A jeladónál ne nézd a "pöcköt", mert az a gyújtás időponthoz van, nem a felső holtponthoz. Elviekben 7 fok az előgyújtás, de a tied kittes és ahogy elnézem el van rakva mínuszba.
valakinek volt már fent hátul a gyári 42-es helyet 45-ös lánckerék?
(elöl gyári 15)
van tapasztalat? mennyire lehet nyomatékosabb alsó tartományban, illetve mennyit veszíthet a végsebességéből?
az idő miatt sajnos még nemtudtam kipróbálni!
Sziasztok
Olyan kérdésem lenne hogy szelephézagot állítok azzal nincs is bajom,de itt van 2 kép: 1 2
Ez az az állapot amikor az 1-es hengert mérem in-ex illetve lent a jeladó. Ez így nagyából stimmel is de a 2-3 hengernél amikor a vez.tengely a holtponton áll tehát mérném a hézagot akkor lent a jeladónál nincs egy pöcök se,igaz csak nagyon kicsit kell mozdítanom a tengelyeken a hézag fent marad is de már nem a holtponton vannak. Ezt hagyjam így? Normális ez?
Köszi
Üdv
köszönöm!
eladtam. gyakorlatilag csak kipróbáltam. féltem ha sok km megy bele sokat veszít az eladási árából.
bár megtehettem volna hogy megtartom! de a pénz nagyon jól jött!
nagy élvezet egy ilyen monstert motorozni!
Örültem , hogy ismét láthattam egy olyan motort amihez (még ha kicsi is) volt közöm.
Motogroup H. importőr biztosította a motort a sorsolásra és én őnekik dolgozok be (minden ami sérült és dekoratőr)
Gratulálok hozzá !
Használod?
A cél a tuning
Akra most kelt el
A desing másodlagos
Leömlő marad a gyári
A gyros-t szeretem
A lóvét mégjobban, marad minden gyári :D
Jó itt (e)lenni ;)
Mi a cél? Tuning, hang, design?
Ha tuning, nem.
Ha hang, igen.
Ha design, semmi sem változik
Ha veszel Akrát, nem kell PC, szép lesz, kellemes hanggal.
Ha leömlőt is faragsz, plusz a dob, plusz PC, akkor szép, hangos, gyors
Vagy gyros, de azt én eszem
Szerintem egy PCIII usb 40-ért beszerezhető. Kell még egy Eliminátor 5ezer, vagy egy 300 ohmos ellenállás 30ft-ért . Plusz a pad. A kipufogó rajtad áll.
Üdv