Kösz kösz, nem valószínű hogy lesz rajta dob, talán akkor ha valaki tud tényeket mondani nekem hogy csökkent a fogyasztása a sport dobtól mint pl az xt660
szinten tartáson is 13 felett szokott lenni ezeknek a töltőknek a feszültsége és általában 14,4v-ig töltik. keress leírást a neten a töltőhöz, ha nincs meg, hátha abban írnak valamit (bár nekem gyanus). de így messzíről nem tudok biztosat mondani.
lehet cella zárlatos az akksi és azért nem megy feljebb. mert a cellazárlat ügye egy folyamatos fogyasztó. (de ez csak tipp) a mennyivel tölt kérdés az amperre vonatkozott. ezeknek a kis akksiknak nem jó, ha nagy amperrel küldöd meg.
milyen töltőd van? mennyivel tölti? lekapcsol töltés végén? tedd rá az akksira a töltőt és a műszert is. kapcsolt be a töltőt és látod meddig megy fel a fesz.
nekem is PR2 van fenn, kb 8000 km-rel. Január elején gurultam egyet, nem csúszkált, jól ment, bár nem is huligánkodtam vele. :) Szerintem jó választás!
Fasza lett!
Ezen a télen a kötelezőkön kívül nem sokat foglalkoztam a géppel, nem is lesz sok változás! Viszont nézve a képeket, jó lenne már gurulni, legutóbb egy hónapja voltam (sajna most a jó időben nem volt alkalmam)!
Érdekes. Levettem töltőről és 12,44 a kapocsfesz. Van mellette egy YTZ10S akku is (persze nem megy bele a hornetbe ) azon úgy, hogy vagy két hete töltöttem ugyanezzel a töltővel 12,3 V van. Szar a töltőm is? Megőrülök.
Szerintem igen, csak kell hozzá az a két fül. amihez rögzíted.
Az enyém ránézésre majdnem ugyanez, csak az Honda.
A manual digitális formában van?
Ha igen, akkor átküldenéd a bourneee(kukac)gémélre?
ha jól értem most feltöltötted. Menj ki, nézd meg mennyi a nyugalmi kapocs fesz az akksin. magyarán hány Volt van benne. Írd fel. Aztán nézd meg reggel is. Ha jelentősen csökken, akkor tuti cellazárlatod van. Ha nem csökken, még mindig lehet kapacitás veszett az akksi (szulfátosodás, stb). 12,7-től teljesen töltött, 12,4 már merült akksinak számít. 12,4 alatt már szulfátosodik is az akksi.
A 9,8 V úgy lett, hogy lehúztam a generátor vezetéket. Megmértem az egyes tekercsek mekkora feszt adnak le. Eközben ugye járt a motor és a világítás stb. rajta. Így esett le 9,8-ra. Normál esetben, alapjáraton is 12V alatt mértem. Emelve a fordulatot, úgy 2000 1/min értékig emelkedett 13.6 V-ig majd szépen lement 12,7-12,9 V-ra. Remélem tényleg csak az akku miatt csinálja.
A hangját meg szerintem hamar megszokod majd, max egy kipuffal segítesz rajta...
Mi lett a TDM-el? Vagy azt csak próbálgattad?
nekem is PR2 van fenn, kb 8000 km-rel. Január elején gurultam egyet, nem csúszkált, jól ment, bár nem is huligánkodtam vele. :) Szerintem jó választás!
Ezen a télen a kötelezőkön kívül nem sokat foglalkoztam a géppel, nem is lesz sok változás! Viszont nézve a képeket, jó lenne már gurulni, legutóbb egy hónapja voltam (sajna most a jó időben nem volt alkalmam)!
Az enyém ránézésre majdnem ugyanez, csak az Honda.
A manual digitális formában van?
Ha igen, akkor átküldenéd a bourneee(kukac)gémélre?