Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ugyanez van a kicsit "nagyobb" corollánál is ne aggódj. Tiszta sebes lesz a kezem mire kicserélem. Elb**ott egy tervezés. Ja persze vidd "szak"szervizbe izzócserére 10 ezerért...
Gyere batran. Nem lesz hanyas, az fix, es a gombakat is viszaszolgaltatom.
Ilyen a japán tervezés: helytakarékos. Egy fölös mm sincs sehol. Toyota Yaris izzócsere fél óra, ha bal oldalt kell, ahol az akksi van, akkor még több. Kis kéz előnyben, de hosszú ujj is kéne hozzá
Ha eljön az ideje lesznek képek! De szerintem te személyesen is elhányhatod magad
Megtörtént!Eldobtam a kezemből az összes csavarhúzót. Áldozatok száma :3
Azt a xart en se pattintottam be. Keptelenseg. Helyette tegyel fel kepeket h miben mesterkedsz
Akkor most hagyd abba
Az a kötegelő bepajszerolás mission impossible, hacsak nincs valami törpe ismerőse az embernek aki (szorult helyzetében)bentről kiadja. Az a baj nincs türelmem most hozzá, ki az a barom aki ezt így tervezte meg.Kapja be!
A fékeloxtónál semmi pajszer! Csak kézzel! Figyelmesen
Semmi extra. Figyelj a jobb oldalon a reléknél, és alul a rugóstagnál a bepattra. Pl én is xoptam vele vagy 1h mire rájöttem a technikára. Amit nekem sem sikerült.: a kábelköteg gyorskötöző csöcsét visszapattintani az undertail-be belülről kifelé.
Bár hamar meglennénk ketten
Háttttt has mell és egyéb testrészek Közben akadt más tennivaló,de ha tő mondatokban leírod lehet az is segít. Látom ,hogy két ponton kell beakasztani a belső részét. De a fékelosztó alatt lévő nem akar bepattani a helyére. Gondolom valami lapos vassal kell noszogatni!
Köszi mindenkinek!

Nem gondolkodtam 4.0-nál magasabb értékűben. És nem is variálom túl. Megy bele a Repsoltól a 4.0 és jóccakát.
A márka mindegy, min. DOT-4, tehetsz DOT-5.1-est is, az keverhető, csak DOT-5-öt ne tegyél.
segítsek?
A márka mind1, de szerintem DOT 4 legyen, mert 100%-osan nem tudod ki takarítani a 4-est és a kettő nem keveredhet semennyire sem, és igazából a 4-es is ellátja a feladatát ahogyan legalább 15 éve teszi.
Fékolaj tökmindegy ugye, hogy milyen (pl. gyártó) megy bele csak legyen min. DOT 4.0?
Van valami trükkje a gyári undertail visszarakásának? (pc41)
8000 az egész jó sztem.

Az előző 7000-et bírt...
Majd elválik milyen lesz,az előző guminál biztos jobb lesz.
Nekem 8000km bírt ki.......nagy csalódás volt


oké
El ne szállj!
Igen az,annyi hogy ez a 2CT verziója.

Kíváncsi vagyok hogyan fog viselkedni ezekkel a gumikkal, főleg hogy profin ki lett centírozva eleje hátulja,nagyon durva hogy hátulra 50 gramm kellett,előző guminál meg nulla súly volt.

Nem volt olcsó a felrakása 5000-et kér érte,igaz nitrogénnel van töltve,meg külön gép van beállítva csak motor centírozásra.
Isti!
Mi ez? Michelin Pilot Power?
Nem vészes. De a munkagépek által felhordott sárra nagyon figyelni kell.