Nekem ilyen van. A gumi mintája hamar kisimul. Viszont ennek csak a színes része alu a többi alatt nincs. A Rizoma, ami 3-szor ennyibe kerül, ott a gumi alatt is alu van és igencsak kényelmetlen. Arról nem is beszélve, hogy nem kopik a mintája, hanem a kesztyű eszi meg.
felőlem úgy sem lesz sohha 2 egyforma
viszont kell hozzá kibeb..szott sok idő....ami most nincs...pedig ilyenkor kell rá szakítani, míg nincs szezon. az elmúlt alkalommal is eröppent 6-7 óra, és semmit nem haladtam, úgy érzem
Még nem
És a gyári under átalakítás is várat magára....lesem a netet, gyűjtöm a képanyagokat, hogy legyen miből ihletet meríteni....és most szombaton ismét egymásnak feszülünk!
Háj Boss! Ilyesmi lenne az általam kiválasztott is. Az izgat igazán ,hogy jó-e használat közben.Amit most cserélnék sima -szerintem-gyári markolat ragad egy idő után.Konkrétan úgy kell feltépjem róla a kesztyűt hosszabb menet után.Szal azért lennék kíváncsi egy aktív felhasználó véleményére ,de looks like good az igaz!
Attól függ, hogy milyen markolatot akarsz markolászni
Kerékpár? Mert ha azzal perecelsz, annyira nem töröd magad össze, mintha az a markolat a te haccázasodon lenne
Persze, ha az eloxált cuccon van gumimarkolat úgy már más tészta
35w-os 6000K-s H4 bixenon volt benne, ami bőven elég. 900-asba szereltem és ott elfért a tank alatt a trafó a vázon. A fényerővel nem volt baj, de nekem középen volt egy sötétebb folt tompítottnál, ami zavaró. A refi valamivel jobb volt. Szemből vakít, nincs éles kontúr. Soha nem lesz olyan tökéletes, mint egy D2 xenon. Jobban jársz, ha teszel be egy emelt fényerejű izzót és az sem mellékes, hogy nem csesztetnek a rendőrök. Én kiszereltem, itt porosodik a polcon.
Itt pedig http://www.magneticdrainplug.c... magáról az alvázszámról (mi mit jelent benne) tudhatsz meg dolgokat. 2010-től kezdődik elölről az évszám jelölése azaz A=2010 (http://www.onlinemcparts.com/i...).