Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az egész komoly táv volt.

Utak nem voltak porosak csúszkálósak?
Nekem ma indult úgy igazán.
Paks-Bonyhád-Komló-Orfű-Pécs-Mohács-Szekszárd-Paks
280
km
Mohácsnál az előtt esett az eső mielőtt odaértem, de merő retek lett a motor. Hazafele kénytelen voltam bemenni a mosóba. Itthon meg persze lánctakarítás
Holnap indul a szezon!


Sok sikert.
valószínű.
Üdv!
Az milyen hogy csak tartalékon akar menni a Gép? A kis benzinszint(5 liter kb.), vagy eldugult a csap?
így van, ha nem haragszol meg nem keresem vissza azt a hozzászólást, írta valaki hogy a motorja sokat evett 7-8 liter ezért a tűket lejjebb engedték és a fogyasztása csökkent

Oda fogom tekerni a keverékszabályzót ahol jó neki nem pedig ahova mondják, ( haver motorjára hangoljam ? )

Köszöntem szépen a segítséget, igazi sportmotor.hu hangulat
Belül fekete.
Belseje?
"olvastam régebb, hogy több tulajnak is nagy volt a fogyasztása ezért lejjebb engedték a tűket, ez érdekelne tapasztalatból hogy hova is tegyem, nincs kedvem kikisérletezni"

Ebből szűrtem le. Na mindegy. Lehet én vagyok lassú, de nekem jó pár év kellet, hogy legyen fogalmam a karburálásról.

Ha csinálod, számold le, mennyire van nyitva a keverék csavar. Ha nyitott kipufogód van, nyugodtan nyisd ki 3-ra. Ettől megszűnik benne a lyuk és jobban fog menni alsóbb fordulatokon. (magasabb fokozatban is tudsz tötyörögni )
Na a videót nem tudtam felrakni....
Köszi szépen. Másnak is így mozog?
Nem tudtam, hogy nem állítható. Nem úgy akarom beállítani mint a "haveré"... Mamis vagyok azért van kis sejtésem a karburálásról... De gondolom Neked is van egy tapasztalatod ahogy neki állsz a hornet karburálásának, erre lettem volna kiváncsi, mert úgy tudtam állítható a tű
El kell keserítselek. A gyári tű nem állítható. Amúgy, ha állítható lenne, akkor sem ugyanolyanra kell állítani, mint a "haverét", mert nincs két egyforma motor. Kipufogó, blokk állapota, stb.
Végre elkészült a sárvédőm.
nincs vele komolyabb bajom, kell neki egy kis állítgatás, néha néha meg torpan gázadásra... tökéletesebben kéne járjon, és ha már szétszedem kíváncsi lennék tapasztalatokra

5.5 öt evett 120as utazóval, néha néha 180 is volt nincs bajom vele csak nem mindig tetszik a gázreakciója
megy rendesen a gép?
holnap karbit tisztítok meg szinkronizálok és olvastam régebb, hogy több tulajnak is nagy volt a fogyasztása ezért lejjebb engedték a tűket, ez érdekelne tapasztalatból hogy hova is tegyem, nincs kedvem kikisérletezni ha már itt van ez a topic. pc36-ról van szó
Ennyit... Milyen rovátka? Dyno van benne?
Tapasztalatokat szeretnék hallani hogy melyik rovátkákba tegyem a porlasztótűket 5.5 öt evett ma, első motorozás alkalmával, nemtudom mennyit kéne fogyasszon
Gondoltam, hogy hülyeség, bár az elektronika nem az én világom.
Köszi!
Zsír! Hol lehet ilyeneket venni? Hornet is van? :) Láttam valahol (talán a vaterán) ilyesmiket, valami 2000 körüli áron. Ha ez az, még lehet vennék is egyet, aztán kicsit átmakettezném, hasonlóra, mint a sajátom. :)
Moszmá van ed comó motojod.
1:12 Modell
Király
Modell vagy makett?