Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

2008-os beszélek! a pótkulcson van egy fémlap amelyen van egy számkód és azzal kell menni hondamárkakereskedésbe plusz a megmaradt kulccsal.. ugye a 2008-as is HISS. ha nekem nem lenne meg a fémlap és kéne kulcs akkor felszálltam a szopórollerre, mert akkor komplett gyújtáskapcsoló csere és a hozzá való kulcsok.
Sziasztok!
2006-os évjáratú Hornethez jó lenne motorolajnak a Motul 5100 10w40 -es olaja?
Olajszűrő területén viszont tanácstalan vagyok? Milyet használtok? Melyik lenne a legjobb hozzá?
Köszönöm
Kulcsot csak honda szalonból lehetne rendelni a motorhoz? Hiss-es már a motor és csak 1 kulcsom van hozzá
köszi, akkor nem aktuális. 15e újonan a pár.
Szia holnap küldök fotót 15a pár
Természetesen ujj , de van használt is. 12500 az ára .
szia! mennyi lenne? képet küldesz róla? ide írj: silverdekor@gmail.com
Sicc! Mielőtt bevásárolnál szólok, hogy a 600-as 13,1-13,3 V között tölt üzemi körülmények között. Az alapjáratot nem szabad nagyon leengedni, mert akkor alapjáraton nem tölt. 1300 környékén 14V is lehet, de ha megemeled visszaesik 13 valamennyire. Ez látszik az izzók fényén is. Teljesen normális. Sok tipus ennyit tölt (CBR600F, VTR1000F, stb.), de pl. a 900-as 14,4 stabilan minden fordulatszámon.
Uj, hasznalt? Ara mennyi lenne?
Ha nem gond, elkernem. Nekem is aldis a cucc. Az adatlapomon levo email-re kuldenel egy telszamot. Radcsorognek. Koszi.
Ha nem lenne jó a fesszabályzód van eladó ha kell. Ha teszel bele egy feltöltött aksit ,vagy egy ujjat egyből kiderül mi a rossz ha rá mérsz.
Szia ! Van nekem ha érdekel.
Ha gyári a színed, akkor vedd le az ülést, és a tank mögött a vázon van feltüntetve a gyári színkód (én is azt vittem el a fényezőhöz, és kevert festéket)
Nekem éleg gyanús, hogy ugyanolyan töltőnk van, csak az enyém XS névre hallgat. Ez az aldis cucc.
Nekem is hamar azt jelzi, hogy tele van, de 14,4-13,1 V között tartja a feszültséget folyamatosan. Ha gondolod kölcsön tudom adni.
valahonnan kell szerezzek egy kis festéket javítani, remélem van valahol színkód hozzá
ott az a lánc az olajpumpát hajtja, szerintem annak nincs köze a morgáshoz.
Gyakori csak vannak olyan érdekességek, hogy az enyémre az első sárvédő 26e körül van, míg a 900-asra a fényes nagyjából feleannyi. Amúgy teljesen ugyanaz.
A zörgő hang nálam is jelen van.
belenézünk hogy mi van benne, egy radax csapágyat láttam benne meg van valami lánc is a kuplung környékén. Neked kellett a "madzagokat" cserélni a kormányhoz vagy simán oda ért minden ?
Megnézem majd hogy mennyit engednek a bowdenek, kábelek meg a fékcső Azt nézem elég gyakori ez a szín, itt a fórumon is van 2 és csak az első oldalon szereplőket néztem meg. Holnap kezdődik a szépítgetés, pár csavart kell cserélni rajta.

Tükör, ez volt rajta sok mindenre nem jó
nekem is van, többen is írták már hogy van ilyen, hogy mitől van pass.
Nem a fényezés matt, hanem a lakk selyemfényű. Szerintem lehet polírozni, csak kérdés, hogy mennyire fényesedik. Legrosszabb esetben mindenhol átpolírozod...
Érdemes tudni, hogy a 900-as szürkéje ugyanez a színkód, csak azon fényes lakk van.
Az enyémen is gyári plexi van, indexeket majd 1x valszeg cserélem, tükröt viszont nem szeretném, mert lehet, hogy szebb a kicsi, ebben viszont többet látok.
Ha szélesebb kormányt veszel, érdeklődj utána mi fér bele, mert a bowden asszem csak valami pár centivel hosszabbat enged.
Egyenlőre mindene marad gyári, szélesebb kormány kellene mert a gyári nekem elég talicska kormány. Nemtudod ezt a matt szürke fényezést lehet polírozni vagy valamit kezdeni vele? Van rajta 1-2 karc jó lenne ha eltűnnének róla. Ami plusz, hogy gyári honda plexije van, kis indexek és kis tükrök amúgy teljesen gyári.
Hát, az nem én leszek...
Bár amikor az enyémből kivettem a hangtompítót csökkent a fogyasztásom kb 1 tizeddel, de gyári dobbal nem tudom mit produkálna.
ok, majd írd meg mi lett
Nekem is gyanus a tolto. Kell kernem egy masikat. Azzal is teszek egy probat.