Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hát gondolom az új és jobb minőségű kipufogók olyan 60 fölött mozognak, de én nagyon maximum 40-et gondoltam rá
Akár használt is jó lenne nekem, csak jó állapotú legyen
reklám ?
szokni kell az biztos, amúgy elég kezes, csak talicska kormány meg 50 fölött elnyomja a szélzaj a motorhangot amúgy az tetszik benne hogy olyan mint egy villanymotor 4000-13000 ig ugyanúgy húz
Mennyit akarsz rászánni....?
Boccs hornetet.
Hát a másik opció hogy tanulj meg motort vezetni.
:D

kéne, vagy csak selejtes vagyok és nem jól áll a fejem

amúgy ez nem az a topic...
Sziasztok!
Szakmai tanácsot szeretnék kérni!
2000 Hornet, gyári kipufogó van rajta! Nos, le szeretném cserélni valami másra!
Hangban nem azt akarom, hogy megsüketüljek, de azért hangosabb legyen mint a gyári, illetve mutasson is valahogy a motoron, ne legyen ormótlanul nagy, de kicsi sem, tehát olyan gyéri kipufogó méretű!
Hát ezek lennének az elvárásaim
Valakinek valami tanács? Esetleg nektek melyik vált be igazán?
Köszönöm előre is, ha valaki segíteni tud
Hali srácok & lányok

regisztrált tag volt ma kb 14h30m környékén budán az egér út - andor út magasságában, majd hajtott tovább jobbra az andor-tétényi sarkán sisakkamerás cuccban, egy tökömtudjamilyen zöld (de nagyon mutatós zöld) Hornet-el?
Már kitalálták a HUD.ot sisakra.
Egy jó kémény megoldja ezt a problémát :)
Másnak is van ilyen problémája hogy nem látom a műszereket menet közben ? Meg olyan halk a motor hogy nem hallom mikor kéne váltani és zavaró mindig mozgatni a fejemet, hogy lássam meddig is forog meg mennyivel is megyek
20W-el nem túl kemény szar úton?

Első lépésként én a 15W-re gondoltam,de ha a 20-as is fasza akkor megy bele egyből!
én úgy tudom minden megegyezik a régebbi változattal annyi különbség hogy új műszer fal + fordított teló amin semit sem lehet állítani
Upsz, azt hittem az már a cbr f4i blokkját kapta
A forditott telos uj fejidomos még karbis :)
Nékem a Motul heavy 20W- lett lett jó! Van illen?
Szasztok*Tudna nekem valaki ilyeneket szerezni?pc41 indexcsatlakozó! DANKE!
Aham
Köszi a tapasztalatokat! Most nem sok van náluk,pár hét múlva ellátogatok oda.
Köszi
Üdv
Ja az üzletről annyi a tapasztalat hogy foglalkozni nem nagyon akarnak a motorokkal, csak ahogy vannak behozzák őket, és minimális ráfordítással továbbadják. Az árba belealkudott olajcserét végül is nem csinálták meg, mert hogy még tök jó az az olaj, de az átvételkor ezt átváltottam egy tank benzinre, meg egy olajszűrőre :)
Volt több Hornet is, meg szerintem folyamatosan hordják be őket olaszból, rengeteg motor van náluk. Fél év garanciát nekem is adtak, de nem említették hogy az csak javításra szólna,és az alkatrész nincsen benne, de én nem is szándékozom a továbbiakban odahordani a motort, van saját szerelőm. A motorikusan meg nem hiszem hogy fél év alatt meghalna valami a Hornetben. Amikor én ott voltam két régebbi( talán 2000es), egy matt fekete 2003as vagy 2004es, volt egy 2006os magyar forgalmis jó drágán, meg egy 2006os olasz, de az nekem nagyon gyanús volt, mert bár az új fejidom volt rajta, meg az arany színű fordított telo mégis karburátoros volt, meg 25kw -os papírjai voltak. A matt fekete lehet törve volt, nem gyári a festés, cserélt kormány és a fékolajtartály, csúszásnyom a oldaldeknin. De azt nem is nagyon nézegettem mert rögtön megfogott ez a gyöngyházfehér :). Volt a fejidomos változatból is, de azt sem néztem meg alaposabban.
Igen akkor ezt nézegettem! Csak nem volt időm elmenni Győrbe!
De ha ott vetted akkor tudsz mondani pár dolgot az üzletről. Mivel van ott több hornet is valamikor felmennék megnézni őket. De itt írta valaki hogy pl.: "a fél év gar" úgy él hogy az alkatrészt én szerzem be és ők megcsinálják. Neked mi a tapasztalatod?
Köszi
Üdv
Köszi. Győrben vettem az Almánál.
Hali
Az átalakított VTR-ről tudsz feldobni képet?
üdv
Ha minden igaz ezt a mocit én is néztem.....
Sok sikert hozzá!
üdv