2008-os beszélek! a pótkulcson van egy fémlap amelyen van egy számkód és azzal kell menni hondamárkakereskedésbe plusz a megmaradt kulccsal.. ugye a 2008-as is HISS. ha nekem nem lenne meg a fémlap és kéne kulcs akkor felszálltam a szopórollerre, mert akkor komplett gyújtáskapcsoló csere és a hozzá való kulcsok.
Sziasztok!
2006-os évjáratú Hornethez jó lenne motorolajnak a Motul 5100 10w40 -es olaja?
Olajszűrő területén viszont tanácstalan vagyok? Milyet használtok? Melyik lenne a legjobb hozzá?
Köszönöm
Sicc! Mielőtt bevásárolnál szólok, hogy a 600-as 13,1-13,3 V között tölt üzemi körülmények között. Az alapjáratot nem szabad nagyon leengedni, mert akkor alapjáraton nem tölt. 1300 környékén 14V is lehet, de ha megemeled visszaesik 13 valamennyire. Ez látszik az izzók fényén is. Teljesen normális. Sok tipus ennyit tölt (CBR600F, VTR1000F, stb.), de pl. a 900-as 14,4 stabilan minden fordulatszámon.
Ha gyári a színed, akkor vedd le az ülést, és a tank mögött a vázon van feltüntetve a gyári színkód (én is azt vittem el a fényezőhöz, és kevert festéket)
Nekem éleg gyanús, hogy ugyanolyan töltőnk van, csak az enyém XS névre hallgat. Ez az aldis cucc.
Nekem is hamar azt jelzi, hogy tele van, de 14,4-13,1 V között tartja a feszültséget folyamatosan. Ha gondolod kölcsön tudom adni.
Gyakori csak vannak olyan érdekességek, hogy az enyémre az első sárvédő 26e körül van, míg a 900-asra a fényes nagyjából feleannyi. Amúgy teljesen ugyanaz.
A zörgő hang nálam is jelen van.
belenézünk hogy mi van benne, egy radax csapágyat láttam benne meg van valami lánc is a kuplung környékén. Neked kellett a "madzagokat" cserélni a kormányhoz vagy simán oda ért minden ?
Megnézem majd hogy mennyit engednek a bowdenek, kábelek meg a fékcső Azt nézem elég gyakori ez a szín, itt a fórumon is van 2 és csak az első oldalon szereplőket néztem meg. Holnap kezdődik a szépítgetés, pár csavart kell cserélni rajta.
Nem a fényezés matt, hanem a lakk selyemfényű. Szerintem lehet polírozni, csak kérdés, hogy mennyire fényesedik. Legrosszabb esetben mindenhol átpolírozod...
Érdemes tudni, hogy a 900-as szürkéje ugyanez a színkód, csak azon fényes lakk van.
Az enyémen is gyári plexi van, indexeket majd 1x valszeg cserélem, tükröt viszont nem szeretném, mert lehet, hogy szebb a kicsi, ebben viszont többet látok.
Ha szélesebb kormányt veszel, érdeklődj utána mi fér bele, mert a bowden asszem csak valami pár centivel hosszabbat enged.
Egyenlőre mindene marad gyári, szélesebb kormány kellene mert a gyári nekem elég talicska kormány. Nemtudod ezt a matt szürke fényezést lehet polírozni vagy valamit kezdeni vele? Van rajta 1-2 karc jó lenne ha eltűnnének róla. Ami plusz, hogy gyári honda plexije van, kis indexek és kis tükrök amúgy teljesen gyári.
Hát, az nem én leszek...
Bár amikor az enyémből kivettem a hangtompítót csökkent a fogyasztásom kb 1 tizeddel, de gyári dobbal nem tudom mit produkálna.
2006-os évjáratú Hornethez jó lenne motorolajnak a Motul 5100 10w40 -es olaja?
Olajszűrő területén viszont tanácstalan vagyok? Milyet használtok? Melyik lenne a legjobb hozzá?
Köszönöm
Nekem is hamar azt jelzi, hogy tele van, de 14,4-13,1 V között tartja a feszültséget folyamatosan. Ha gondolod kölcsön tudom adni.
A zörgő hang nálam is jelen van.
Tükör, ez volt rajta sok mindenre nem jó
Érdemes tudni, hogy a 900-as szürkéje ugyanez a színkód, csak azon fényes lakk van.
Az enyémen is gyári plexi van, indexeket majd 1x valszeg cserélem, tükröt viszont nem szeretném, mert lehet, hogy szebb a kicsi, ebben viszont többet látok.
Ha szélesebb kormányt veszel, érdeklődj utána mi fér bele, mert a bowden asszem csak valami pár centivel hosszabbat enged.
Bár amikor az enyémből kivettem a hangtompítót csökkent a fogyasztásom kb 1 tizeddel, de gyári dobbal nem tudom mit produkálna.