Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia!
2005-től lett fordított telós, a segge meg szerintem ugyanolyan mindegyiknek, de eladót sajnos nem tudok.
nem tud valaki 2003-as évjárat, hegyes seggű de még nem fordított telós hornetet eladót kéz alól olyat amit nem hirdetnek ?
Szerinted rajtam múlik? Ha esetleg van egy felesleges krosszod, vagy enduród, akkor szívesen átvállalom ingyen tárolásra, valamint garantálom, hogy nem fog tönkremenni a karbiban a benzin, mert rendszeresen "karbantartó mozgást" végeznék rajta...
Amúgy mégsem teljesen kuka a hátsóm: ma is mentem egy kört, ma sikerült bemelegítenem is, mivel teljesen száraz volt az út, és ott, ahol tegnap úgy riszálta, mintha muszáj lett volna, ma nem bírtam megcsúsztatni. Ennyit számit, hogy meleg a gumi.
Természetesen attól még tavasszal gumit cserélek, de az az érzésem, hogy a későbbiekben nem csak bólyának lesz jó az, ami most rajta van...
Én csak szeretnék, szóval a tapasztalatokat szívesen fogadnám. Köff!
Én is szeretem a galambokat
Én most Metzeler Z8-at tettem fel. Valaki használt már ilyet?
Szia kukac!
Elküldenéd nekem is?
metal-tech@ktvzirc.hu
a hu előtt ne hagyj szünetet azért vagyok kénytelen ha rendesen beírom el lep a levélszemét...
de lelőtték egy mező felett.... visszajött a mail, hogy nem jó a mail cím....
repül a galamb a levéllel
sp1szacsa@freemail. hu
Írj egy mail címet, és ott megtalálod az ajánlatot.
legfőképpen 2008- tól érdekelne párban
ez a típusú...
http://www.iamabiker.com/wp-co...
Részemről működik a dolog. Majd lövök sms-t, hogy mikor merre járok
Michelin Pilot Classic gumiról mi a véleményetek?
Igen olvastam en is a cikket, de nem segített . Az utóbbi idõben Dunlop sportmax Gp-t használtam, az tetszett. Igaz 900rr es 1000rr volt a hordozó. Hát nem tudom. Holnapig van idõm eldönteni.
Az enyém is PR2-t kap. Elöl még a gyári van fent. 21000 km-nél tarunk
A pilot power es road 2 kozott ingadozom. Elobbi sport az utobbi tura sport. Neked mi a tapasztalatod a kettovel kapcsolatban?
Erre kell tartani egy krossz motort.
Az enyem is pont ilyen allapotban van. Holnap kap gumikat .
Nem is annak vettem, de úgy éreztem ezt még hozzá kell fűznöm a dolgokhoz, hogy tisztább képet kapjál arról, hogyan állok a dolgokhoz.
Amúgy maximálisan egyetértek az általad leírtakkal, de ha 1x két hónapig nem ülsz motorra, akkor utána már a kertben, hóban medmexezés is kecsegtetően hangzik...
Nem bántani akartalak!
Ezek szerint Te legalább gondolkodsz!
A road2-t pedig ajánlom.Eddig megérte az árát.
Nem mentegetőzni szeretnék, de azt még hozzátenném, hogy fényes aszfalton nagy gázadásra csúszkált(ősszel), ma pedig CSAK ott csúszkált, ahol mertem vele kísérletezni.
Amikor meglett az első autóm és leesett a hó, szó szerint egy tank benzint forgattam ki Vácon a duna-parti rutinpályán, hogy csúszkálgassak az autóval, akkor azt hittem, hogy ez csak buli, azóta viszont már mentettem egy pár helyzetet az akkor szerzett tapasztalattal...
Sajnos hallottam/olvastam már én is jó néhány ilyen sztorit és a mai motorozás alkalmával is eszembe jutott párszor. Arról nem is beszélve, hogy én is fizikai munkából élek, ráadásul ha bármi van akkor nem sok jóra számíthatok, mert a saját magam főnöke vagyok, így még a cégem is be kéne döntsem, mivel tartalékom az nem sok van.
A csereérettet nem úgy értettem, hogy kilátszik a szövet, csak úgy, hogy kopásjelzőig használt (tehát egy nagyon kis profil még azért van).
Ez a mai alkalom inkább az élményről szólt, mintsem a száguldozásról: még a plexit sem hajtottam le és nem akart kifolyni a szemem.
Van itt tőlünk nem messze egy kb 1 km hosszú nyíl egyenes szakasz, amit ilyenkor szinte senki sem használ, hazafelé elkanyarodtam arra próbálgatni kicsit a csúszáshatárt(nagyfék, nagygáz): 20 és 50 km/h közötti játszadozásnál adott olyan adrenalinszintet, mintha repülőgépből ugrottam volna ki.
Attól még az igazi motorozással megvárom a tavaszt(meg a gumicserét).