Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az alvázszám 10. karaktere a gyártási évet mutatja meg. De ezen az oldalon az alvázszám alapján ellenőrizheted. Sajátomat beírva stimmelt. http://www.motoverse.com/tools...
Itt pedig http://www.magneticdrainplug.c... magáról az alvázszámról (mi mit jelent benne) tudhatsz meg dolgokat. 2010-től kezdődik elölről az évszám jelölése azaz A=2010 (http://www.onlinemcparts.com/i...).
Nekem hasonló van fent,véknyabbak a fém részek.Nekem jobb a fogása mint a gyárinak
Sziasztok
Horneteknél miből lehet valós évjáratot megállapítani?Márka szervíz kivételével,van valahol valami táblázat hogy melyik váz mikor jött ki?
Jövő hétre lesz csak készen. Sajna hosszú a sor előttem . De türelmes vagyok ....
Azaz kesztyűt. Szétkopik a tenyere, no
Nekem ilyen van. A gumi mintája hamar kisimul. Viszont ennek csak a színes része alu a többi alatt nincs. A Rizoma, ami 3-szor ennyibe kerül, ott a gumi alatt is alu van és igencsak kényelmetlen. Arról nem is beszélve, hogy nem kopik a mintája, hanem a kesztyű eszi meg.
ha nincs konkrét terv, akkor sok időbe telik...kitalálni a legnehezebb
felőlem úgy sem lesz sohha 2 egyforma
viszont kell hozzá kibeb..szott sok idő....ami most nincs...pedig ilyenkor kell rá szakítani, míg nincs szezon. az elmúlt alkalommal is eröppent 6-7 óra, és semmit nem haladtam, úgy érzem
Kezdődik az átalakulás.
Én sem tudtam még foglalkozni vele.
Kíváncsi vagyok az under végeredményre, nemám levédeted, mert lehet én is megcsinálom.
Még nem
És a gyári under átalakítás is várat magára....lesem a netet, gyűjtöm a képanyagokat, hogy legyen miből ihletet meríteni....és most szombaton ismét egymásnak feszülünk!

TONO! Nem hiszek neked
Áhh nehogy azt hidd, csak be vagyok xarva 50-nél és majréból szorítom annyira!
Oké, Köszi!
Tengelygombával jutottál valamire?
Akkor a tekeredés nem csak nálam fordul elő. :)
Annyira jól nyomod, hogy a kezed ráragad a markolatra...... baszki jó lehetsz.....és a párod is örülhet neked :)

no.... nekem még csak el van tekeredve (csak kicsit) a balos.... a jobbos meg állandóan
Sikerült megcsináltatni?
Háj Boss! Ilyesmi lenne az általam kiválasztott is. Az izgat igazán ,hogy jó-e használat közben.Amit most cserélnék sima -szerintem-gyári markolat ragad egy idő után.Konkrétan úgy kell feltépjem róla a kesztyűt hosszabb menet után.Szal azért lennék kíváncsi egy aktív felhasználó véleményére ,de looks like good az igaz!
nekem is? :) silverdekor@gmail.com
köszi, ezeket megtaláltam én is :) de olyan véleményére voltam kíváncsi aki használta is. Azért köszönöm!
Étcsoki!

Attól függ, hogy milyen markolatot akarsz markolászni
Kerékpár? Mert ha azzal perecelsz, annyira nem töröd magad össze, mintha az a markolat a te haccázasodon lenne
Persze, ha az eloxált cuccon van gumimarkolat úgy már más tészta

Pl ilyen? Mert ez nem rosz .:

http://www.motorinfo.hu/images/news/2011-02-18/10178-az_lsl_nekie
sett_a_2011_es_speed_triple_1050_nek/lsl_speed3_47.jpg
Csoki! Eloxalt markolatnak van értelme, mármint jó a dolog kellemes a fogása es a kezelhetosege?kosz a véleményeket!
Tudnék :) Írtam.
Effektív közel :)
köszi! ez így hasznos volt. az egyik társunk már ajánlotta a night brake-t azt hiszem akkor be is szerzem. pest megyében esetleg Érd közel van hozzád?
35w-os 6000K-s H4 bixenon volt benne, ami bőven elég. 900-asba szereltem és ott elfért a tank alatt a trafó a vázon. A fényerővel nem volt baj, de nekem középen volt egy sötétebb folt tompítottnál, ami zavaró. A refi valamivel jobb volt. Szemből vakít, nincs éles kontúr. Soha nem lesz olyan tökéletes, mint egy D2 xenon. Jobban jársz, ha teszel be egy emelt fényerejű izzót és az sem mellékes, hogy nem csesztetnek a rendőrök. Én kiszereltem, itt porosodik a polcon.