Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Honda CB 900 F2 Hornet (SC48) (2002) visszapillantója jó az én 600-as PC36-omra?köszi :)
Az enyémben ilyen van:http://www.elitemotorcycleserv...
Nagyon hasonlít a képeken szereplőre,de ez nem a gyári csatira van kötve.
ahaa, értem. Én cs a kis használati utasításba bele lapoztam, ezt írta.
Mire gondoltál összegben ?
Az összes Hondához jó, amelyiken már ki van építve a gyári csatlakozó és amelyikben van immo, mert ez nem tilt, csak villogtat és szirénázik.. Amúgy qva drága. Pl. egy Boxer olcsóbb, kisebb, és több a funkciója.
Gyárit tudok 2,5ért. Az olaj meg jó az is.
Az enyémnek is darabokban van a hátulja.

Riasztó : http://www.cmsnl.com/cb600f-ho...
Ne is mond! Mindig majd jovo heten mondatot hallom. Lassan bicskaval is kifararaghatnam. De mivel esett a ho es hideg van, annyira nem bankodom. Meg mint olvastad talaltam kihivast :). A riaszto mely tipushoz valo?
Köszi.
Nőnek a gombák ?
Elvileg gyári riasztó. És a motoron a csati ahova elvileg csak rá kell dugni.
Titi. A fémlapon lévő számsor csak a fogazás kódja. Ha úgy rendeled, nem kell kulcsmásolóhoz menni, de ugyanúgy fel kell tanítani. Ha nincs meg a lapocska az se gond, mert akkor nyers kulcsot veszel, aztán másoltatsz és taníttatsz.
Tutira igazad van, mert vakon vagyok , mint Steeve Az oldal idom részről valahogy lemaradtam..
2008tól volt fekete IS.
igen volt váltás enyém 2008 májusi és még szürke. már csak ha rá google-zol van fent gyári képből is aminek fekete az oldalidomja.
Az enyém 2007 végi, és sima fekete volt, amíg nem kapott egy színre fújt feketét.
Nem látom az e-mail-ed, de 20/ kilenc-hat-öt-7992
Hali mindenkinek! Lenne egy kérdésem. 2008-as PC 41 Hornet ülés alatti oldal idoma milyen színűnek kell lennie? Ezüst ( szürke ) vagy matt fekete? Elég hülye kérdés, de kinéztem egyet és annak matt fekete, viszont a legtöbbjén ezüst színű. Vagy abban az évben volt valami váltás a színek terén?
Üdv.
Hát, azt Te tudod! Ha bármi van vele, akkor szerintem többe lesz a pótlás, de megértelek: nekem is olyan volt kiadni a több, mint 25 ropit egy pótkulcsért, mintha a fogamat húzták volna. Eleinte nem is akartam, gondoltam bőven elég az az egy kulcs. Aztán egyik cimborám elmesélte, hogy járt az a spanja, aki Belgiumban beletörte a tankba a kulcsot, megnéztem az enyémet szemből, láttam, hogy meg van csavarodva, majd a benzinre félretett pénzből rohantam azonnal másoltatni.
Nekem széles kormány van fenn. Szerintem gyári maradt rajta minden, de majd megnézem. Mondjuk nekem annyira nem jön be. Kell majd állítanom rajta, mert nagyon előre van döntve. Valamint tükröt kell cserélnem, mert igaz szép de használhatatlan. Én jobban szeretem ha a tükörben látok is valamit ... mint sokan közülünk.
akkor azt hiszem nagyon vigyázok erre az 1 kulcsra
Pont így viselkedik, mint ahogyan leírtad! Akkor úgy néz ki, jó lesz a feszültségszabályzó. Viszont lehet rosszul mér a multiméterem! Megmértem az autókon a kapocsfeszültséget, és mindkettőn 12,05 V értéket mértem. Indítási gondjaim nincsenek velük. Úgyhogy gyanús lett a műszer . Azt hiszem erre is kell valami kontroll eszköz. Igaz elemet kellett cserélnem benne, de amit beletettem nem volt 0 km-es, így lehet nem pontosan mér. Holnap veszek újat és próba. Viszont az akku nem lesz jó, ezt egyre biztosabban állíthatom. Azt is próbálok kölcsönözni aztán folyt köv ...
Ja a másolást elfelejtettem, pedig az volt a leghúzósabb: miszterminit több, mint tízért másolta...
Igen, tudtommal csak szalonból, de nem feltétlenül csak rendelésre:
én pl. bementem, kértem egy nyers kulcsot, leakasztották a szögről, majd mondták, hogy nyolcezerpárszáz forint.
Ezek után be kellett még taníttatni, ehhez szükség van a meglévő kulcsra is. Ha jól emlékszem, ez egy ötös volt, mondjuk nem a szalonban, de a szalon ár alapján beszéltem meg az illetővel, aki szintén jelen van itt a fórumon...
fúú irok ám szóval 2008-asról beszélek