Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Node a gyökerei csíkszeműek
egyébként csudaszép állapotban van!
ezt már olaszban rakták össze:) ha jól látom 2000+ gyártás
persze ha öccázé vetted akkor érdekel
Japán
az "rendes" tőled hogy annyiért adnád mint amennyiért vetted.
persze 600-as hornethez való
valakit érdekel esetleg egy új gyári honda olajszűrő?2001-es évjárathoz vettem,de a motor már nincs meg,igy az olajcsere elmaradt,amennyiért vettem továbbadnám.a cimem szaboa@kabel2.hu
Sziasztok
Pár napja/hete dobtam fel egy videót hogy sípol a mocim!
Most hogy kivittem körbetudtam járni és a legvalószínűbb a vízpumpa.
Ha bemelegszik a moci elkezd sípolni de 1500 fordulat felet nem csinálja,ez azért is érdekes mivel gondolom én hogy a vízpumpa mindig forog ha nyitva van a termosztát ha zárva.
Itt egy video róla,kep1,kep2!
Ránézésből van 2 db szimering amelyik a víznél van lehet már elfáradt,és befolyt a csapágyba,ezt azért gondolom mivel a képen látszik hogy a kis lyuknál folyt ki a valami.Kézzel hajtva eléggé szorosnak érzem. Most ott tartok hogy szétszedném megnézni a csapágyat picit megütögettem de meg se moccant,erősen meg nem mertem.

Kérdésem hogy egyrészt volt-e valakinek ilyen gondja,szedett-e szét valaki vízpumpát?
Ma voltam műszaki vizsgán és Vámnál. Korrektek és segítő készek voltak (Békéscsabán). Holnap jön a biztosítás és az okmányiroda Az olasz csődörből igaz magyar csődör lesz
afene, a topmodell csajok inkább magukat habozták és mosták pedig mondtam, hogy a motort kell nem találni ma már jó munkaerőt

Tono! Köszi
Az az igazság hogy azt hittem hogy van még benne vagy 5-6 liter, de nem raktam tele és mentem vele 180km-et,ebből 50-et komolyabb tempóval. Kúton a pisztoly olyan hamar letilt és azt hitem hogy tele van.
üdv
arra az utolsó literre ne hagyatkozz mert gyakran előfordulhat hogy kihagy az ellátás kicsit nagyobb kanyaroknál, elvileg az úszóban van annyi de nálam már volt olyan hogy jobb kanyarok után azt mondta kéne a tartalék, 10km múlva visszaállítottam és még elmentem 25km-t tartalék nélkül.
hm én látok rajta egy elkenődött muslincát, nem jó ez így!
Nagyon
Ui: Tartalékon voltam végig.
Sziasztok
Elvoltam ma motorozni a kis hornettel. Jó is volt meg nem is....
Hazafelé jövet lefulladt a kis darázsom, megálltam vele kis pihi elindult mentem kb 3-5 km-et lefulladt és ez kb még kétszer.
Hazaértem és rátankoltam 15 litert. A gép ugye egy 99-es, 16 literes tankal szerelve. Az lehet hogy azt az 1 litert nemigen tudta már felszippantani?
Illetve a másik kérdés hogy mikor "tele" raktam múltkor a kúton csak a tankban lévő fémig tankoltam, picit följebb talán,persze most utólag mikor otthon kis kannából raktam bele ott majd belement még 6 liter. Tehát remélem beszopattam magam és nem a motornak van baja.
Vélemény?
Üdv
gondoltam megosztom hátha érdekel valakit egy patika állapotú 2009-es Hornet
Nekem is volt R Scenicem,és volt benne nem egy 1000 éves -ésszerű-megoldást agyatlanul felrúgó kivitelezés. Ez a legjobb autó http://youtu.be/2o_UV-iMDJ0 gyorsan ég de drága
Ezzel azt erősítetted meg amiről a videóban is szó volt. Nem kedvelem a VW-t, sőt nekem is Mégane-om van, de akkor is durva... Látszik, hogy azért meg lehet azt tervezni normálisan is.
Szerintem manapság egyik sem egyszerű konstruálással történik.
Előtérbe helyezik a Desing-t, és hogy az később szerelni hogy lehet, az másodlagos, vagy sokadlagos dolog.
Véleményem szerint az izzó csere ma már nem az az átlagos beavatkozás, mint ezelőtt 10-15 évvel ezelőtt.
Dolgoztam VW-Audi-Seat, Renault, Kia, Honda, Subaru szervizekben, és meg kell mondani, hogy szopósabbnál szopósabb modellekkel találkozik az ember.
Konkrétan egy Subaru modellnél egy szakavatatlan kéz 1,5 perc alatt képes okozni 200Kft kárt, mert elöri a fényszóró hátsó részét egy rosz mozdulattal.
Honda Accord (2.2 i-Dtec) első lökös le, ha tompát akarsz cserélni... jobban jársz, mert mire kivarázsolod dobbetéten kersztűl, 1.: lenyúzod a bőrt a kezedről
2.: lehet szétakasztasz valamit....
Lehet h egy márkaszerviz nem olcsó, de csúnya károkat tud okozni egy "kontár", aztán pedig csak a szájtépés megy a szervizbe, hogy milyen szar már a minőség, hogy elört, kiesett, elégett ect ect ect... és ez 4 vagy 2kerékről szól, az tökmind1.
Nem akarnám szidni a Rönóót, DE MEGTESZEM
Én eddig csak jót tudok mondani szerelhetőségre. Ti azért panaszkodtok mert nem volt még olasz motorotok

Nekem volt husqvarnam még a cagiva & mv augusta által gyártott széria. Blokkról panaszt nem mondok, de a többi.. katasztrófa... A PC41-en hátsó kerék ki, plusz fékbetét csere kb 20 perc volt úgy hogy a szerszámokért szaladgálni kell, és most szedtem ki a hátsó kereket először..

Na de anno a husqvarnánál, ott lehetett beszélni helytakarékosságról csak az volt fél óra mire a kereket bejátszottam a két villa közé plusz még egy mig féknyerget is a helyére tettem plusz egy negyed óra mire a láncot is és gyakorlott kézzel mert elég sokat kellett kivennem a hátulját..

szóval én eddig csak dicsérni tudom a szerelhetőséget
Vannak még nehéz esetek: http://youtu.be/nXCZ2v-nIF4
A pc41-en sem egyszerű a művelet,mármint az izzó csere!Lehet anyázni gazdagon!