Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Aha tehát akkor hagyjam úgy ahogy van. Köszi
Üdv
A jeladónál ne nézd a "pöcköt", mert az a gyújtás időponthoz van, nem a felső holtponthoz. Elviekben 7 fok az előgyújtás, de a tied kittes és ahogy elnézem el van rakva mínuszba.
valakinek volt már fent hátul a gyári 42-es helyet 45-ös lánckerék?
(elöl gyári 15)
van tapasztalat? mennyire lehet nyomatékosabb alsó tartományban, illetve mennyit veszíthet a végsebességéből?
az idő miatt sajnos még nemtudtam kipróbálni!
Sziasztok
Olyan kérdésem lenne hogy szelephézagot állítok azzal nincs is bajom,de itt van 2 kép: 1
2

Ez az az állapot amikor az 1-es hengert mérem in-ex illetve lent a jeladó. Ez így nagyából stimmel is de a 2-3 hengernél amikor a vez.tengely a holtponton áll tehát mérném a hézagot akkor lent a jeladónál nincs egy pöcök se,igaz csak nagyon kicsit kell mozdítanom a tengelyeken a hézag fent marad is de már nem a holtponton vannak. Ezt hagyjam így? Normális ez?
Köszi
Üdv
Szia!
Nekem van ilyenem .
köszönöm!
eladtam. gyakorlatilag csak kipróbáltam. féltem ha sok km megy bele sokat veszít az eladási árából.
bár megtehettem volna hogy megtartom! de a pénz nagyon jól jött!
nagy élvezet egy ilyen monstert motorozni!
Örültem , hogy ismét láthattam egy olyan motort amihez (még ha kicsi is) volt közöm.
Motogroup H. importőr biztosította a motort a sorsolásra és én őnekik dolgozok be (minden ami sérült és dekoratőr)
Gratulálok hozzá !
Használod?
kicsi a világ!
akkor te raktad rá a matricát?
eszméletlen gyönyörű motor!
életem legszebb élménye volt!
Lényegében csak ennyi!
Én előbb tapogattam mint te
A 4db leömlő gyári, utána lett csak kipucolva minden.
A lambda ki van iktatva, csak lezáróként üzemel.
Még egy-két kérdés. A leömlőn van két fényesebb henger. Azt is kiváltottátok?
A lambda-szonda csak lezáró, vagy be van kötve?
Köszönöm szépen a segítséget!
A cél a tuning
Akra most kelt el
A desing másodlagos
Leömlő marad a gyári
A gyros-t szeretem
A lóvét mégjobban, marad minden gyári :D
Jó itt (e)lenni ;)
Mi a cél? Tuning, hang, design?
Ha tuning, nem.
Ha hang, igen.
Ha design, semmi sem változik
Ha veszel Akrát, nem kell PC, szép lesz, kellemes hanggal.
Ha leömlőt is faragsz, plusz a dob, plusz PC, akkor szép, hangos, gyors
Vagy gyros, de azt én eszem
Szerinted a gyári heréltel érdemes belevágni?
Szerintem egy PCIII usb 40-ért beszerezhető. Kell még egy Eliminátor 5ezer, vagy egy 300 ohmos ellenállás 30ft-ért . Plusz a pad. A kipufogó rajtad áll.
Köszi.
Mennyi az annyi.......meg kell tudnom
Soha
Semmilyennel. A PC-vel optimalizálod az üzemanyag-levegő keveréket. Jobb lehet a fogyasztás és dinamikusabb lesz a motor.
kivancsi vagyok mikor lesz (lesz?) amikor azt mondod : na ez kesz, mar nem kell semmi a gephez!
Most őszintén. A Power Commander beszerelés után milyen élettartam csökkenéssel kell számolni? Kell számolni?
A diagram.
Ezen támaszkodik a doboz.
ez mire is jo?