Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Persze, nyugodtan kösd meg. Én mindig a neten kötöm minden járművemre, pikk-pakk megvan, mindent intéznek helyetted, csak a csekket kell várnod.
Lassan egy éve vettem a motort,és gondoltam kiszámolok rágy egy biztosítást,évforduló váltás végett. És rohadtul meglepödtem, mert most 19.000 Ft-ot fizetek FÉL ÉVRE K&H-nál.

Biztosítás.hu kiszámolva 6000 Ft lenne az ÉVES DÍJ + a baleseti adó 1200 Ft Igaz lehet ez?
Köszi! Közben én is utánanéztem. Nekem régebbi modell van, így nem jó.
Szia!

A blokk alatti kipufogós évjárathoz(ha jól sejtem pc 41).Későn vettem észre az üzeneted így majd csak péntek körül tudok képet felrakni.Itt található róla egy kép bár elég moslék a kivitelesebring gp6
Srácok, mivel elkelt a vaterás dob amit itt belinkelt vki, esetleg nincs akinek feleslegessé vált a gyári kipufogó dobja pc41-ről?
Küldtem mailt.
Fotó? Ár?
Van mindegyikhez.
2006 hoz sárvédőd van?
Olyasmi,nincs normális képem róla.
Tőled rendeltem.Reklám céljából kellene?
Szia.
A sárvédős képeket (ami a galériádban van) el tudod küldeni a címemre. basi2(kukac)citromail.hu
köszi
Mely evjaratra valo a Sebring. Takarolemezrol es osszekotrol is tehetnel fel kepet. :)
Sárvédő akkor Basi2!
Nekem ContiSport Attack van fent, kb 10-14 ezer km. van benne, és még nem kopott el teljesen, még a minimumtól messze van! Akkor megnyugodtam, hogy jóféle a gumi
Akit érdekel egy komolyabb ajánlatért vihető:sebring gp.Takarólemezzel,összekötővel meg minden tartozékaival.
Nekem most Continental RoadAttack van, és olyan 12e km t tettem bele, esős időben már nem szívesen mentem vele, tervezem is a cserét
Szörfözés közben ezt találtam ,ha valakinek kell ne hagyja ki : http://auto-motor.vatera.hu/mo...
Sziasztok!
Egy olyan kérdésem lenne, hogy nektek normál használat mellett mennyi idő vagy km után kopik el annyira a gumi, hogy az már nem biztonságos?
Illetőlegesen keresek a motoromra (2000 Hornet S) fekete színű hátső sárvédőt, tud valaki esetleg eladót vagy van valakinek eladó? Megvenném
Köszi!
Az ÉN véleményem az hogy a normál fékbetét is megfogja bármikor a kereket még 180-nál is, túlmelegedés városban és túrán is elég valószínűtlen. Szinteres betét jobban koptatja a tárcsákat ami nem kis kiadás ha cserére kerül a sor. Tűzkarika elvileg cserés igen, más kérdés hogy sokan visszarakják simán. Ebay-en kapsz nem gyárit harmad áron ami tökéletesen megfelel ugyanúgy.
Köszönöm
Hali !

1 kérdésem lenne vagyis 2 .
A tűzkarika az 1x használatos? mert levenném a leömlőt átpolírozni. /bár nem tudom a motor előéletét, volt e már levéve a leömlő/
És a szinteres fékbetétnek van értelme kizárólag utcai használatra?
köszi
Koszi szépen a felvilágosítást, ez elég ok ,hogy rendeljek egy ilyen markolatot. Nálam is szét szedve áll a darazs,de fránya idő hiányában szenvedek.
Oldaldobozokat szeretnék feltenni a gépre. 2003-as modell. Néztem GIVI / Kappa készít hozzá, de csak Top Case tartóval együtt használható. Esetleg valakinek más ötlete. Használt érdekelne.