Segítségeteket szeretném kérni. Egy 600-as hornetet szeretnék venni, de mivel nem értek a motorokhoz, keresnék egy jó motorszerelőt, aki - természetesen díj ellenében - valamelyik hétvégén végig járna velem néhány budapesti helyszínt, és segítene a gép kiválasztásában.
Aki ismer ilyen szakembert, kérem szóljon nekem.
Előre is köszönöm, és további jó pihenést mindenkinek!
Na végeztem vele mára!
Azt elfelejtettem megnézni hogy mekkora az átmérője a lapkának,ha minden igaz 7.48-as?
Illetve honnan lehet rendelni 2 századosat? A mociban van 2.08 illetve 2.02-es is de neten csak 5 századosat taálok,akárhol nézem.
Köszi
Üdv
Passz
Annyit mondott a mester hogy a 3-as henger nem tudja azt mint a többi. Még annyit hozzátett hogy kéne nézni szelephézagot,szelepszár szimeringet....
Helló!
Múltheti guruláson elhagytam a lengővillából a jobb oldali kis alu "feszítőt". Ebbe a sz.r időbe gyártottunk egy másikat, amíg nem találok gyárit. Esetleg valakinél elfekvőbe?
Üdv.
Igen olasz....Az az igazság hogy nem tudom hogy hol a gyújtás doboz és hogy milyen az eredeti ill a tuning. Kb. 1 hete van meg a motor és mentem vele 180 km-et.
Most ott tartok hogy volt karbi tisztításon meg számítógépes ellenőrzésen,illetve mondta a szerelő hogy kéne nézni egy szelephézagot.
Na most akkor:
1 henger: 0.25,0.26 0.18,0.18
2 henger: pont értéken.
3 henger: 0.26,0.25 0.16,0.13
4 henger: 0.22,0.23 0.16,0.14
Gyári érték 0.22+-3 0.16+-3
Van mit állítani.......
1 hengeresnél valamivel egyszerűbb volt.
ŐŐŐŐ izé mi az hogy kittes gyújtás? Az most jó vagy rossz? Most úgy kezdtem el hogy 1-es lemérve és a többinél nézem hogy hol a munkavégzés,illetve lent a jeladónál pont "adja a jelet".
Ember, milyen géped van? Ebben kittes gyújtás van, azért nem találod a jelet.
Le tudod ellenőrizni a szelephézagot úgyis, hogy kezdésként beállítod a vezérműtengelyeket (IN-EX) leméred az egyes hengert, aztán 90fokonként a többit. 1-2-4-3 a sorrend.
én úgy szoktam, hogy pl 1 esével teszem munkaütemre, és így mind a 4 hengert meg tudod mérni ha leszedted a szelepfedelet úgyis látni fogod hol van munkavégzés
http://www.ebay.co.uk/sch/i.ht...
de várj meg más kommentet is
Milyen évjáratban/árban gondolkozol?
AGV Stealth sisakot nyúz valaki? Milyen lehet?
Segítségeteket szeretném kérni. Egy 600-as hornetet szeretnék venni, de mivel nem értek a motorokhoz, keresnék egy jó motorszerelőt, aki - természetesen díj ellenében - valamelyik hétvégén végig járna velem néhány budapesti helyszínt, és segítene a gép kiválasztásában.
Aki ismer ilyen szakembert, kérem szóljon nekem.
Előre is köszönöm, és további jó pihenést mindenkinek!
Azt elfelejtettem megnézni hogy mekkora az átmérője a lapkának,ha minden igaz 7.48-as?
Illetve honnan lehet rendelni 2 századosat? A mociban van 2.08 illetve 2.02-es is de neten csak 5 századosat taálok,akárhol nézem.
Köszi
Üdv
Annyit mondott a mester hogy a 3-as henger nem tudja azt mint a többi. Még annyit hozzátett hogy kéne nézni szelephézagot,szelepszár szimeringet....
Múltheti guruláson elhagytam a lengővillából a jobb oldali kis alu "feszítőt". Ebbe a sz.r időbe gyártottunk egy másikat, amíg nem találok gyárit. Esetleg valakinél elfekvőbe?
Üdv.
Milyen számítógépes ellenőrzés volt, ha nem vagyok indiszkrét?
Most ott tartok hogy volt karbi tisztításon meg számítógépes ellenőrzésen,illetve mondta a szerelő hogy kéne nézni egy szelephézagot.
Na most akkor:
1 henger: 0.25,0.26 0.18,0.18
2 henger: pont értéken.
3 henger: 0.26,0.25 0.16,0.13
4 henger: 0.22,0.23 0.16,0.14
Gyári érték 0.22+-3 0.16+-3
Van mit állítani.......
1 hengeresnél valamivel egyszerűbb volt.
Le tudod ellenőrizni a szelephézagot úgyis, hogy kezdésként beállítod a vezérműtengelyeket (IN-EX) leméred az egyes hengert, aztán 90fokonként a többit. 1-2-4-3 a sorrend.
Melyik oldalon nézted?