Én szeretem, persze csak módjával.
Arról nem is beszélve, hogy egy korty alkohol után már nem ülök motorra/autóba, a bringával viszont teljes biztonságban haza merek tekerni a kocsmából(járdán meg földúton). Na persze nem csak erre jó...
Klipszes pedál a biciklire. Azért jó, mert nem csak taposni, hanem húzni is tudsz a lábaddal tekerés közben, ezáltal egyenletesebben tudsz hajtani. Hátránya viszont, hogy ha elfelejtetted kiakasztani megállás előtt, akkor nem nagyon tudod lerakni a lábad, ezáltal elég jókat lehet taknyolni vele...
Az szép lehetett.
Nekem montival volt hasonló esetem tükörjégen.
Mondjuk én csak brahiból mentem rá, eleinte életveszély volt, de kicsit később már az SPD-t is be mertem akasztani, onnantól kezdve, viszont nagyon jól lehetett korrigálni.
Ha bukfenvezek az igen, de én "csak" csúszkáltam.
Miért nem a CR-t vitted tavaly ilyenkor endurózni? Gondolom ott sem mindig arra ment, amerre Te akartad...
Ha egy vízfolton bukfencezel el,az relatív gyorshajtás.(Bár erre nem lehet mit mondani,mert ha jó a gumid attól még simán el lehet esni egy vízátfolyáson)
Azért nem lennék a gixeres ember bőrében!
A cr-úgy vettem,hogy csak tolásra indult,mert nem volt kompresszió.Bele mertem egy rakás pénzt,aztán nem is volt használva.Most valószínűleg újra szét kellene szedni,legalább is az üzemanyag rendszert és a telokat..Amikor leállítottam,akkor tele öntöttem a hengert olajjal,azzal talán nem lenne baj,de fő a biztonság.
Azért ha gondolod, csinálok helyet a garázsban CR-nek és garantálom a kéthetenkénti átmozgatást is.
Legalább elhasználnám azt a 4 liternyi 2T olajat, amit tavaly csak ide-oda pakolgattam.
Ráadásul lenne összehasonlítási alapom a Hornet karbijának tisztításával. mivel az 3 évet állt mielőtt megvettem.
Hát, tegnap az úton voltak vízfoltok, azért meg mifelénk nem a motorost szokták okolni, maximum azért, ha ott szeretné tesztelni a motorja és a saját határait ... (glóriás szmájli)
A gixxeres esetnél minimális (-0,1%) részben a gumi is hibás, mivel még valszeg rajta van a gyári filmréteg, aminek kell néhény km, hogy lekopjon róla, ezt felhasználónk nem vette figyelembe eufórikus örömében, ennek köszönhető a végkimenetel.
A CR-el nálad is hasonló a helyzet, mint nálam a 43 éves Simson Starral, vagy a sógoroméknál a több, mint fél évszázados NSU-val: tudjuk, hogy ott van a garázs hátuljában, de már nagyon rég nem tudtunk annyira hátramenni a sok kacattól, hogy megnézzük mennyire porosodott be.
Ezt a kb 60 éves Sachs-ot viszont kimentettük tavaly nyáron, idén talán el is kezdjük majd felújítani:
Fogalmam nincs, hogy megkaptátok-e a levelet. Nemrég értem haza erről http://karasna.hu/motoros-akad... , és megnéztem a levelezést, és ismét csak egy visszaigazolás jött a helytelen mail-cím miatt....
A CB1000R tükör ára 10K/db szóval "baráti", mert a bolti nettó 13K felett van kicsivel...
A power nagyon jó,talán egy hornet 600-ra túl jó!
Az elmúlt 1200km után az a tapasztalatom,hogy a pr2 legalább annyira jó.(egy erősebb motoron,és pályán talán van előny a sport guminak) Utcai használat mellett biztosan nem lesz panasz a pr2-re!
Nézd meg az enyémet az adatlapomon! De nem adom el!
Viszont csak gratulálni tudok a választásodhoz, szerencsés vadászatot kívánok!
Amúgy hülyeséget írtam: 2007-től más a farka.
Arról nem is beszélve, hogy egy korty alkohol után már nem ülök motorra/autóba, a bringával viszont teljes biztonságban haza merek tekerni a kocsmából(járdán meg földúton). Na persze nem csak erre jó...