Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

http://www.ebay.co.uk/itm/Red-... Nekem ez tetszik! Köszönöm a segítséget
Itthon szerintem olcsóbb...
csak egy baj van vele, a tizedespont rossz helyen van
szerintetek melyik tankpad forma illik/passzol jobban a hornet tank formajahoz az elso ketto kozul?

http://www.ebay.co.uk/sch/i.ht...
Jobb oldalon az ABS felől.
azt tudom hogy az enyemen (99-es) menetirany szerint jobboldalon van. Egyebkent ha az arat nezed dragabb is a jobboldali:)
Elvileg a bal oldalon,ha a motoron ülsz...

de várj meg más kommentet is
Sziasztok! Melyik oldalon van a hosszabb távolságtartó (4.-5.-s) Köszi
Hali!

Milyen évjáratban/árban gondolkozol?
Üdv srácok!
AGV Stealth sisakot nyúz valaki? Milyen lehet?
Csak festve lettek.
Sziasztok!

Segítségeteket szeretném kérni. Egy 600-as hornetet szeretnék venni, de mivel nem értek a motorokhoz, keresnék egy jó motorszerelőt, aki - természetesen díj ellenében - valamelyik hétvégén végig járna velem néhány budapesti helyszínt, és segítene a gép kiválasztásában.

Aki ismer ilyen szakembert, kérem szóljon nekem.

Előre is köszönöm, és további jó pihenést mindenkinek!
Na végeztem vele mára!
Azt elfelejtettem megnézni hogy mekkora az átmérője a lapkának,ha minden igaz 7.48-as?
Illetve honnan lehet rendelni 2 századosat? A mociban van 2.08 illetve 2.02-es is de neten csak 5 századosat taálok,akárhol nézem.
Köszi
Üdv
Passz
Annyit mondott a mester hogy a 3-as henger nem tudja azt mint a többi. Még annyit hozzátett hogy kéne nézni szelephézagot,szelepszár szimeringet....
Helló!
Múltheti guruláson elhagytam a lengővillából a jobb oldali kis alu "feszítőt". Ebbe a sz.r időbe gyártottunk egy másikat, amíg nem találok gyárit. Esetleg valakinél elfekvőbe?
Üdv.
A gyújtásdoboz az ülés alatt bal oldalon van, a kiegyenlítő tartály betöltője felett.

Milyen számítógépes ellenőrzés volt, ha nem vagyok indiszkrét?
Igen olasz....Az az igazság hogy nem tudom hogy hol a gyújtás doboz és hogy milyen az eredeti ill a tuning. Kb. 1 hete van meg a motor és mentem vele 180 km-et.
Most ott tartok hogy volt karbi tisztításon meg számítógépes ellenőrzésen,illetve mondta a szerelő hogy kéne nézni egy szelephézagot.
Na most akkor:
1 henger: 0.25,0.26 0.18,0.18
2 henger: pont értéken.
3 henger: 0.26,0.25 0.16,0.13
4 henger: 0.22,0.23 0.16,0.14

Gyári érték 0.22+-3 0.16+-3
Van mit állítani.......
1 hengeresnél valamivel egyszerűbb volt.
Tuning gyújtás. Legalábbis a rotor. Gondolom olasz import a motorod, mert ott tuningolják szeretettel a Hornetet. A gyújtásdobozod milyen?
ŐŐŐŐ izé mi az hogy kittes gyújtás? Az most jó vagy rossz? Most úgy kezdtem el hogy 1-es lemérve és a többinél nézem hogy hol a munkavégzés,illetve lent a jeladónál pont "adja a jelet".
Ember, milyen géped van? Ebben kittes gyújtás van, azért nem találod a jelet.

Le tudod ellenőrizni a szelephézagot úgyis, hogy kezdésként beállítod a vezérműtengelyeket (IN-EX) leméred az egyes hengert, aztán 90fokonként a többit. 1-2-4-3 a sorrend.
én úgy szoktam, hogy pl 1 esével teszem munkaütemre, és így mind a 4 hengert meg tudod mérni ha leszedted a szelepfedelet úgyis látni fogod hol van munkavégzés
A vezlánc felőliről. egy kép ,megjelöltem pirossal hogy mik vannak,de az nem lehet a 4 henger külön állítása mivel alig mozdul el valamit.Itt
Mi az hogy nincs lent a jeladónál?
Melyik oldalon nézted?