ha te tényleg csaj/lány/nő vagy, akkor én ugató vadászkutya vagy elvégeztél valami műszaki iskolát
vagy egész nap a motoroddal foglalkozol, és megkéred a párodat, hogy okozzon valami hibát a vasban, és te kijavítod azt
Nem megsérténi akarlak, csak le a kalappal, ha az 1es ponton én egy ugató v.kutya vagyok
Arra gondolsz, hogy indítózás közben lemerült az akksi? Mert első körben akkor azt kell feltöltened. Ha túlszívta magát, akkor vagy kiengeded a karbiból a benyát, de kis idő eltetltével, mondjuk másnapra már biztosan, kipárolog a fölösleg és be kellene indulnia. Ha csak forgatja és egy idő után benzinszagú már minden akkor több gond is lehet. Belerohadt a benzin a karbiba (ez attól is függ, hogy mióta nem indítottad be) megadhatta magát a gyertya is, érdemes megnézni, hogy nem köpködte-e be a motor, mert ha így van, akkor nem fog beindulni, amíg meg nem takarítod azokat. Az enyém pl. nincs jó barátságban a szivatójával. Egy próbát megérhet az is, hogy szivató nélkül indítózól, de húzol közbe egy kis gázt, mert ilyenkor több levegő áramlik be. Ha rajta van a szivató nem javaslom, mert gyertyapucera lesz a vége. Más momst hirtelen nem jut eszembe
régebben mér kérdeztem tőletek, de lehet már van azóta nektek..:).....keresek 2005-600 Hornethez lámpa fölötti, műszerfal alatti(előtti) színre fújt műa. idomot + a gyári feketeszínű műa. idomot...:)....van nektek?
ha van vki másnak elfekvőben eladásra, ne tartsa magában..
Tanácsot szeretnék kérni. Van egy 250-es hornetem. A napokban próbáltam beindítani, de gyenge volt az akku és valószínűleg túlszívattam. Azóta nem bírom beindítani. Kinek van valami tapasztalata?
Igen ez egy jó kérdés! A következő kérdésem nekem is ez lett volna....én pusztán anyagi megfontolásból választanék 190-est...azt tudok újat féláron! :-D :-D Megveszem remélem jó lesz, majd beszámolok! Üdv
Kozben futom a koroket akku/toltes ugyben. Kiderult rossz a multimeterem. Ugyhogy fals ertekeket mertem. Kaptam kolcson egy masikat plusz egytoltot is kontrolkent (koszi David). Ugy nez ki jo a toltom viszont az akku mar nem igazan. Holnap jon az uj es villamossagi emberke is rakukkant. Nem gondoltam, hogy ekkora szivas lesz belole.
Fejlemenyek holnap ha erdekel valakit, ha nem irjatok meg nem terhelem a forumot a szenvedesemmel.
Elbírja. Itt azért csak 10mm a különbség :) Ha megnéztek több 180-as gumit, akkor némelyik szélesebbnek tűnik(pl.Dunlop), másik keskenyebbnek (Conti). Elviekben egyformának kellene lennie, de mégsem az. Amúgy a 195/50 alacsonyabb oldalfalú, mint a 180/55. Pl. pályán a versenykiírásban is benne van, hogy felniméret nem változtatható, de gumi igen és pl.a 600RR kereke is csak 5,5 coll. Gyárilag 180/55-el van szerelve, de régebben 195/60, mostanság pedig 195/55-ös gumikkal mennek.
Ha felteszitek a 190-es gumit nem megy a fordulékonyság rovására? Mert én pont fordítva jártam. A 900RR-en volt 180-as és sokkal könnyebben kanyarodott. De lehet csak az érzékeim csaptak be.
Ugyanez lenne a kérdésem hozzád, annyi változással, hogy pc41-ről van szó. Elfér-e a 190-es gumi, illetve nem húzza le a felni nagyon? Mivel ugye szélesebb felnire való, vagy ekkora eltérés még nem feltűnő.. mert annyi tapasztalatom volt hogy 160széles gumi helyett akartam 180-ast régi gépemre, bár nem is fért be, de úgy nézett ki a kerék mint egy ronda úszógumi.
Ha kell még valami méret, vagy kérdésed van írhatod ide is, vagy exec79@gmail.com (naponta többször is nézem) azt vedd figyelembe hogy a passzoló lencse és krómkeret között is van 1-2mm rés gyárilag.
Sziasztok! Egy kis segítséget kérnék! A 190/50-17 gumit fel lehet tenni 2002-es 600 Hornetre? Most 180/55-17 van rajta. A trollkodás előtt mondom: tudom hogy fel lehet rá tenni, de én a felnire szeretném felszerelni-szóval értitek. :-D Elfér hátul a villánál, nem ér bele? Ha esetleg valaki ilyet használ, megköszönném az információt! Üdv : Sipi
vagy egész nap a motoroddal foglalkozol, és megkéred a párodat, hogy okozzon valami hibát a vasban, és te kijavítod azt
Nem megsérténi akarlak, csak le a kalappal, ha az 1es ponton én egy ugató v.kutya vagyok