Kaptam egy fülest hogy van a ricsibontóban egy fekete, de nem tudni mikori évjáratra. Felhívtam hogy azonnal tegye félre, megyek érte. Röhögve mondta hogy ok, de nem hiszi hogy valaki elvinné, mert évek óta ott porosodik. Ezért aztán örült hogy nem foglalja tovább a helyet és ajándék áron adta, 10 e hufért.
Tokornel darabarat kell erteni gondolom. A ketto 20000? Egyeb dolog is beszerezheto? Van par aprosag ami hianyzik es nem artana ha meglenne. Pl nivopalca . Az ulesen van 4 kampo abbol is kellene 2, illetveaz oldalidom fuleirol hianyzik a ket gumi igy kicsit zorgos. Ezek beszerezhetoek lennenek? Visszaterve a tukrore hogy mutatna a cb1000r tukre a PC36-on. Mindenesetre a mostanit szivesen cserlnem mert latni nem sok mindent lehet benne .... viszont dizajnos . .
Sziasztok
Már egy ideje nézegetek a neten 600-as hornetet. Most a környékemen van egy 900-as eddig azokkal azért nem foglalkoztam mert több100 km re voltak ilyen gépek tőlem. Kérdésem az lenne hogy mivel jobb illetve rosszabb a kis öcsitől?
üdv
Köszönöm a tanácsokat. Igazából már lemerült akksival próbáltam meg beindítani. Húztam a szivatót, meg lehet egy kis gázt is, ekkor volt egy nagy durranás. Most új akksit tettem bele, de nem bírja beindítani. A motor igazából sokáig állt egy teremgarázsban. A karbiból nem tudom a benzint kiengedni, mert 4 karbi van rajta, és csak a szélsőhöz férek hozzá.
Ha gyárit akarsz az zsebbenyúlós. Ha nem, akkor georgedesign Már ha olyanra gondolsz, amit fényezni kell. Az utólagos 3D-st én legutóbb ebayen láttam, de nem tudom mennyiért.
Van valakinek tuti forrás, ahonnan a tankon lévő matricát meg lehet rendelni? 2005-ös vas fekete matrica kellene asszem. A Hornet felirat sincs rajta, de az annyira nem fontos.
A tükör belátható ideig (kb 1-2hónap) fix áras.... azt követő (részemről beláthatatlan idő) ár a Honda Europe Ltd és a Magyarországi Fióktelep árpolitikájától függ.
Hát a két ütemhez (se) nem értek, és szerelő sem vagyok, inkább lelkes amatőr, megfigyelő
A gurulást nem javaslom, mert motorozni nem tudok, azt viszont lassan és bizonytalanul. Már ha van mondjuk kanyar is. Egyenesen kva ügyes vagyok De a dumálós résszel nincs gond.
És azok a tükrök alkalmi vételek, vagy állandósított árúak?
Tudod, én nekem eddig volt 2motorom. Az első egy Suzuki RM 125 volt, évjáratát tekintve '87 és '91 közé tehető, egy pakolt gané' hajigáló (lett volna, ha működő képes lett volna). Vásárlást követően darabokra szedtem, minden porcikáját, kivéve a blokkot, felújította, lefényeztem. A motorját szakműhelybe rendbe tették, de a gyújtása sosem volt jó.... mindíg megadta magát az elekrtonika. Hosszas sz@pás után rászántam magam, hogy eladom, pedig a terveim között az szerepelt, hogy ha lesz másik, és azt már nem használom, vitrinbe teszem...persze nem így lett, túladtam rajta, de azt mondanom sem kell, hogy kb a vétár 3X költöttem rá, és eladáskor az eredeti vételár 1/2 adták érte
Etz a traumát nehezen, de kihevertem , majd jött a darázs, 0km, csillog villog, brümmög, és éééssséééssssssssss nem kell rúgkapálni, hogy beinduljon. Szóval ugrottam 475ccm-et, plussz 2ütemet, és egy tökéletes megbízható imádnivaló naked bike-ot. Rá is úgy gondolok, hogy ha egyszer lesz váltás, és azt úgy tudom megtenni, hogy ő megmarad, akkor irány a "vitrin", majd a kölök megörökli. De egyenlőre nagy a szerelem, nem gondolkodom váltáson, és még a kölök sincs úton, pedig de jó is lenne
És fonotos megjegyezni (bár sohha nem nézi, nem is motoros egyik külsős tag) hogy a sztori első fele sohha nem jött volna létre, ha a szülők nem támogatnak ( lelkileg ) és a sztori második fele, pedig a feleségem nélkül elérhetetlen lett volna!
Ezúton is köszönet mindenkinek
Tavasszal - Nyáron lehet tal. na persze nem azért, hogy mustráljalak! inkább light-osan gurulgatni, dumálgatni.
A CB1000R tükör pedig 10K / db..... nem olcsó, ellenbe gyári bontatlan sérülésmentes kozmetikai segédeszköz hölgyeknek
Ha akarod egyszer megmutatom, hogy nem vagyok férfi
Amúgy ezek szerintem alap dolgok, ha valakinek egy 17 éves, karburátoros, japán belpiacos segbosszantója van. Én ezeket mind a saját bőrömön tapasztalva tanultam meg és igyekszem másoknak segíteni, hátha tanulnak az én hibámból.
Tankbört hol vetted & mennyi kincs volt ?
Már egy ideje nézegetek a neten 600-as hornetet. Most a környékemen van egy 900-as eddig azokkal azért nem foglalkoztam mert több100 km re voltak ilyen gépek tőlem. Kérdésem az lenne hogy mivel jobb illetve rosszabb a kis öcsitől?
üdv
jobbos - balos 6K / db és gyári ciciccccmatricica.... elég drága!
Én inkább tennék rá olyan Suzuki emblémár lepisilő kisfiút
Van valakinek tuti forrás, ahonnan a tankon lévő matricát meg lehet rendelni? 2005-ös vas fekete matrica kellene asszem. A Hornet felirat sincs rajta, de az annyira nem fontos.
rakoncátlan pc....
A tükör belátható ideig (kb 1-2hónap) fix áras.... azt követő (részemről beláthatatlan idő) ár a Honda Europe Ltd és a Magyarországi Fióktelep árpolitikájától függ.
A gurulást nem javaslom, mert motorozni nem tudok, azt viszont lassan és bizonytalanul. Már ha van mondjuk kanyar is. Egyenesen kva ügyes vagyok De a dumálós résszel nincs gond.
És azok a tükrök alkalmi vételek, vagy állandósított árúak?
Tudod, én nekem eddig volt 2motorom. Az első egy Suzuki RM 125 volt, évjáratát tekintve '87 és '91 közé tehető, egy pakolt gané' hajigáló (lett volna, ha működő képes lett volna). Vásárlást követően darabokra szedtem, minden porcikáját, kivéve a blokkot, felújította, lefényeztem. A motorját szakműhelybe rendbe tették, de a gyújtása sosem volt jó.... mindíg megadta magát az elekrtonika. Hosszas sz@pás után rászántam magam, hogy eladom, pedig a terveim között az szerepelt, hogy ha lesz másik, és azt már nem használom, vitrinbe teszem...persze nem így lett, túladtam rajta, de azt mondanom sem kell, hogy kb a vétár 3X költöttem rá, és eladáskor az eredeti vételár 1/2 adták érte
Etz a traumát nehezen, de kihevertem , majd jött a darázs, 0km, csillog villog, brümmög, és éééssséééssssssssss nem kell rúgkapálni, hogy beinduljon. Szóval ugrottam 475ccm-et, plussz 2ütemet, és egy tökéletes megbízható imádnivaló naked bike-ot. Rá is úgy gondolok, hogy ha egyszer lesz váltás, és azt úgy tudom megtenni, hogy ő megmarad, akkor irány a "vitrin", majd a kölök megörökli. De egyenlőre nagy a szerelem, nem gondolkodom váltáson, és még a kölök sincs úton, pedig de jó is lenne
És fonotos megjegyezni (bár sohha nem nézi, nem is motoros egyik külsős tag) hogy a sztori első fele sohha nem jött volna létre, ha a szülők nem támogatnak ( lelkileg ) és a sztori második fele, pedig a feleségem nélkül elérhetetlen lett volna!
Ezúton is köszönet mindenkinek
Tavasszal - Nyáron lehet tal. na persze nem azért, hogy mustráljalak! inkább light-osan gurulgatni, dumálgatni.
A CB1000R tükör pedig 10K / db..... nem olcsó, ellenbe gyári bontatlan sérülésmentes kozmetikai segédeszköz hölgyeknek
Asszem ennyi
Sajnos továbbra sincs
Üdv: Andi
Amúgy ezek szerintem alap dolgok, ha valakinek egy 17 éves, karburátoros, japán belpiacos segbosszantója van. Én ezeket mind a saját bőrömön tapasztalva tanultam meg és igyekszem másoknak segíteni, hátha tanulnak az én hibámból.
Viszont a CB1000R tükör ára még aktuális