igen lehet. (akksi boltunk van). Ha túl nagy töltést vesz fel az akksi, mert le van merülve, akkor az csalóka értéket tud adni. Ha 9,8 volt volt az akksidban, akkor ott gyanúsan leszívta valami, vagy cellazárlatod van. merre laksz?
Halvány fogalmam sincsen a korát illetőleg. Akitől vettem azt állítja fél éves, de nem úgy néz ki. Január első hetében vettem a mocit. Egy biztos, az akku kuka. Kb 1,5-2,5 óra alatt "feltöltődött" 9,8 V-ról. Kellene egy másik tesztre, hogy ha egy jó akkut beleraknék, mi módon alakul a töltőfesz. Lehet a rossz akku miatt van meggajdulva a töltésem?
Az nem jelenti azt, hogy nincs. A 900-ason ki van építve a csatlakozás és a 600-ason is 2005-től biztosan.
Az a csatlakozó, ami neked szabadon van, elviekben a lábfék kapcsoló csatlakozója...
Megtörtént a gumicsere. Pilot Road 2 lett végülis. Remélem Beválik. Már csak a jó idő hiányzik a tesztelésére.
Más. Töltésgondjaim lehetnek. A javítási kézikönyv alapján 5000 1/min alatt 13-15 V között kellene a fesznek lenni. 2500-3000 1/min környékén szépen elkezd csökkenni és 12,6-12,9 V-ra leesik. Az ellenállása a tekercseknek a megadott tűrésben van. Testzárlatot nem nem tudtam kimérni. Ötlete valakinek? A feszszabályzó lenne ludas? Vagy az akku szórakozhat?
Az a csatlakozó, ami neked szabadon van, elviekben a lábfék kapcsoló csatlakozója...
Más. Töltésgondjaim lehetnek. A javítási kézikönyv alapján 5000 1/min alatt 13-15 V között kellene a fesznek lenni. 2500-3000 1/min környékén szépen elkezd csökkenni és 12,6-12,9 V-ra leesik. Az ellenállása a tekercseknek a megadott tűrésben van. Testzárlatot nem nem tudtam kimérni. Ötlete valakinek? A feszszabályzó lenne ludas? Vagy az akku szórakozhat?
(nem kell nekem inni,hogy bolond legyek)