Ilyenkor lehet elbaszni sokmindent az unatkozás rossz tanácsadó
Ha elfogadod a javaslatot.: értelmetlen szét/összeszerelés csak egy pofon a szarnak. Láthatod, hogy már próbálkozott 1-2 ember megfejteni a dolog okozóját, de igazán egyik sem érte el a kívánt hatást. Arról nem is beszélve, hogy akárhogy törekedsz a gyári állapot visszaállítására..........nem folytatom
Kérdésem.: van olyan felhasználó itt, aki ABS-es -07' utáni fémfékcsöves Hornet-et nyúz?
ugyanez nekem is, felújítás alkalmával próbáltam megfejteni, nem sikerült, Dévidzon egy idő után immunis leszel rá, engem is baromira idegesített, most már észre sem veszem.
Valamit kezdenem kell magammal, a motor fel van készítve a szezonra
Az a baj, hogy tényleg idegesít, ráadásul pont 5000 környékén van ez. Ezt a tartományt gondolom ti is sűrűn használjátok (legalábbis városban).
Ha unatkozol és bütykölni van kedved, akkor szétbonthatod az elejét, de ne várj eredményt tőle. Én ezen már túl vagyok. És semmmmi eredménye nem lett.
Olyan gumis, szivacsos csíkot is próbáltam már, amit az ajtók, ablakok utólagos szigetelésénél használnak. Tettem a gyári plexi szélére belülről, hátha eléri a műszerfalat és azért zörög, de ugyanezt eljátszottam a fényszóró tetején lévő műanyag belső felével is, de ezek sem nyertek.
Egyébként lehet, hogy santakukacnak van igaza, mert pl. nekem is a három csavarból egynek megszakadt a menete valahogy, valamikor. Bár én nem nyúltam hozzá, mielőtt előjött volna a zörgés, rezonálás, így nem is értem, mi történhetett.
Megoldás: az adott fordulatszámtartományt gyorsan lépd át
Jól látom (a szerelési kézikönyvet nézem csak sajnos olaszul ), hogy a műszerfal alján van két csavar, ami azt is fogja? Azokat még nem próbáltam meghúzni.
Nekem is V2rR van. Viszonyítani sajna nem nagyon tudok. Haver Airoh-ja hangosabb mint ez. De a lehajtható napszemüveg és a páramentes plexi kárpótol a kis zajért. Nekem pozitív.És az ára is baráti volt
Konda, a Duke elődje. A Duke-hoz képest az nehéz, 1,8 kg, a Duke csak 1,5 körül van. A konda az hangos, ugyanannak az oldalnak a tesztje alapján a Duke már csendesebb. Nekem a túraplexi pont a sisakra nyomja a szelet. A Duke kidolgozása is igényesebb, mint a KOndának, jobb az anyagminősége is.
Anyának V2R van, az már zárt, kevésbé hangos.
Esetleg Caberg?
Páromnak is nekem is ilyen van. Töréstesztje 5 csillagos, dizájn jó. Az enyén eléggé zajos (flipup). Kidolgozása is jó szerintem. És elég tűrhető áron mennek. Motoroázisban vettük, kaució ellenében szerintem elviheted kipróbálni is (M3 kivezetőn meg lehet húzni neki) :)
Olvass a teszek közt és a motoros társak drágább sisakjainak használhatóságáról.Némely negyven fölötti bukó nem éri meg az árát.
A NOX kidolgozása,belső párnázása,stb ebben az árban szerintem tökéletes.Lehetőség szerint próba után vedd meg,az olcsóbbakat is,a "felső kategóriát" meg szigorúan.
A döntés a Te kezedben van! Személy szerint épeszű motorozáshoz tudom ajánlani.
Valamikor korábban is volt már ez a téma, ha jól emlékszem, csak a megoldására nem emlékszem pontosan. Próbálj esetleg visszakeresni.
Lehet, hogy egy kis db gumi, vagy hasonló felragasztása megszüntetné a zörgést. hm?
Erről a mociról tudtok valamit?
Üdv