Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nettó hülyeséggel?
Saját bevallása szerint: már az ősszel is csúszkált, csere érett

Ugyan az mint az ismerős gyerek!
ABS-es hornetre original honda első fékbetétgarnitúra(jobbosbalos) kell, jelentkezzen bátran. majsa1@indamail.hu
Értem én, hogy hova akarsz kilyukadni, de a nettó hülyeséget azért nem kellene összemosni, egy laza kis "tavaszi" melegítő gurulással...
Annak Én is! A pilot power is nagyon jó volt,remélem ez azért többet ki fog bírni.
Értem,de ez elég veszélyes!Nem csak Rád.

Ismerős srác 20 évesen vett 2005-ös honda accord 2,2 dieselt. 600kp+hitelre (3,5M volt az autó) 1év mulva szét ment a bokája,1év 8hó táppénz. Kapott havi 92ezer fizetést (munkahelyi baleset volt),az autóra fizetett87ezret! Jött a tél és nem volt pénz gumira,az autót azért néha-néha használta. Egy nap,a havas úton telibe vert egy passat cc-t.Helyszíneléskor a rendőr mind a négy gumit lefényképezte,a két elsőn kint volt a szövet,hátsón nem volt minta.Persze mindent ráhúztak a gyerekre.( jogosan) A honda totálkár,a a bank 1 összegben követelte a pénzt.(4.8m)
A passat totalkár (7.6M),a biztosító kifizette.DE! A gyereken be is hajtja,valami indokkal.A gyerek próbálkozott ügyvéddel,de nem biztatták semmi jóval. Igy lett a gyereknek 22éves korára kb 13 milliós tartozása,és egy rossz lába!

Mi ebből a tanulság?
(Aki nem tud úszni,ne másszon a fára,mert elüti a villamos!)
Annak viszont örülök, hogy az általad használt gumi nem csúszik, mert az az amit kinéztem tavaszra. Tavaly nyáron esőben azért volt néhány kellemetlen pillanatom a mostanival.
Na ja, könnyű azt mondani...
Amúgy pont ezért telt el 2 hónap az utolsó gurulásom óta, mert most volt megint 10 fok feletti hőmérséklet relatíve száraz utakkal.
Akkor lehet ,hogy nem annyira kellene feszegetni a télen motorozást!
Csereérett Power One
Nem sok esélye volt átmelegedni, valamint azért elég sok helyen vizes is volt az aszfalt...
Magamtól nem ezt vettem volna rá tavaly, de nagyon kellett valami, cimborámnak meg volt egy ilyen (valahonnan okosította) a literes CBR-en nagyon hamar elkopott volna neki, így nagyjából gombokért elcseréltük.
Nagyjából 8000 km-en keresztül nagyon jó volt, de már ősszel is csúszkált kicsit, ez a mai meg nagyon nem az ő ideje volt: a "hideget" még bírta volna, de a vízes részekkel nagyon nem tud megbarátkozni.
Milyen gumit használtok Ti? Ma Én is mentem 70 km. Tavaly télen pilot power volt a motoron, egyetlen egyszer csúszott meg! (kapart)
Tavaly december 17.-én vittem műszakira,akkor kapott 2 új pilot road2.-t.Azóta mentem 1200km-t és semmi csúszkálás.Sőt,meglepően jól be melegszik!
Csak pár dolgon akartam változtatni,közben mindig változik az elképzelés,és még nincs vége.Bocsi Sajtkukac de nem néztem sms-t.A hétvégén talizhatnánk!
Én is ma voltam az egyik haverral. Kapart a hátulja össze-vissza
Milyen évjáratú érdekel?
Ahogy nézem egy nem egy szokványos "téli elrakás"...
Ezzel így nem tudok!
Srácok nincs valakinek elfekvőben egy pár CB1000r es tükör, érdekelne, ha jó az ára....
Juhhuhúúúúúújjjjj! Motoroztaaaaaaaaaaam!
Igaz, hogy csak pár km-t és közben szanaszét csúszkált a hátulja, de napra pontosan két hónap kihagyás után ma végre megvolt az idei első gurulásom!
Aha köszi
Akkor az igen nagy kamu. Munkadíj a legkevesebb mivel van vagy 3 haver akik szerelőként dolgoznak.
Azért majd érdeklődök nála hogy is gondolta ezt a gart.
köszi
üdv
2 Éve néztünk ott motort (burgmant). A fél év garanciára annyit mondott,hogy a munkadíjat ők állják.Az alkatrészeket,a szállítást neked kell.Pont bele futottunk ott egy "problémás" ügyfélbe.
Szia
Köszi!
Lassan ha elolvad a hó akkor elkezdek körülnézni,annyira nem sürgős a dolog mert van egy drz-m azzal tudok mászkálni csak nyáron szeretnék túrázni menni hosszabb távra.
üdv
Eladó gyári olaj szűrő & olaj ,van gazdagon ha valakit érdekel.
így van elméletileg a km-t kell nézni de mai világban ki hisz már benne?
Szerintem az Olaszoknál is, mint ahogy itt is van szar és olyan motor is amire vigyáztak. Két hornetem is olasz volt de nem volt gond velük 2000-res majd egy 2006-os. Mondjuk nyűhetetlenek! A kevés km-es 7, 8 éves Olasz motorokról meg annyit hogy valamelyik nap néztem Rómába +13 fok volt !
akkor ez gyári?!... azt hittem valami kókler megoldás.
Ki lehet fogni jó állapotút, meg rosszat. A kilóméter állás lehet érdekes, ezen kívül a vételnél ugyanazok a szempontok mint az itthoni gépeknél.
Azon kellene, lehetne leengedni a légszűrőházban összegyűlt olajat, vízpárát. Nem szokott összegyűlni semmi, ha igen, akkor baj van.