ugyanez van a kicsit "nagyobb" corollánál is ne aggódj. Tiszta sebes lesz a kezem mire kicserélem. Elb**ott egy tervezés. Ja persze vidd "szak"szervizbe izzócserére 10 ezerért...
Ilyen a japán tervezés: helytakarékos. Egy fölös mm sincs sehol. Toyota Yaris izzócsere fél óra, ha bal oldalt kell, ahol az akksi van, akkor még több. Kis kéz előnyben, de hosszú ujj is kéne hozzá
Az a kötegelő bepajszerolás mission impossible, hacsak nincs valami törpe ismerőse az embernek aki (szorult helyzetében)bentről kiadja. Az a baj nincs türelmem most hozzá, ki az a barom aki ezt így tervezte meg.Kapja be!
Semmi extra. Figyelj a jobb oldalon a reléknél, és alul a rugóstagnál a bepattra. Pl én is xoptam vele vagy 1h mire rájöttem a technikára. Amit nekem sem sikerült.: a kábelköteg gyorskötöző csöcsét visszapattintani az undertail-be belülről kifelé.
Háttttt has mell és egyéb testrészek Közben akadt más tennivaló,de ha tő mondatokban leírod lehet az is segít. Látom ,hogy két ponton kell beakasztani a belső részét. De a fékelosztó alatt lévő nem akar bepattani a helyére. Gondolom valami lapos vassal kell noszogatni!
A márka mind1, de szerintem DOT 4 legyen, mert 100%-osan nem tudod ki takarítani a 4-est és a kettő nem keveredhet semennyire sem, és igazából a 4-es is ellátja a feladatát ahogyan legalább 15 éve teszi.
Kíváncsi vagyok hogyan fog viselkedni ezekkel a gumikkal, főleg hogy profin ki lett centírozva eleje hátulja,nagyon durva hogy hátulra 50 gramm kellett,előző guminál meg nulla súly volt.
Nem volt olcsó a felrakása 5000-et kér érte,igaz nitrogénnel van töltve,meg külön gép van beállítva csak motor centírozásra.
Nem gondolkodtam 4.0-nál magasabb értékűben. És nem is variálom túl. Megy bele a Repsoltól a 4.0 és jóccakát.
Az előző 7000-et bírt...
Majd elválik milyen lesz,az előző guminál biztos jobb lesz.
oké
Kíváncsi vagyok hogyan fog viselkedni ezekkel a gumikkal, főleg hogy profin ki lett centírozva eleje hátulja,nagyon durva hogy hátulra 50 gramm kellett,előző guminál meg nulla súly volt.
Nem volt olcsó a felrakása 5000-et kér érte,igaz nitrogénnel van töltve,meg külön gép van beállítva csak motor centírozásra.
Mi ez? Michelin Pilot Power?