Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kösz kösz, nem valószínű hogy lesz rajta dob, talán akkor ha valaki tud tényeket mondani nekem hogy csökkent a fogyasztása a sport dobtól mint pl az xt660
szinten tartáson is 13 felett szokott lenni ezeknek a töltőknek a feszültsége és általában 14,4v-ig töltik. keress leírást a neten a töltőhöz, ha nincs meg, hátha abban írnak valamit (bár nekem gyanus). de így messzíről nem tudok biztosat mondani.
A cbr-em akksijan most probaltam. Par perc utan kiirta, hogy kesz. Ramertem 12.48 V volt a kapocsfesz.
Gratula hozzá!
A hangját meg szerintem hamar megszokod majd, max egy kipuffal segítesz rajta...
ok, motor módban jó lesz az :) nincs egy tuti jó akksi otthon? azon megnézni a töltést, hogy meddig megy fel a fesz?
Hat azt nem latom. Van egy motor ikon, egy auto ikon, egy 6V-os mod es egy hopihe ikon. Aramot meg nem tudom hogyan kell merni, ferfiasan bevallom.
lehet cella zárlatos az akksi és azért nem megy feljebb. mert a cellazárlat ügye egy folyamatos fogyasztó. (de ez csak tipp) a mennyivel tölt kérdés az amperre vonatkozott. ezeknek a kis akksiknak nem jó, ha nagy amperrel küldöd meg.
tevion tolto. 12,5 v-al toltott. meg is lepodtem.
a TDM Apumé, a hornet meg tök ugyan olyan mint a tied, apróbb hibákkal de szép lassan csinos lesz, majd március környékén kerül rá rendszám
Ezek szerint meglett a motor? Mikor lesz fotó?
Mi lett a TDM-el? Vagy azt csak próbálgattad?
milyen töltőd van? mennyivel tölti? lekapcsol töltés végén? tedd rá az akksira a töltőt és a műszert is. kapcsolt be a töltőt és látod meddig megy fel a fesz.
magyar nyelvű manuálja van valakinek hozzá ?
Bízom benne én is. Elöl maradt a Pilot Power 2CT. Bízom benne komálják majd egymást. Ha nem dobok előre is egy road 2-t.
Szia!

nekem is PR2 van fenn, kb 8000 km-rel. Január elején gurultam egyet, nem csúszkált, jól ment, bár nem is huligánkodtam vele. :) Szerintem jó választás!
Fasza lett!
Ezen a télen a kötelezőkön kívül nem sokat foglalkoztam a géppel, nem is lesz sok változás! Viszont nézve a képeket, jó lenne már gurulni, legutóbb egy hónapja voltam (sajna most a jó időben nem volt alkalmam)!
Érdekes. Levettem töltőről és 12,44 a kapocsfesz. Van mellette egy YTZ10S akku is (persze nem megy bele a hornetbe ) azon úgy, hogy vagy két hete töltöttem ugyanezzel a töltővel 12,3 V van. Szar a töltőm is? Megőrülök.
Köszönöm megnyugodtam, menetközben is érzem alattam hogy morog, majd szétszedem belenézek, talán nem volt bontva még, a tömítés elég gyárinak tűnik.
Ha jól tudom ez típus sajátosság. Nekem 2000-es van, és kiengedett kuplungnál ott is van egy ilyen morgó, fortyogó hang.
Küldeném de 18 mega tömörítve. Talán menni fog.
akkor várj azért 1-2 órát mondjuk, mert töltés után még magasabb érték lesz, mint nyugalmi állapotban.
Még töltőn van, de leveszem és megmérem. Úgy is azt jelzi hogy kész. Kíváncsi leszek.
kiengedett kuplungnál a morgó hang mennyire jellemző ? ha behúzom elhallgat a Ti motorjaitokon mennyire morog? 2005ös cb600f hornet
Szerintem igen, csak kell hozzá az a két fül. amihez rögzíted.
Az enyém ránézésre majdnem ugyanez, csak az Honda.
A manual digitális formában van?
Ha igen, akkor átküldenéd a bourneee(kukac)gémélre?

ha jól értem most feltöltötted. Menj ki, nézd meg mennyi a nyugalmi kapocs fesz az akksin. magyarán hány Volt van benne. Írd fel. Aztán nézd meg reggel is. Ha jelentősen csökken, akkor tuti cellazárlatod van. Ha nem csökken, még mindig lehet kapacitás veszett az akksi (szulfátosodás, stb). 12,7-től teljesen töltött, 12,4 már merült akksinak számít. 12,4 alatt már szulfátosodik is az akksi.
A 9,8 V úgy lett, hogy lehúztam a generátor vezetéket. Megmértem az egyes tekercsek mekkora feszt adnak le. Eközben ugye járt a motor és a világítás stb. rajta. Így esett le 9,8-ra. Normál esetben, alapjáraton is 12V alatt mértem. Emelve a fordulatot, úgy 2000 1/min értékig emelkedett 13.6 V-ig majd szépen lement 12,7-12,9 V-ra. Remélem tényleg csak az akku miatt csinálja.