindennel. Ára 55e Ft. Ha esetleg érdekel vkit!
Meg tudná nekem mondani valaki, hogy mekkora a 600-as Hornet (2004) ülés alatti kipufogócsövének az átmérője (mindkét végének, ha különböző), amely a kipufogódobra csatlakozik rá?
Itt ragadom meg az alkalmat, ha már az előző hozzászólásomban említést tettem róla:
ELADÓ lett a kicsikém!
2006 júniusi, futott km 10500.
Jól felszerelt, hibátlan állapot.
Extrák: Akrapovic kipu, K&N légszűrő, Dyno Jet kit, fém fékcsövek (elöl, hátul), DePretto fenéklemez és konzol, mini indexek, afam kormány, lsl végsúlyok, Givi bukócső
Természetesen az összes gyári tartozék megvan a kormány kivételével (azt már hidi lenyúlta )
Ár: 1.650.000 Ft.
Hitelátvállalás esetén 1.100.000 ft + 24x23.000 ft.
Szia!
Eltüntek az érezhető lyukak, nincs az az érzés, hogy csak 7e-től megy a kicsike, már alulról szépen megindul. Előre kapott kisebb lánkereket, így a vége kevesebb lett, de jobban gyorsul.
Nekem az első próbakör után fülig ért a szám. Bár a beszerelés és a fékpadi mérések még jócskán megtolják az összeget. Az érzés kárpótol.
5-ben 220-nál szabályozott le fékpadon. A valóságot nem tudom, mindig elváltom 10-11e között. 224km/h volt nekem a teteje a tankon hasalva. Ez ugye jóval kevesebb, mivel a lánckerék cseréje óta az óra nem a valót mutatja. Ez nem rossz szerintem, mivel 190 magas vagyok és 110kg. Ezekkel a méretekkel nem egyszerű elbújni a motoron, ha meg felülök olyan vagyok mint egy kifeszített vitorla.
Egyébként én is eladom a mocit, lecserélem nagytesóra, de még az is lehet, hogy inkább visszamegyek krosszozni.
Az fuvókacsre után mennyivel lett keményebb a motor, mert a nyomatékgörbét szépen feljebbtolta Érdemes 150 eurót befektetni Dynojetbe, vagy már a légszűrő is dob a sportdobbal együtt a kakaón , mert nekem Martin cső van fenn, most lesz K&N légszűrő, de nem tudom, érdemes lenne-e még több pénzt beleölni, mert jövőre sz.tem lecserélem, nem az igazi a futóműve se, meg nem egy erőgép. A tiédnek mennyi a vége, és azt hányadikban hányezres furdalaton éri el Mert nekem 4-be alig akar elmenni leszabályzásig, meg 220-nál megáll a tudomány, 225-öt sikerült egyszer kicsikarni belőle, tovább nem gyorsul . Lehet, hogy a sportdob miatt nem forog 4-ben tiltásig Mindegy, megint sokat kérdeztem egyszerre , előre is köszi
Cső!
Nekem fékpadon állították be Dyno-val együtt. Mérőszonda a kipuba, méri a gázok összetételét, a levegőcsavarral pedig beállítják a helyes arányt. Ha visszaolvasol (549. hozzászólás) láthatod a kapott eredményeket. Azt bánom, hogy már rajta volt a mocin a cső és a légszűrő, így nem tudtam meg, hogy mit teljesít alapból. A két karakterisztika közötti eltérés fuvókacseréből és a tűk pozíciójának megváltoztatásából adódik.
Ha még kérdésed van ezzel kapcsolatban, akkor állok rendelkezésedre.
Üdv!
Werth! láttam, hogy neked K&N légszűrő van a darazsadon . Érdekelne, ha megvezem rá, hogyan tudják összehangolni a karbival, meg a dobbal, hogy csinálják Ja, meg az is érdekelne, hogy a Dynojet mennyit dob a krafton, ill. a fogyasztás hogyan változik Köszi!
Milyen magas vagy?
Nekem Givi plekóm volt, de annak ellenére, hogy jól néz ki a motoron nem jött be. 190 magas vagyok és pont a sisakom alá csapta a menetszelet, iszonyú zajt keltve a bukóban. Ha alacsonyabb vagy, akkor szerintem ez jó lehet.
Tudna valaki segíteni hogy milyen szélterelőt vegyek a 600-as hornetomra, ami mutat is és szépen tereli a szelet is?
Ha van személyes tapasztalata valakinek akkor irjon egy pár sort róla meg hogy mi a márkája ára és hol lehet beszerezni! Túrázni mennénk vele de 100-tól már kezdi lerángatni a szél a sisakom és egy 120-as tempót azért szeretnénk tartani.
Előre is köszönöm ha valaki tud segíteni!
Kösz. előre is!
mr
Van egy tök új ARROW kormánylengéscsillapítóm mart konzollal 600-as Hornethez! 8 fokozatban állítható, ezüst színű, színvonalas kis cucc. Dobozzal papírokkal, mindennel. Ára 55e Ft. Ha esetleg érdekel vkit!
Majd csinálok róla képet is aztán feldobom ide!
Érdeklődnék nem megy valaki keszthely környékéröl kunmadarasra vasárnap
Egyedűl uncsi lenne kicsit
Ár:15.000.-Ft
Érdeklődni:
stpaulie@invitel.hu
06-3
0-9249-718
Hirdetném motoromat egy 250ccm honda hornet 99" évjárat ,40 LE (29KW) .
Szzürk szinü megkímélt állapot,09-ig vizsgáztatva a blokkon kisebb karcolással eladnám.
Irányár 550.000
28.000 Ft.
Új fényezés,még nem használtam.
van egy 2000-es évjáratú 600-as hornetem!
tudna valaki küldeni szervíz adatokat róla!?
pl.: olaj mennyi és milyen, gyertyák, gyertyahézag, szelephézag stb.
hol lehet ezeket a gyári adatokat beszerezni?
előre is köszi!
Ha valaki egy jó hornetre vágyik:)
www.classictanc.hu/folap/motor...
2002-es , 26000 km és az ár 1300000 Ft.
Szezonra felkészitve!
Érdeklödni: emailben: corser@freemail.hu
Meg tudná nekem mondani valaki, hogy mekkora a 600-as Hornet (2004) ülés alatti kipufogócsövének az átmérője (mindkét végének, ha különböző), amely a kipufogódobra csatlakozik rá?
Köszönettel
ELADÓ lett a kicsikém!
2006 júniusi, futott km 10500.
Jól felszerelt, hibátlan állapot.
Extrák: Akrapovic kipu, K&N légszűrő, Dyno Jet kit, fém fékcsövek (elöl, hátul), DePretto fenéklemez és konzol, mini indexek, afam kormány, lsl végsúlyok, Givi bukócső
Természetesen az összes gyári tartozék megvan a kormány kivételével (azt már hidi lenyúlta )
Ár: 1.650.000 Ft.
Hitelátvállalás esetén 1.100.000 ft + 24x23.000 ft.
Eltüntek az érezhető lyukak, nincs az az érzés, hogy csak 7e-től megy a kicsike, már alulról szépen megindul. Előre kapott kisebb lánkereket, így a vége kevesebb lett, de jobban gyorsul.
Nekem az első próbakör után fülig ért a szám. Bár a beszerelés és a fékpadi mérések még jócskán megtolják az összeget. Az érzés kárpótol.
5-ben 220-nál szabályozott le fékpadon. A valóságot nem tudom, mindig elváltom 10-11e között. 224km/h volt nekem a teteje a tankon hasalva. Ez ugye jóval kevesebb, mivel a lánckerék cseréje óta az óra nem a valót mutatja. Ez nem rossz szerintem, mivel 190 magas vagyok és 110kg. Ezekkel a méretekkel nem egyszerű elbújni a motoron, ha meg felülök olyan vagyok mint egy kifeszített vitorla.
Egyébként én is eladom a mocit, lecserélem nagytesóra, de még az is lehet, hogy inkább visszamegyek krosszozni.
megy vki ma vagy holnap vmerre turázni?
Nekem fékpadon állították be Dyno-val együtt. Mérőszonda a kipuba, méri a gázok összetételét, a levegőcsavarral pedig beállítják a helyes arányt. Ha visszaolvasol (549. hozzászólás) láthatod a kapott eredményeket. Azt bánom, hogy már rajta volt a mocin a cső és a légszűrő, így nem tudtam meg, hogy mit teljesít alapból. A két karakterisztika közötti eltérés fuvókacseréből és a tűk pozíciójának megváltoztatásából adódik.
Ha még kérdésed van ezzel kapcsolatban, akkor állok rendelkezésedre.
Werth! láttam, hogy neked K&N légszűrő van a darazsadon . Érdekelne, ha megvezem rá, hogyan tudják összehangolni a karbival, meg a dobbal, hogy csinálják Ja, meg az is érdekelne, hogy a Dynojet mennyit dob a krafton, ill. a fogyasztás hogyan változik Köszi!
megy vki vas megye környékéröl 1-én,Madarasra?