Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én szeretem, persze csak módjával.
Arról nem is beszélve, hogy egy korty alkohol után már nem ülök motorra/autóba, a bringával viszont teljes biztonságban haza merek tekerni a kocsmából(járdán meg földúton). Na persze nem csak erre jó...
Bő 10 éve nem ültem biciklin! Azt tekerni kell ugye?!(na ezért nem)
Olcsó első sárvédője valakinek? (07' 600fa)
Azt is kell gyakorolni, és akkor már inkább bringával egy tónak a jegén, mint motorral a közúton.
Na szép! Esnék-kelnék!
Klipszes pedál a biciklire. Azért jó, mert nem csak taposni, hanem húzni is tudsz a lábaddal tekerés közben, ezáltal egyenletesebben tudsz hajtani. Hátránya viszont, hogy ha elfelejtetted kiakasztani megállás előtt, akkor nem nagyon tudod lerakni a lábad, ezáltal elég jókat lehet taknyolni vele...
Akkor kemény vagy ha az spd-t is be merted akasztani!
Már csak azt szeretném tudni mi a bánat az az spd?
Az szép lehetett.
Nekem montival volt hasonló esetem tükörjégen.
Mondjuk én csak brahiból mentem rá, eleinte életveszély volt, de kicsit később már az SPD-t is be mertem akasztani, onnantól kezdve, viszont nagyon jól lehetett korrigálni.
Egy balesetet kerültem el és az lett a vége.Úgy néztem ki mint egy varacskos disznó! Abban a szituációban egy kalap sz@rt ért a pilot power.
Engem lehet hogy érdekelne ha jó áron adod.
Ha bukfenvezek az igen, de én "csak" csúszkáltam.
Miért nem a CR-t vitted tavaly ilyenkor endurózni? Gondolom ott sem mindig arra ment, amerre Te akartad...
Ha egy vízfolton bukfencezel el,az relatív gyorshajtás.(Bár erre nem lehet mit mondani,mert ha jó a gumid attól még simán el lehet esni egy vízátfolyáson)
Azért nem lennék a gixeres ember bőrében!
A cr-úgy vettem,hogy csak tolásra indult,mert nem volt kompresszió.Bele mertem egy rakás pénzt,aztán nem is volt használva.Most valószínűleg újra szét kellene szedni,legalább is az üzemanyag rendszert és a telokat..Amikor leállítottam,akkor tele öntöttem a hengert olajjal,azzal talán nem lenne baj,de fő a biztonság.
Azért ha gondolod, csinálok helyet a garázsban CR-nek és garantálom a kéthetenkénti átmozgatást is.
Legalább elhasználnám azt a 4 liternyi 2T olajat, amit tavaly csak ide-oda pakolgattam.
Ráadásul lenne összehasonlítási alapom a Hornet karbijának tisztításával. mivel az 3 évet állt mielőtt megvettem.
Hát, tegnap az úton voltak vízfoltok, azért meg mifelénk nem a motorost szokták okolni, maximum azért, ha ott szeretné tesztelni a motorja és a saját határait ... (glóriás szmájli)
A gixxeres esetnél minimális (-0,1%) részben a gumi is hibás, mivel még valszeg rajta van a gyári filmréteg, aminek kell néhény km, hogy lekopjon róla, ezt felhasználónk nem vette figyelembe eufórikus örömében, ennek köszönhető a végkimenetel.
A CR-el nálad is hasonló a helyzet, mint nálam a 43 éves Simson Starral, vagy a sógoroméknál a több, mint fél évszázados NSU-val: tudjuk, hogy ott van a garázs hátuljában, de már nagyon rég nem tudtunk annyira hátramenni a sok kacattól, hogy megnézzük mennyire porosodott be.
Ezt a kb 60 éves Sachs-ot viszont kimentettük tavaly nyáron, idén talán el is kezdjük majd felújítani:
Sp1szacsa - Bexi

Fogalmam nincs, hogy megkaptátok-e a levelet. Nemrég értem haza erről http://karasna.hu/motoros-akad... , és megnéztem a levelezést, és ismét csak egy visszaigazolás jött a helytelen mail-cím miatt....

A CB1000R tükör ára 10K/db szóval "baráti", mert a bolti nettó 13K felett van kicsivel...
Ha rám hallgatsz,kis sv-t nem veszel!
Semmiben,nem jobb,de még csak meg sem közelíti a hornetet. Tapasztalatból mondom.
A fele valahol el tűnt.
A cr-t 2008 telén teljesen teljesen fel újítottam,azóta kb 4-5 tank benzint használt el! Másfél éve nem is volt elővéve!
nem hátrány a fordított teló, csak nincs rá keret 700 már nagyon nagyon a plafon
Az enyém tavasszal lehet eladó lesz.Bár az már fordított telós.
Van egy cr 250,bár már meg sem találni annyira el van temetve!

Szóval akkor nem a gumival van baj,hanem a felhasználóval!
http://www.youtube.com/watch?v...
Itt sem a gumi volt a baj!
Sv lenne a cél, de képbe jött a hornet is, sor4 hangját nem igazán szereti a fülem

vadászunk már 3-4 hónapja
A power nagyon jó,talán egy hornet 600-ra túl jó!
Az elmúlt 1200km után az a tapasztalatom,hogy a pr2 legalább annyira jó.(egy erősebb motoron,és pályán talán van előny a sport guminak) Utcai használat mellett biztosan nem lesz panasz a pr2-re!
Nézd meg az enyémet az adatlapomon! De nem adom el!
Viszont csak gratulálni tudok a választásodhoz, szerencsés vadászatot kívánok!
Amúgy hülyeséget írtam: 2007-től más a farka.
Erre a típusra gondoltam